sobota 2. května 2020

Odhalení

Kdyby se mě někdo dnes zeptal, cos dělala 29.4.2011, chvíli bych štrachala ve fotkách
- a pak bych na něj vybafla:
byla jsem s Janou na zájezdu v Itálii, u jezera Como a tam okolo!
Na horách byl sníh a dole to kvetlo!
Ještě, že s Janou všechno a pořád fotíme a že se z toho dá vyčíst, kdy a v kolik,
milé KOČKY,
to se mi moc hodí.
I z těch obrázků vidím, že jsme byly mladší a zachovalejší, ale co,
ty vzpomínky nám nikdo nevezme.
Můžu si tam kdykoli, díky fotkám, zase skočit a potěšit se,
a víte co?,
pojďte pro jednou se mnou!
Co vám to udělá?

( na druhém snímku je kvetoucí stejný strom jako u nás před poštou!
na třetím plody a na čtvrtém květy, tam je to mnohdy vše najednou na jednom stromku, u citrusů )









17 komentářů:

  1. Jiřinko, krásné fotky. :-D Pokochala jsem se nádherně obalenou mandarinkou, dalším kvetoucím citrusem, azalkami a pěnišníky skalkou a dvěma kočkami. Jen tu první fotografii nedokážu rozluštit. Mebýt tvého blogu, kde už ten strom či keř vidím podruhé, netušila bych, že něco takového existuje.
    Měj hezký den.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Alenko, jak jsem u pošty fotila ten kvetoucí strom, tak jsem dnes hledala fotky ze zájezdu, neb jsem si ten strom pamatovala, že jsem ho někde už viděla.Možná u něj byla cedulka s názvem.
      Zatím pa Jiřina z N.

      Vymazat
    2. Alenko, tak jsem to našla! je to Paulownia ( jeden druh je plstnatá ) ale je více druhů.
      V jedné zahradě měli totiž velký strom a plno těch květů bylo už opadaných pod stromem a to si dobře pamatuji, nu a byla tam ta cedulka.
      Tak ahoj. Jiřina z N.

      Vymazat
  2. Jiřinko,to je hezké vzpomínání.Mě občas napadne podívat se do deníčků,které jsem si roky psala,když jsem chodila do práce.V důchodě jsem potom hlídala hodně vnoučata a na psaní nebyl čas.Je krása,jak je všechno rozkvetlé a slušelo ti to před lety i kamarádce a určitě sluší i teď.Jde o to,co z člověka vyzařuje a to si člověk nese pořád v sobě a roky mu to neseberou.
    Měj hezké májové dny

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jitko, to je hezké, deníčky po letech mají hodnotu.S námi byli v Provenci manželé, kteří každý den koupili pohlednici místa výletu a psali si tam datum a stručný popis dne. Doma měli krabice s takovým originálním ,,deníkem,,.
      Jiřina z N.

      Vymazat
  3. Krásné vzpomínání a oběma vám to moc sluší. Prostě jste KOČKY.v Ty pomeranče jsou úžasné a rozkvetlá skalka také. Parádní fotografie. přeji Ti krásné a pohodové dny.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Járo, děkuji za pochvalu.Také přeji klídek a hezké dny. Jiřina z N.

      Vymazat
  4. Paráda!
    Proto tak ráda fotím, vzpomínky v hlavě občas blednou, ale ty na fotkách nikdy nelžou a jsou stále ostré, jako dřív :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Janinko, zvláště u dětí to je potřeba zachovat určité momenty. Pa Jiřina z N.

      Vymazat
  5. Jiřinko, krásné fotky, obdivuji krásné rozkvetlé stromy. A ty jsi nám v komentáři odhalila, který strom je na první fotografii. Vám to kočky moc slušelo.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Růženko, to je zajímavé, že na něco mám paměť dobrou! vzpomněla jsem si, že v jedné té zahradě pod stejným a rozkvetlým stromem byla cedulka a tak jsem jen musela najít tu starou fotku a byla tam!Ale, co bylo včera bych vzpomínala marně ( ne! ). pa Jiřina z N.

      Vymazat
  6. Jiřinko, krásné fotky. A moc ti to sluší. Měj pěknou neděli.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Martičko, to se dobře čte, budu muset na sobě zapracovat, hihi. Jiřina z N.

      Vymazat
  7. Ty vůbec nestárneš, vypadáš stále stejně krásně a elegantně.
    Já se zoufale nerada fotím, nejsem fotogenická, ani maličko.
    Krásné fotky, kouzlo !

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Konečně s tebou, milá Simonko, musím nesouhlasit!
      Asi budu muset s foťákem přijet pod Střekovský hrad, až to bude možné!
      Já z tebe tu modelku vytřesu.
      Klobouk a černé brýle a kam se na tebe Merilyn hrabe!
      Jiřina z N.

      Vymazat
  8. Opět krásné fotečky a opravdu vám to moc sluší.Krásnou neděli.Marťa.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Marťo, cestování mě moc baví a dovedu si představit putování i po koronaviru, ale bude to těžší.Jiřina z N.
      díky za návštěvu na mém blogu

      Vymazat