sobota 23. května 2020

Naruby

Dnes to mám naruby,
milé KOČKY,
zapršelo ( klidně mohlo i víc! ) a tak mě po potěšilo, že jsem dostala energii a nejen,
že jsem si udělala plno práce v domácnosti,
ale nafotila jsem si pár kuchyňských fotek.
( jindy mě obvykle nakopne krásné počasí )
Měla bych vyběhnout před dům a nacvakat pár snímků i tam,
kvetou mi nyní hnědé a světle žluté kosatce, ty modré už dokvetly.
Převlékla jsem ubrus, ten původní šel kamarádit s pračkou,
manžel ráno v servisu nechal obout mazánka do nových botiček.
Tento fakt slibuje nějakou brzkou cestu do přírody.
Včera jsem přesadila muškáty do nové zeminy a šly na zábradlí balkonu.
Taková normální, poklidná sobota.
A těšení na nedělní Toulavku a Objektiv.






16 komentářů:

  1. U nás pršelo od večera, také jsem moc ráda, že je trochu zalito. :-)
    Máš hezký ubrus, takový stylový. A moc se mi líbí domeček s panáčkem a panenkou.
    Měj pěknou sobotu. R.

    OdpovědětVymazat
  2. Růženko, dík, ubrusy mám z látek, které někde koupím, tenhle jsem koupila loni v září ve Strážnici a ušila jsem si ho.Ty kupované, hotové, mám ještě také, ale používám je málo kdy.
    Domeček už jsem chtěla vyhodit, ale bylo mi ho líto.
    Měj se moc hezky. Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  3. Jiřinko, také jsem udělala od včera kus práce, ale muškáty mám stále doma. Zapomněla jsem je dnes už konečně vyndat. Za chvíli na ně musím jít, nebo zůstanou stále za oknem. .o) Díky za připomenutí. :o) Máš zajímavý ubrus, tuto látku jsem nikde neviděla.
    Měj hezký víkend. D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dášenko, líbila se mi v prodejně ve Strážnici, kam jsem jen tak ,,nahlédla,,!
      Včera jsem ven, před dům, zasázela i ze dvou truhlíků sazeničky měsíčku zahr. a afrikánů, které jsem si předpěstovala na balkoně, a naopak muškáty šly na balkon.
      Potřebovala bych, aby jemně pršelo asi týden.
      Hezké zahradničení přeji Jiřina z N.
      ( náš táta, když šel do zahrady, říkával, že jde ničit zahradu - zahrad ničení! )

      Vymazat
  4. Byla jsi pilná jako včelička. 👍👍 Já už mám osázené truhlíky a jsou už (díky manželovi) na oknech. Muškátů jsem vypěstovala zase pro celou ulici, zasadila jsem jich zatím kolem tří set.
    Ubrus je opravdu velice zajímavý. Máme kulatý stůl, to se špatně šije.
    Měj krásné dny

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Alenko, když je šíře látky 140 nebo 160, tak se to dá ustřihnout, ale záleží na tom, jak velký je stůl.Kulatý, bílý, rozkládací stůl je můj sen.
      Eventuelně by se dal naháčkovat okraj?
      Jiřina z N.

      Vymazat
  5. Jiřinko,u nás pršelo trochu,spíš mrholilo než pršelo.Ale každá kapka dobrá!No pilná jsi byla.Já dneska taky udělala doma co bylo potřeba.Máš pěkný ubrus.Měj se hezky.Marťa.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marťo, to jsem vzala tuhle látku pro moji náklonnost k cyklistice.Pro někoho by to bylo moc divoké.
      Jiřina z N.

      Vymazat
  6. Jsi pilná včelička...Já jsem strávila dnešek hlavně v kuchyni.Přijeli mi mladí a po dlouhé době se sešla rodina a tak padl velký hrnec kuretena paprice, dva velké knedlíky, velký hrnec drůbeží polévky a také dva plechy buchet s tvarohem i mákem jsou pryč. Hlavně že všem chutnalo. U stolu nás bylo deset...Jen od Petra přijeli až odpoledne na kávu
    ...Jinak by nás bylo 14. To už bychom se nevešli ke stolům. Ale setkání se vydařilo a o tom to je.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Járo, pro ty nejbližší se vaří a peče dobře, to se člověk přetrhne, aby vše bylo nej.
      Jistě ses potěšila jejich návštěvou.
      Jen ty srnky pod Dýmníkem se diví, kde jsi s foťákem!
      Jiřina z N.

      Vymazat
  7. Páni! Pracovní sobota! měla jsem podobnou :o) Ten ubrus je fakt parádní!
    Jiřinko, přeji hezkou neděli, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, je to jen kus bavlněné látky na dvou koncích začištěná.
      Jiřina z N.

      Vymazat
  8. Tím, že byl den deštivý ( i když u nás to bylo mírné pršení), tak to byl den domácí. Měla jsem na oběd část rodiny, takže dopoledne jasné a odpoledne jsem měla od určité hodiny klid jen sama pro sebe. Takže jsem si četla.
    Ubrus se mi líbí,prima dezén.
    Hezkou neděli, Jiřinko! U nás zatím modrá obloha a i slunce vykukuje.
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, my tady máme dnes z poloviny oblohy modré nebe se sluníčkem a z druhé strany bytu výhled na tmavě šedé mraky rychle letící po nebi.Můžeme si vybrat.
      Jiřina z N.

      Vymazat
  9. Jiřinko,taky se ráda dívám na Toulavku i objektiv,ovšem dneska jsem to projela,chystala jsem oběd,měl přijít syn.U nás v Beskydech dneska celkem dost pršelo,což bylo fajn.Takže jsem si po obědě vzala knížku,pěkně si početla.Pěkný zbytek víkendu,Jiřinko.Marťa.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marťo, to muselo být hezké, o víkendu číst knížku a poslouchat, jak šumí deštík.
      Vaření pro potomky mě taky baví, hlavně se dobře poslouchá, když pak jídlo pochválí.
      Mladší vnučka, když je u nás, všechno dělá se mnou, ta starší si zatím čte a přijde, až je hotovo, ale ráda jí.
      Starší má ráda třeba švestkové knedlíky nebo palačinky s tvarohovou pěnou a jahodami a ta mladší nejraději lečo nebo obalovaný květák.
      Dcera se zeťem k nám jezdí pravidelně na kachnu, knedlík, zelí, ale tu kachnu peče manžel.
      Zdravím do Beskyd. Jiřina z N.

      Vymazat