čtvrtek 23. dubna 2020

Hrátky s poštou

Kde jsou ty časy, kdy jezdil poštovský panáček?,
je doba koronavirová, překvapení plná.
Zažila jsem za svých víc jak sedmdesát let už leccos,
ale poslední roky jsou zajímavé.
1.
Před pár lety se mě naše pošťačka ptala, zda bych jí nepůjčila větší částku peněz,
naštěstí jsem moc peněz na účtě sama neměla a navíc,
sousedka mi na ni řekla nějaké drby a tak jsem byla ostražitá
a vzala jsem si čas na rozmyšlenou.
Jenže, holku do týdne zavřeli,
( tu pošťačku, ne sousedku )
a tak jsem to půjčování měla vyřešené.
Vytloukala klín klínem, hrála na automatech, byla prý všude zadlužená.
2.
Dcera byla na dovolené ( za svobodna ) v Dominikánské republice a poslala mi krásnou pohlednici, prý tam byla překrásná známka! všem ty pohlednice došly, jen mně ne. Asi někdo na zdejší poště dodnes obdivuje hezkou známku?
3.
Teď zas mám jinou zkušenost:
před dvěma dny manžel našel ve schránce oznámení: druhá výzva pro vyzvednutí balíčku.
A prý že 9.4. přišel na zdejší poštu balíček pro mne, nikdo mne o tom nezpravil a nic se skoro 14 dní nedělo!
Hned jsem volala na zdejší poštu a říkám ochotné paní pošťačce, zda by mi to mohli znovu doručit, prý ano. Včera čekám a nic, dnes tam volám, protože zítra by balíček vrátili zpět odesílateli.
( doteď netuším, od koho to je ),
Prý tam leží! - povídám jí, že už jsem na poště byla od té doby dvakrát a mohla jsem to vyzvednout!
Jen, kdybych o tom věděla.
Tak si holt nasadím apartní roušku a vyrazím na poštu!
Od teď nikomu nic neposílám a vše budu doručovat osobně, vlakem, busem.
.......
Zpátky doma:
tak můj tip, kdo a co mi posílá, nevyšel,
před poštou se díky počasí čekalo v pohodě, jen asi 7 lidí přede mnou,
překvápko bylo až uvnitř pošty, prý balíček přišel poškozený a musím k jiné přepážce, tady se mě zeptali, zda mohou balíček otevřít úplně a podívat se dovnitř,
a!!! co se tam skrývalo?
milé KOČKY!
Objednala jsem si počátkem roku předplatné bydličasopisu a oni mi teď za to poslali pytel asi 6 různých úklidových prostředků do koupelny a na WC a nějaké ty vůně a asi někdo byl zvědavý a podíval se dovnitř.
Tak jsem převzala rozervaný pytel a kráčela domů. Cestou tam jsem stihla nafotit rozkvetlé náměstí a dokonce některé záhony již byly odkvetlé!
Ale, to vás čeká až zítra.

4 komentáře:

  1. Jiřinko. Tak to je síla! Já jsem si v poslední době pár věcí objednávala přes internet, ale s vyzvednutím v Zásilkovně. Balíčky přišly druhý den a hned jsem si je šla vyzvednout. Platit mohu hotově nebo kartou. Raději platím kartou a nemám s tím žádný problém. Nechci platit nákupy předem, protože znám už případy že lidi platili předem, nic nedostali a nakonec ta firma na určené adrese, jasně že přihlášená v Praze někde v činžovním domě, vůbec není a ani neexistuje a nikdo o ní neví... Měj krásný den a doufám, že vše v balíčku bylo v pořádku.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jarunko, přesně, kromě pošty všichni vše přivezou a není problém.
      Myslím si ale, že až zmizne koronavir, bude i u pošty vše lepší.Ty holky toho už asi mají také dost.
      Děkuji ti, že ses zastavila. pa Jiřina z N.

      Vymazat
  2. Jo, pošta. Mám s ní několik neblahých zkušeností. Jít tam je za trest, takže co lze poslat jinak, posílám či nechávám si poslat jinak.
    Měli jsme doručovatelku, která si čas od času ponechala složenku na výběr peněž. Švagr, který skončil s podnikámím, rozesílal občas někomu na dobírku to, co mu zbylo. Zdaleka ne všecnhy složenky se mu vrátily. Sousedům sebrala složenku za zrušenou pojistku, na rozdíl od švagra, který v tom měl tak trochu guláš, na ty peníze čekali. Pojišťovna jim sdělila kdy peníze odešly a číslo dokladu. S ejhle. Naše paní doručovatelka. Chvilku zapírala, pak se vymlouvala, že nestíhá, tak si poštu odvezla na chalupu a tam jí třídí. Ve finále. kdy si sousedka byla stěžovat na poště. peníze poslala zpátky pojišťovně. A protože byla hamižná a nechtěla platit poštovné, poslala o to méně. Pojišťovna poníženou vratku nespárovala a trvalo nějakou dobu, než se sousedům peníze podařilo dostat zpět. Už jí vyrazili. A ta nová? Neobtěžuje se přinést rekomando, jeno hodí do kaslíku lístek, že nás nezastihla. Naposledy minulý týden, kdy jsme byli doma, tak jak jsme od půlky března. Totéž se děje s balíky. Zaplatíme si dodání do ruky, abychom nemuseli na poštu a ejhle, opět jsme nebyli zastiženi doma.
    Ale abych nelála jen na české pošťáky. Loni v červnu jsme posílaly pohledy z Benátek, dosud nikomu nepřišly.
    O přes nepřízeň ze strany pošty, přeji hezké a pohodové dny.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Alenko, brzy ráno jsme ti tady napsala odpověď na komentář a zmizel.Šotkové ho čmajzli?
      No, jo, bude konec dubna, to vylézají hadi a štíři a viry počítačové?
      Měj se hezky Jiřina z N.

      Vymazat