sobota 18. dubna 2020

Venku

Dopoledne vaření a úklid a podobné laškovnosti.


Povídám manželovi: na hrob mi nech vytesat -
zde konečně odpočívá obětavá manželka, která ještě hodinu před smrtí luxovala.
Koukal!
Šla jsem dnes po obědě do obchodu, koupit asi dvě věci ( no, dvě? ) a nějaký časopis,
po cestě vidím, že kvetou stromy, tak jsem odnesla nákup domů a vzala fotoaparát
a udělala jsem si malou procházku po městě.
Nejen, že kvetou hrušně, třešně a kdejaké roští,
třeba mahon a pěkně to kolem něj voní,
ale také sakury a také různé cibuloviny.
Na dvou místech jsem zaznamenala pěknou výzdobu k Velikonocům.
Jak jsem jim záviděla, u nás před domem by to nevydrželo.
Před školou hmyzí hotel, před úřadem záhon bílých narcisů.
Nazdobené jedny schodíky opadanými lístečky ze sakur.
Milé KOČKY,
máte-li čas,
pojďte se projít se mnou.
Každá zelená větvička po zimě dobrá.

( a teď to nepříjemné:
ač maso moc nejím, dnes jsem si dala jehněčí, uřízla jsem a snědla totiž koupenému piškotovému beránku zadek,
na některých stromech rostou igelitové sáčky,
droždí zdražili na dvojnásobek,
a bolí mě záda, zato ukrutně )









































































































































14 komentářů:

  1. Jsi tím jarem doslova " zhulená ", chudák pan domácí, když se mu pak takhle naložená vrátí žena z venku :-)
    Také mne to jaro objímá, jen mne děsí z fotek jeden detail, je zoufale, ale zoufale sucho.

    OdpovědětVymazat
  2. Jiřinko, pobavila jsem se tím výrokem :o)
    Jaro se v posledních dnech skutečně předvádí!
    Přeji pokud možno krásnou neděli, Helena

    OdpovědětVymazat
  3. Jiřinko, na úvod si mě pobavila :-) Udělala sis krásnou procházku. Měj pěknou neděli.

    OdpovědětVymazat
  4. U vás už máte pravé jaro s květy, to se to potom chodí po venku a fotí, když je co. Přeji pěknou sváteční neděli a polepšení zad ;-)

    OdpovědětVymazat
  5. Krásně vám to tam kvete! U nás je to teprve napučené, ale v květu budou stromky u nás taky co nevidět :).

    OdpovědětVymazat
  6. [7]:Simonko, pan domácí je rád, že se o něho starám, je ze špitálu asi 6 týdnů a pořád to není ono.[8]:Helenko, člověk může být drsňák, ale jak vidí rozkvetlý ovocný strom, každý zjihne.[9]:Marti, chodila bych víc a častěji, ale momentálně mě bolí záda.
    Tak to jistí červený prášek!10]Přeji tobě, rovněž všem KOČKÁM, co sem chodí,  milá Kitty, krásné a slunečné Velikonoce a jak říká Simonka, chtělo by to delší, hustý déšť.
    Potřebuji zrýt jeden záhon a bez deště to nezvládnu.[11]: Janinko, všechno pučí a mně nikdo nepůjčí!, jak se říká v jednom filmu.
    Koukávám se po večerech na dva pořady o bydlení v telce a mám spoustu nápadů na předělání bytu, jenže! Přeji si to jen já.
    Posílám všem pěkný pozdrav Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  7. Krásná procházka. Věřím, že jsi se kochala kytičkami.
    Já teď raději sedím doma, záda mě taky pořád bolí. Držím Tobě i sobě palečky ať jsme brzy fit. Růža

    OdpovědětVymazat
  8. [1]:Růženko, vítám tě tu. Dopoledne jsem ,,sedlačila,, na záhonu před domem a na balkoně, takové drobné práce a sotva jsem to zvládla, teď jdu do postele, už nevydržím sedět.Jak s oblibou říkám, už to není na sezení, ani na ležení, jedině tak se pověsit.
    Ale pozor! to je vtip! aby mi nikdo nevolal psychologa.
    pa Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  9. [2]:Koukám, že jsi takový "hrdinka" jako já. Já musela na procházku a ty zase okopávat záhon. A záda nás obě zahnala do postele. Volat nikomu nebudu a ty odpočívej!!!

    OdpovědětVymazat
  10. Je to krása. Takové pravé jaro. U nás ještě stromy nekvetou, ale najednou už toho taky rozkvetlo docela dost.
    No a aby se to nepletlo, tak mne začíná bolet asi zub. Zatím to je takové ano-ne, ale hned po svátcích mne asi čeká zubař a to jsem tam byla nedávno a bylo vše OK.
    Hezký sobotní večer, Jiřínko!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  11. Jiřinko, krásná, rozkvetlá procházka. To je na světě hned veseleji, viď? U nás stromy pomalu nakvétají, ale takto rozkvetlé ještě nejsou, musím si pár dní počkat. :o)
    Přeji pohodové Velikonoce. D.

    OdpovědětVymazat
  12. [4]:Hani, u vás je to jaro asi přeci jen později. Bolení zubů ti nepřeji, to je jedna z hrozeb, která moc bolí a pak taky něco stojí.A nejraději začnou bolet na začátku volna![5]:Dáši, to byla taková krása a ty včely byly jako opilé.Mít víc trpělivosti, snad bych i nějakou nafotila.
    Těší mne, že jste se tu zastavily na chvíli.
    Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  13. To jsou úžasné fotografie. Krásně to u vás kvete. Je to znát, že je tam tepleji. děkuji za nádhernou podívanou.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kdopak to tu napsal hezký komentář pod mým jménem? dík za odpověď Jiřina z N.

      Vymazat