středa 22. dubna 2020

Chtít

Něco jiného je chtít a něco jiného je mít.
Co se týká cest do ciziny, mám několik fází:
Píšu si na kus papíru, co chci vidět, pokud natrefím u oblíbené cestovky na to, že tam jedou,
zařadím zájezd do seznamu.
Pak ukecám Janu nebo někoho jiného a přihlásíme se, zaplatíme, počkáme na den D a jedeme.
Ovšem pak přicestuje koronavir  a nabourá všem plány.
Takže nyní napíšu, co bych chtěla a co mám:
mám plány a seznam, chtěla bych na tyto zájezdy - neb mi ještě v poznávání Evropy chybí...
( obvykle jsem si dopřála za rok dva do ciziny, k tomu jeden adventní,
k tomu několik výletů po Čechách, Moravě a Slezsku ).
Program na několik let:
https://www.ckmayer.cz/zajezdy/6680-portugalsko-spanelsko.html
https://www.ckmayer.cz/zajezdy/347290-velky-okruh-irskem.html
https://www.ckmayer.cz/zajezdy/386238-recko-velky-okruh-ii-autobusem.html
https://www.ckmayer.cz/zajezdy/6650-norske-fjordy.html
Itálie-Sicílie s výletem na Maltu ( nevím, u které CK jsem to viděla )
a Florencii třeba tady: https://www.redok.cz/romantika-toskanska-it408-20/
ve Francii mi ještě chybí:
https://www.ckmayer.cz/zajezdy/423155-zamky-na-loire-ii-a-pobrezi-atlantickeho-oceanu.html
https://www.ckmayer.cz/zajezdy/346649-languedoc-a-roussillon.html
https://www.ckmayer.cz/zajezdy/489415-zeleny-raj-francie.html
https://www.newtravel.cz/putovani-z-friska-do-flander
Jak vidíte,
milé KOČKY,
v mém věku a s mými zdroji jsem docela skromná a držím se při zemi, hihi.
Tak schválně, co z toho se podaří?

13 komentářů:

  1. Jiřinko, přála bych ti, aby se ti splnilo co nejvíce tvých přání! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Janinko, moc děkuji, já ti také přeji,aby už bylo možno cestovat. Vím, že s mužem a dětmi rádi spolu někam vyrážíte. Jiřina z N.

      Vymazat
  2. Jiřinko, přeji Ti, aby se situace co nejdříve uklidnila a tys mohla zase cestovat a uskutečnit své cestovatelské plány. Růža

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Růženko, někdy stačí vyjít si za humna a potěšit se, viď? Jiřina z N.

      Vymazat
  3. Hodně jsi toho už procestovala a máš ještě mnoho dalších plánů a já Ti přeji, aby se Tvoje plány brzy vyplnily. Mně by stačilo cestování tady po Česku, protože skoro nic tu neznám. Cizina mě už vůbec neláká. Neumím řeči a připadala bych si tam jako blbec. Manžel by si také na takové cesty už netroufal a já bych bez něj nejela. přeji Ti mnoho splněných přání a snů a hlavně zdravíčko, aby sis ty sny mohla vyplnit.

    OdpovědětVymazat
  4. Jiřinko, já bych ti moc přála, aby těch neuskutečněných výletů bylo co nejvíce.
    Já jezdívala na podobné výlety s bývalou kolegyní a hlavně kamarádkou, mívaly jsme, na rozdíl od manželů, týden dodatkové dovolené navíc a ten jsme využívaly na naše dámské objevné cesty. Viděly jsme toho spolu spoustu, ale roky přibývají a Blanku už před lety cestování přestalo těšit.
    Hezký den A.

    OdpovědětVymazat
  5. Děvčata, nechci si myslet, že s cestováním je pro mne konec.Pořád doufám, že ještě něco bude.
    Ať už venku nebo tady.
    Proto si to plánuji a buď to vyjde nebo ne.A že naši chlapi sedí doma? když je to baví.
    Zjišťuji, že se mi plány někdy pokazí, v r.2018 kvůli operaci s kardiostimulátorem jel Jany manžel do Pobaltí místo mne, loni vrčel a jel místo mne zas do Itálie ( moje chemka!), jenže já si ty doktory neplánuju, hihi.
    Hezký podvečer. Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  6. Jiřinko,to jsem ráda,že jsi tu,protože na tvůj blog jsem se skoro nedostala a komentáře neodešly.Hrozně mě bavíš a moc ti fandím.Jsi úžasná.Obdivuji taková děvčata jako jsi ty.Já jsem se po šedesátce začala nějak bát pouštět se daleko do ciziny.Ač mě láká sestra i kamarádka.Přeji ti,aby se tvoje cestovatelské sny splnily.
    Měj se hezky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jituško, za všechny cesty, které jsem podnikla, jak do ciziny, tak po republice, jsem nesmírně vděčná!I kdybych už nikam ven nemohla, užila jsme si a podle svého výběru!
      Nepovedlo se mi z dětských snů jen: pyramidy a Nový Zéland.
      Moc děkuji všem za návštěvu, můj nový blog se tetelí blahem, hihi.
      Jiřina z N.

      Vymazat
  7. Jiřinko, věřím, že se Ti spousta snů ještě splní. Jsi silná osobnost, která ví, co chce a tak toho určitě hodně zvládneš. A těším se na Tvé nové zážitky.:o)
    Měj hezký večer. D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dášenko, děkuji za víru ve mne, že jsem silná už za chvíli bude pravda, hihi. Přibrala jsem.Ale ne, to byl vtip.Naplánovala jsme si na jaro spoustu setkání a teď sedím doma. Ale taky na ně dojde.Jiřina z N.

      Vymazat
  8. Příští týden jsem měla putovat týden po staré Anglii a jak bych to slušně napsala ...
    Cesty poutníků, nás všech, jsou nevyzpytatelné.
    Hlavně zdraví, kočko.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Simonko, však mi 5.5. možná na Karláku srazí hřebínek!
      Ale:moc mě mrzí, že se tvoje Stará Anglie odsouvá!, byla a jsem zvědavá na tvé dojmy ze Sicílie i Anglie! Ještě přijde jejich čas. Věřím tomu. Jiřina z N.

      Vymazat