čtvrtek 23. dubna 2020

Náhradní program

Včera odpoledne si manžel přečetl seznam mých zájezdů,
kam bych se jednou ještě ráda podívala a povídá:
a nechceš jet znova do Černé Hory?
Poněkud mne překvapil, obvykle nikam nechce, a tak říkám a ty bys tam se mnou znova jel?
Pokrčil rameny a šel pro kazetu a pustil nám videozáznam,  který jsem tam, v r. 2003, natočila.
On tehdy fotil, já točila, kamerou, byla jsem začátečník -
a tak jsem se na to po dlouhé době zvědavě podívala.
Krásně jsme si připomněli naši tehdejší pouť,
přelom května a června, vše kvetlo, počasí tak akorát,
všechna místa, která jsme navštívili, se nám tím v paměti oživila:
Perast, Boka Kotorská, Kotor, Budva, Bečiči, Sv.Stefan, Sutomore, Starý Bar, Ulcinj, Morača, Cetinje, Podgorica, Skadarské jezero, Lovčen, mnohá další.
Ubytovaní jsme byli jako první hosté v úplně novém hotelu.
Bonbonkem na tomto zájezdu byl poslední den před odjezdem v Dubrovníku.
Na Královninu pláž budu ještě dlouho myslet!
Milé KOČKY,
video sem nedám, ale pár fotek z manželova tehdejšího foťáku ano.

(  aby toho pěkného nebylo málo, večer jsem natrefila na ČT 2 na pořad o Burgundsku, tak jsem si spravila chuť, zavzpomínala jsem na náš zájezd s býv. spolužačkou Marií v r.2006 )


















2 komentáře:

  1. Jiřinko, nádherné fotky a určitě i báječné vzpomínky. :-) V Černé Hoře jsem nikdy nebyla, nejdál v Dubrovníku, který je nezapomenutelný. Bohužel to bylo v ještě "předdigitální" dobou, takže fotky, které jsme tu pořídili, jsou klasické a byly foceny na kinofilm.
    Měj hezký den.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Alenko, takhle lituji, že jsem byla ve Skotsku dávno před digifoťákem.Vezla jsem tři kinofilmy a u každého záběru dumala, zda ano či ne.
      Ale jsem vděčná i za to.
      Dubrovník mám moc ráda, byla jsem tam 4x.
      Pa Jiřina z N.

      Vymazat