středa 4. března 2020

Seriál - díl jedenáctý

Parky a zahrady -
téma, které mě snad nikdy nepřestane bavit.


Je mi jedno, zda pojedu procházet se parkem nebo zahradami v Erfurtu, v Itálii nebo ve Francii,
hlavně, že se potěším vůní a barvami květin a stavebními prvky.
Také zdejší zámecké zahrady lákají.
Třeba i na Moravě jich je pár, kam bych ráda zase jednou vyrazila.
Nicméně,
milé KOČKY,
tady a teď ukážu fotky ze zájezdu do opravdu vyhlášených, barokních zahrad.
Hrábnu do těch italských.
Čím starší, mechovatější a zarostlejší, tím lepší.
Tak se kochejme:













































10 komentářů:

  1. Jiřinko, to je krása. Kochám se, tam by se krásně fotily panenky.:-)
    Přeji pěkný den. Růža

    OdpovědětVymazat
  2. [1]: Růženko, tak to máš pravdu,  mohla bys jich vzít sebou celou tašku. V některých těch zahradách byly i besídky a různá zákoutí, kde bys našla vhodná místa pro své miláčky. V té době zrovna kvetly stromy liliovníky tulipánokvěté, měla jsem přihodit nějakou jejich fotku.
    ( je možné je vidět i našich zámeckých parcích ).
    Ahóóój Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  3. [2]:V Jihlavě jsou liliovníky vysazené na hřbitově. Upozornil nás na ně tchán, který byl vášnivý zahrádkář a měl veliké znalosti. Kvést jsem ho zatím neviděla, snad to letos vyjde. :)

    OdpovědětVymazat
  4. Liliovník tulipánokvětý mám při cestě na kole do Ratibořic. Dlouho jsem ho míjela jen tak, až teprve vloni jsem doslova užasla nad nádherně rozkvetlým stromem.
    Hezké fotky!!!!
    Pohodový den!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  5. [3]:Růženko, já je znám např. ze zámecké zahrady na Hrubém Rohozci, v zahradě Valdštejnské lodžie u Jičína i jinde.
    Už jsem je na starý blog dávala.Mají nádherné květy.[4]:Hani, ráda slyším, že jezdíš na kole. To já taky.
    Hezký večer. Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  6. Zahrady a parky, to je i moje láska! Asi nejkrásnější jsem viděla v Anglii, letos mě snad taky nějaké zážitky čekají...
    Jiřinko, měj hezký den, Helena

    OdpovědětVymazat
  7. [6]:Helenko, zahrady v Jižní Anglii jsme s Janou chtěly také navštívit, mám povědomost o CK, která to jezdí, ale v téhle době asi z toho nic nebude.
    Snad to šílenství s koronavirem brzy skončí.
    Přeji hezký čtvrtek.
    Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  8. Jiřinko, krásná reportáž. Měj pohodový den.

    OdpovědětVymazat
  9. Další opravdu krásné fotografie a moc pěkně popsané Jiřinko.

    OdpovědětVymazat
  10. [8]:[9]:Děvčata, díky, kdyby nebylo nemocí a nově hrozby koronaviru, to by se to cestovalo a fotilo a psalo na blog.
    Ale i tak, život stojí za to.
    Pa Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat