úterý 14. dubna 2020

Celých šest

Vážení a milí, vzdálení i blízcí,
mohu vám zde v tuto chvíli oznámit a nestydím se za to:


Můj blog dosáhl dnes šestých narozenin.
Nejvíc to zaskočilo mne.
Tedy, počítáno od počátku blogu trvalkadahlia.blog.cz a pokračování na novatrvalkadahlia.blog.cz,
kdyby všechno to snažení a čas strávený u počítače,
moje fotky a neumělý popis událostí udělaly radost třeba jen jedné osobě, stálo to za to.
Přiznám se bez mučení, že přišly doby, kdy jsem to chtěla vzdát,
pak jsem se zase vzchopila a pokračovala, ač tuším, že to mnohdy má smysl asi jen pro mne,
převážně jako cestovní deník?
Ale nedávno jsem něco hledala na svém původním blogu a sama jsem byla ráda,
že mám kam nakouknout, když se chci podívat, co bylo.
Tak uvidíme, kam to ještě povede!
Jaro, léto, podzim, zima, roky letí jako splašený kůň.
Mně táhne na sedmdesátý třetí a mnohdy mi blog pomáhá zapomenout na chmury,
věříte mi?,
milé KOČKY?
Však taky ráda navštěvuji ty vaše!

( hledala jsem nějaký dort se šestkou z oslav mých vnuček, ale nakonec jsem to vzdala )

13 komentářů:

  1. Blahopřeji k výročí blogu. Také jsem na blog.cz stránky měla i fotkami, ale loni mi ho najednou zablokovali a dali pouze možnost jej zrušit,  tak že jsem o strašnou spoustu článků i fotek přišla. Na mé dotazy administrace vůbec  nereagovala a nebyla jsem sama, kdo o blog na této doméně přišel.  Při tom tam nebyly ani provokativní texty,ani nic neslušného,jen články a fotky z výletů  a atlas ptactva, který jsem zpracovávala roky. Proto jsem přešla na blogger. Pár článků jsem stihla zkopírovat,  ale všechny bohužel ne. Proto už na blog.cz..nikdy.!! Není tu jistota, že o své články a fotografie jednou nepřijdu tím, že mi stránky zablokují a dají jen možnost je zrušit.Také  mě tu otravují ty reklamy...  Narušují vzhled článků a na mobilu většinou reklama  překryje půl displeje..Měj Jiřínko krásné dny a přeji hodně hezkých článků a vzpomínek a přeji Ti, aby administraci nenapadlo udělat to, co nám mnoha oni na podzim udělali tím, že nám stránky zablokovali a zrušili a my jsme o všechno přišli..

    OdpovědětVymazat
  2. Jiřinko, díky našim blogům jsme se vlastně poznaly i osobně. A i já chodím na svůj blog občas něco hledat. A na recepty, které jsem si tam dala. Má to smysl, rozhodně piš dál. Měj klidný den.

    OdpovědětVymazat
  3. Dnes jen blahopřeji k výročí tvého psaní na blog, ať se ti dál daří.
    Na tvůj blog chodím vždycky, když přijde nový článek, baví mě tvoje barvité a přátelské oslovení. Jak tak koukám, jsme stejně "mladé", nemám problém se podívat a pochválit. Cestuju (a nejen cestuju) s tebou ;-)

    OdpovědětVymazat
  4. Jiřinko, moc gratuluji k blogovým narozeninám! Vždycky mě mrzí, když to nějaká blogerka vzdá. Nechodím sem dloho, ale tvé cestování je velká studnice inspirací, mám ráda tvůj humor a v neposlední řadě tvůj přístup k životu a soboní statečnost!
    Drž se a pokračuj!
    Moc tě zdravím, Helena

    OdpovědětVymazat
  5. Teď koukám, že jsem si příspěvek pořádně nepřečetla, ale rozumnět tomu snad je. Pardon!

