neděle 24. května 2020

Sedmý den

Dnes máme neděli, sváteční den,
jenže, my, důchodci, máme sváteční den každý. Spát můžu jít v kolik chci a spát - do kolika chci.
( nabízí se vtip, že spát můžu s kým chci )
Nic a nikdo mě nenutí, abych vstávala v nějakou přesnou hodinu, pokud tedy nejedu k nějakému tomu doktorovi.
V neděli mám jednu starost, abych nezapomněla pustit v deset telku, mám tam Toulavku a Objektiv.
Jsme s mužem vždy zvědaví, zda nám ukážou něco nového nebo půjdou po našich stopách.
Dnes jsem našla fotky z takového výletu, že už jsme si to sotva sami pamatovali, kde to bylo!,
a to je co říct !
Ale občas prostě jedeme do oblasti, kde to je nepříliš známé a málo navštěvované.
Tak schválně,
milé KOČKY,
co vy a Zruč nad Sázavou?
Tohle byla součást jednoho výletu, kdy jsme brázdili krajinu kolem Sázavy,
oblíbené krajiny mého muže,
narodil se tam a má k tomu vztah, rád se tam vrací.

( dnes v Toulavce konečně něco, co mne zase jednou nadchlo! kostel v Karlíně, ráda se tam brzy vypravím!
a hádanka na konec byla obec Doubrava u Chebu, ale já nesoutěžím, tak si můžete poslat odpověď někdo z vás, mám ji někde i na blogu, byli jsme tam nejmíň dvakrát a stojí za návštěvu  )








9 komentářů:

  1. Jiřinko, dnes jsem z Toulavky moc neměla, volal syn a pak jsem šla chystat oběd. Nevadí, podívám se ze záznamu. Co pro mně znamená Zruč nad Sázavou? Krásný zámek, kde je Království panenek. Od roku 2010 je na zámku stálá expozice panenek, která se k radosti nás sběratelů rozrůstá. A nedaleko zámku je vodácké muzeum, které jsme při poslední návštěvě také navštívili. Pokud budeš mít chuť a náladu, podívej se ke mně na starý dlog:http://ruzena57.blog.cz/1706/kralovstvi-panenek.
    Měj pěkný den. R.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hurá, zase jsem o něco chytřejší, my jsme byli jen kolem zámku, neb jsme pokračovali dál...díky, Růženko. Jiřina z N.

      Vymazat
  2. Jiřinko, občas bych těch sedmých dnů potřebovala víc, ale nestěžuji si. Toulavku jsem dnes zhlédla jen jedním okem, teprve jsme snídali. :o) Před tím jsme byli na procházce s Terri. No a oběd se také posunul. :o) Zruč neznám, ale podle fotek je vidět, jak je tam krásně. Třeba mne tam jednou cesty zavedou...
    Přeji fajn neděli. D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dášenko, moc se mi líbí, že mohu s blogerkami, které znám, navštěvovat různá místa a číst všelijaké názory a nápady.
      A k tobě zvlášť se vždy těším na obrázky. Pa Jiřina z N.

      Vymazat
  3. Jiřinko, mě ty dny, co jsem v důchodu splývají v jeden nekončící víkend. Já dnes část Toulavky prošvihla, věšela jsem na půdě prádlo (hrozil déšť) a stihla jsem jen hrad v Kostomlatech.
    Hezké a pohodové dny

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Alenko, na ten jsem ještě nevylezla, jen jezdíme okolo, a na zámku v Kostomlatech jsem též nebyla, i když u něj ano, je tam pasťák, tak se tam nedá jít.
      Líbilo se mi, že ho snímali z výšky, asi dronem.
      Pa Jiřina z N.

      Vymazat
  4. Jiřinko, Toulavku jsem neviděla, pro mě to není dobrý čas, ale sleduji ji na FB.
    Ve Zruči jsem byla už před hromadou let, loni jsem kolem projížděli, čas na zastávku bohužel nebyl.
    Měj krásný den, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tento komentář byl odstraněn autorem.

      Vymazat
    2. Helenko, my jsme hodně výletovali už dřív, ještě, když jsme oba byli v pracovním procesu, ale nejvíc až v důchodu.
      To víš, kdybychom měli domek a zahradu, budu kutit na svém, takhle v bytě - co v sobotu? na výlet.Je to jako droga, někam člověk zajede a pak se dozví, že kousek dál je také něco zajímavého a nedá se to zastavit, hihi.
      ( odjakživa mi říkali Zikmund a Hanzelka, a nebylo to jen tím, že jsme měli doma jejich knížky )
      Sama se někdy divím, co jsme toho zrajzovali.
      Moc mě baví sledovat podobně ,,postižené,, lidičky, jak to oni vidí a pojednají.
      Zajímavé období bylo také, když vnučkám bylo 5 a 3 roky a začaly jezdit s námi.
      Nejvíc se potěším, když potkám na výletě nějakou rodinku s dětmi.A když se navzájem zdravíme.
      Hezký den, Helenko. Jiřina z N.

      Vymazat