úterý 12. května 2020

Odměna

Dnes dopoledne jsem zavolala na Karlák své paní prof., jak dopadlo CT minulé úterý a dozvěděla jsem se dobrou zprávu: Vetřelec zůstal sice na velikosti, kterou měl už v listopadu, nicméně není větší a snad se nerozlejzá!!
Má přibližně poloviční velikost, než jakou měl v září 2018.
Obě, paní prof. i já, jsme měly z té skutečnosti radost. Já do té míry, že jsem se rozhodla se odměnit.
I když výsledek je především úspěchem spousty doktorů, sestřiček, radioterapeutů a dalších lidí.
Co bude dál, se uvidí, chemky nechci a operovat to nejde.
Kolem 13-té hodiny jsem nastoupila do busu, kterým jsem jela poprvé a namířila si to krajinou v jarních barvách, mezi loukami a poli, bus ,,vymetal,, vesnice a pidiobce, skončila jsem ve Veltrusích.
Tady jsem cíleně zamířila do zámeckého parku, vytáhla jsem fotoaparát a zvěčnila místní zvěř,
zámek ( toho času ještě zavřený, stejně jako zahrady ), sochy, stromy, koně a prošla jsem se,
natrhala jsem si čerstvé kopřivy,
mrzelo mne jen, že se mnou nejel ani manžel, ani Jana, ani kamarádka Marcelka.
Nakonec jsem si vystačila sama, lidí tam bylo poměrně dost, s dětmi, se psy, na kolech i několik seniorů na výletě.
Na závěr jsem se odměnila ještě čokoládkou Geisha, a potěšil mne i fakt, že bus mám zadarmo.
Zpátky jsem jela jiným busem, který kličkoval zase jinými vesnicemi, kudy jsem jela naposledy snad před 15 lety na kole. Silničky tak úzké, že jsem čekala, kdy si o rozkvetlé kaštany odřu bok.
Ještě, že jsem měla roušku, alespoň lidičky v busu neviděli, jak mám spadlou bradu, kudy to jedeme.
Takže mám úplně čerstvé dojmy, vím, co kde zaseli zemědělci, kde kvete řepka, kde mají rozbitou silničku a kde z rozkvetlých kaštanů vykukují věže kostela.
Byla jsem po návratu domů tak nadšená, že jsem manželovi na chleba plátkový sýr vykrájela formičkami na cukroví, což jsem dělávala naposledy mladší vnučce, aby jedla!
Však taky překvapeně koukal!
Milé KOČKY:
Ve Veltrusích jsem nebyla poprvé, ale poprvé sama!
Nu a nebyla bych to já, abych nepřilípla pár obrázků:
( zámky Veltrusy, Hořín, Liběchov a další byly hodně poškozeny za povodní a některé se podařilo opravit, některé zatím nikoli, k sousednímu zámku v Nelahozevsi se vypravím jindy, už jsme tam taky byli )















)

14 komentářů:

  1. No hurá, přeji, ať už je jenom lépe! :)

    OdpovědětVymazat
  2. To je výborná zpráva a mám upřímnou radost. Veltrusy jsou krásné a ten park je hodně rozlehlý také jsme ho procházeli dlouho. V zámku byly přístupné asi jen tři místnosti v pravém křídle. Vše stále čekalo na opravy po zničujících povodních z let 2002 a 2013. Jestli opravy pokračují nevím, Když jsme tam byli, tak se ještě vysoušelo...Ale že je tam krásně...Děkuji za procházku parkem.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tady mám fotky z roku 2017..https://fotojara.blogspot.com/2017/08/zamek-veltrusy.html

      Vymazat
  3. Jiřinko,to jsem ráda,že jsi se dozvěděla dobrou zprávu.A dala jsi si krásnou odměnu.Dávám velký palec nahoru,že sedneš do busu a vyjedeš si sama.Nafotila jsi krásnou procházku.Tam já nikdy nebyla a proto děkuji.

    OdpovědětVymazat
  4. Jiřinko, to je dobrá zpráva. Oslavila jsi to krásným výletem. Já se díky Tvým fotkám podívala do Veltrus a vidím, že je tam moc hezky. Jo, Geishu mám také ráda.
    Měj hezký večer. Růža

    OdpovědětVymazat
  5. Jiřinko, mám radost s tebou! Taková zpráva si skutečně zaslouží oslavu! A měla si jí moc krásnou, Veltrusy mám moc ráda!
    Přeji klidný den, Helena

    OdpovědětVymazat
  6. Jiřinko, to mám radost, furt na tebe myslím, musím to hned říct mému muži. Měj pěkný den.

    OdpovědětVymazat
  7. Slává, sláva, sláva - potěšila mne Tvoje dobrá zpráva!!!!
    Odměnila ses pěkně- ono není na škodu být někdy někde i sama. Spoustu skutečností si zažije člověk tak nějak v sobě, pro sebe.
    Měj se fajn.
    Přeji příjemné dny!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  8. Jiřinko, to je báječná zpráva. :-D Naprosto tě chápu, že sis udělala výlet za odměnu. :-D
    Veltrusy mám ráda a ráda se tam vracím. Většinou ale nemám štěstí na daňky, naposledy jsem tam viděla jen jednoho a to jich tam prý chovají okolo čtyřset. Báječně jsi svůj výlet zdokumentovala.
    Měj hezký den.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Alenko, ještě bych to obešla i jinak, ale zatáhlo se a foukal studený vítr, tak si to nechám na jindy. Třeba v létě, až bude vedro? Jiřina z N.

      Vymazat
  9. Jiřinko, dřív jsem se na net nedostala, takže dodatečně s Mírou posíláme obrovské gratulace a máme radost, že se Vetřelec zastavil. Výlet za odměnu naprosto chápu a je vidět, že sis ho hezky užila, krásné fotky. A ten vykrojený sýr formičkami mne pobavil.
    Přeji už jen parádní dny. D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dáši, děkuji, tobě i Mírovi.Hlavně zdraví, pak i výlety budou. Jiřina z N.

      Vymazat
  10. Jiřinko,to je moc dobrá zpráva.A krásně jste se odmněnila.Opět moc pěkné fotečky,ráda jsem se koukla.Přeju příjemné dny.Marťa.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marťo, den předtím pršelo a tak tam byl, v parku, opravdu svěží vzduch. Jiřina z N.

      Vymazat