    OdpovědětVymazat
  6. Jiřinko, gratuluji k výročí blogu. Jen piš dál, jsi pro mně inspirací při cestování a díky Tobě mohu nahlédnout do míst, kde jsem nikdy nebyla a kam se asi nikdy nepodívám. Jsem moc ráda, že jsem Tě poznala a obdivuji Tvoji statečnost při boji s vetřelcem.
    Těším se na další blogová setkávání. Růža

    OdpovědětVymazat
  7. [1]:Járo, to je mi moc líto a právě proto jsem oslovila nejprve Simonku/Blondýnku a po její radě Verunku z Veruce o radu ohledně přestěhování blogu. Jelikož jsem kopyto, musím počkat, až mi s tím pomůže zeť nebo dcera a udělám to.Verunka už mi dala s jejím manželem rady, jak na to.[2]:Marti, však já k tobě chodím také pilně. To víš, být to dříve, občas bych k tobě zajela i na kole.[3]:Milá Kitty, ty jsi mi sympatická z mnoha důvodů, ale nejvíc, že bydlíš v oblasti, kam jsem dříve často a pilně jezdívala na minidovolené a mám na to mnoho krásných vzpomínek, ze hřbetu svého Šemíka ( bicyklu ) jsem tam viděla spoustu krás.
    Jednou to musím zpracovat pořádně i na blog.[4]:Helenko, o statečnosti se nedá mluvit, já se snažím tu potvoru ignorovat a jít na léčbu, kterou doktoři nabízejí.
    Ohledně výletování se domnívám, že jsme my dvě stejná krevní skupina.[6]: Růženko, moc ráda ti nabídnu kdykoli některá mnou  navštívená místa, prostřednictvím fotek. Já sama mám jednu mladou ,,přítelkyni,, - která s námi byla na zájezdu v Maďarsku a ta toho pojezdila o mnoho víc než já a taky se ráda ptám, co kde viděla.
    Ale jsem ráda i tady u nás, měla jsem to štěstí, že jsme hodně chodívali do přírody.
    Takový útlum jako nyní nepamatuji.
    Milé KOČKY, děkuji vám za návštěvu a budu se těšit na vás zase příště. Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  8. Jiřinko, posílám obrovskou gratulaci. Před šesti lety jsem ani netušila, že nějaké blogy existují. :o) Před pěti jsem je teprve objevila a tři roky si píši vlastní. Jsem moc ráda, že jsem Tě mezi tou spoustou blogů našla, moc ráda s Tebou cestuji, jsi zkušená cestovatelka a úžasný průvodce. Takto najetou naši zemičku má asi málokdo.
    I já se na svém blogu ráda podívám do minulosti a přečtu si, co se u nás dělo, takže chápu, jak to máš ty.
    Do dalších let, a nejen blogových, Ti přeji hlavně hodně zdraví a spoustu krásných zážitků.
    Drž se, posílám pozdravy. D.

    OdpovědětVymazat
  9. [8]:Milá Dášenko, moc ráda tě tady vítám. Vážím si každého, kdo sám něco dovede, kdo pochválí, myslím si, že je báječné, že se můžeme scházet napříč republikou a taky bez ohledu na věk, holky jako lusk a šikovné, obdivuji práci ostatních a je jedno, zda to je recept na buchtu, fotka tulipánu ve váze nebo kočka na židli, pravda, u tebe se těšívám, kam zase zamíříš fotoaparát při služební cestě, na fontánu v parku nebo na lopatky větrného mlýna?
    Na zasněženou větvičku?
    Já jsem asi 3-4 roky obdivovala několik blogů, než jsem si založila svůj a některé z nich, bohužel, už neexistují.Ale už mám nové a ty jsou taky vydatné. A mnohdy tam chodívám nejen pro obrázky, ale i pro názory!
    Musím uznat, že blogerky v ČR a na Slovensku jsou převážně vesměs šikovné, chytré a dokonalé KOČKY.
    Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  10. Velikou gratulaci posílám a přeji malému skoroškoláčkovi hodně dalších let :).

    OdpovědětVymazat
  11. Jiřinko, gratuluji k šestým narozeninám tvého blogu. :-D

    OdpovědětVymazat
  12. [10]:Janinko, děkuji uctivě! Už mu půjdu koupit brašnu a penál![11]:Simi, vážím si toho.
    Moc vás obě zdravím. Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  13. [11]:Alenko, omlouvám se, to je během týdne už podruhé, kdy jsem se přehlédla! Kdybych pila alkohol, alespoň bych se měla na co vymluvit! ale zkrátka jsem myslela, že je to Simča/Blondýna.
    Děkuji za přání a budu se víc snažit. Čestný pionýrský. Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat