neděle 19. dubna 2020

Toulavka

Dnes, v neděli dopoledne, jsem si dopřála Toulavou kameru a Objektiv, jako vždy, když to jde.
Navrch jsem obdržela PONORKU.
Jsme v malém bytě s mužem asi moc pohromadě a jednou to přijít muselo. Nadšení, že je zpátky doma ze špitálu a že se o něj pěkně starám, asi vyprchalo, chtěl si zavysílat ( hulákat do radiostanice ) a ačkoli jsem neřekla slovo, asi jsem čučela jako čert - a to já taky umím!,
takže jsem pravila, že příště by mi to měl říct předem a dát mi pořady nahrát a bylo by to ok.
Ale zpátky k pořadu:
Na Dvojce pak dávali krom jiného pořad o Elbě, připomněli mi můj úžasný, krátký pobyt na Korsice.
Nu, asi se tam už nepodívám, proto se ráda vrátím zpět v čase ve fotografiích.
Byli jsme celý den v Bonifaciu a počasí bylo přímo ukázkové.
Milé KOČKY,
cestovatelky, samy víte, že Středomoří je ráj,
mohu vám pár obrázků nabídnout?
Provázkem sešněrované auto a nebo hodně nabourané tam potkáte na každém kroku,
prosím pozor: žádná jachta na snímku není moje, 
vidíte mne tam tak, jak jsem vypadala v 09/2002
Hezké nedělní odpoledne přeji.


10 komentářů:

  1. Jiřinko, to je nádherná vzpomínka a moc krásné fotografie. Jsi kočka Jiřinko. Moc Ti to tam sluší. Nádherné fotografie U toho přivázaného nárazníku se zasmál i manžel...To je na technickou je dělané. Krásné nedělní odpoledne a těším se na Tvoje další příspěvky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Járo, víš, jak jsem se bála sedět na té chatrné zídce vysoko nad mořem? Na to mi bylo řečeno, co se bojíš, jsi pojištěná!
      Pa Jiřina z N.

      Vymazat
  2. Vždycky, když začíná Toulavka, tak si na Tebe vzpomenu. Dnes jsem u toho řešila s Jaru nový blog. Ty už se začínáš hezky zabydlovat. Obdivuji krásné fotky, moc Ti to na nich sluší a máš na co vzpomínat. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mimochodem, Růženko, taky na tebe myslím, u Toulavky, a vždy se těším, co nám naservírují. Dobrou noc Jiřina z N.

      Vymazat
  3. Jiřinko, ještě Tě poprosím, přidej si kolonku Přihlášení k odběru, abych se mohla přihlásit a věděla, kdy uveřejníš nový článek. Děkuji. R.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Růženko, ráda vyhovím, ale zatím sama nic neinstaluji, tak to bude trvat.
      Je mi líto, ráda bych to mrskala líp.

      Vymazat
  4. Jiřinko, krásná vzpomínka a moc ti to sluší. Měj pěkný den.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Martičko, to byl pro mne hrozný rok a já si vyrazila na Sardinii s jednodenním výletem na Korsiku. Podzim 2002, krátce po povodních.
      Vrátila jsem se počátkem října, úplně jiný člověk! a nastoupila do nového zaměstnání, ve svých téměř 55 letech! Všechno zlé jednou končí!
      Jiřina z N.
      a těší mne, žes mne zde navštívila.

      Vymazat
  5. Jiřinko, nádherné fotky. Připomínají mi atmosféru, která je nezapomenutelná a po které se mi bude letos stýskat.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Alenko, byla jsem tam s třemi přáteli, bylo to moc fajn.I ta plavba tam a zpátky i návštěva Pisy nakonec. Starosti, kde budu dál pracovat jsem tam na chvíli hodila za hlavu a po návratu domů se vše vyřešilo.
      Jiřina z N.

      Vymazat