úterý 5. května 2020

Po dvou měsících

Dnes jsem jela ráno před šestou po dvou měsících do Prahy,
v busu byla tak polovina lidí, co za normálního stavu,
v metru neuvěřitelně volno, ale v tramvaji, kterou to dojedu z I.P.Pavlova na Karlák bylo plno.
Asi před sedmou už cestují lidé do práce.
Vzala jsem si malý foťáček a při návratu jsem už tady, u nás ve městě,
nafotila keř, který je obsypán květy a prudce sladce voní,
netuším jak se jmenuje.
Po pravdě jich je ve městě povícero.
Snad se vám bude keř líbit?
Ještě si přeji, aby vše, proč jsem tam jela, dopadlo dobře.
Držte mi, prosím,
milé KOČKY,
palce.



14 komentářů:

  1. Jiřinko,tyhle keře nám kvetou v sídlišti.Letos tedy ješte ne,ale vloni,když jsem je fotila jsem hledala na internetu název,ale nepamatuji se.
    Palce Ti držím moc,vše bude v pořádku.

    OdpovědětVymazat
  2. Jiřinko, keř je nádherný, hezky jsi ho nafotila.
    Věžím, že návštěva Prahy dopadla dobře a kontrolovaný vetřelec už nikde nebude.
    Držím pěsti. D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děvčata, to se dozvím za pár dní. Zatím jsem v pohodě, bát se dopředu nemá cenu.
      Děkuji za podporu. Jiřina z N.

      Vymazat
  3. Jiřinko, držím pěsti, aby vyšetření dobře dopadlo.

    OdpovědětVymazat
  4. Jiřinko, myslím na Tebe a věřím, že vítězem jsi Ty a vetřelec je pryč. Držím pěsti a přeji Ti štěstí, ať jsi zdravá. Ten keř je překrásný . Měj krásný den.

    OdpovědětVymazat
  5. Jiřinko, krásný keř. A myslím na tebe.

    OdpovědětVymazat
  6. Keř je krásný,ale taky nevím jak se jmenuje :-).
    Myslím na Tebe!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  7. Dobrý den, pravděpodobně se jedná o druh zimolezu (lonicera). Máme doma zimolez jako živý plot, který velice bujně roste. Kvete trochu později bílo-žlutými květy, které omamně voní. Dostala jsem kdysi dávno odkopek, jinak půjde množit asi i řízkováním. Plody jsou jedovaté, na rozdíl od zimolezu kamčatského (modré plody podobné borůvkám). Na Vašich fotkách je asi Zimolez tatarský 'Rosea'. Zde je odkaz:
    https://www.zahradnictvi-flos.cz/lonicera-tatarica-rosea-zimolez-tatarsky-rosea.html?variant=95225
    Přeji Vám hodně zdraví. Marie

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji vám, Marie, podívám se na to. U nás ve městě jsou tyto keře na mnoha místech a všude jsou velice bujné, přitahují hodně hmyzu, neb opravdu krásně voní.
      Jiřina z N.

      Vymazat
  8. Přeji, ať je dobře a všechno klapne :).
    Já se těším, až nám vykvete pod okny azalka, miluju její vůni :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Janinko, díky, připomněla jsi mi situaci, kdy jsme s kolegyní na zájezdu obrážely mnoho zahrad s rododendrony a azalkami, obrovskými rozkvetlými keři a pak jsme kvečeru potkali malinký keřík azalky a já Janě povídám, nechceš si vyfotit azalku? a dostaly jsme záchvat smíchu, neb jsme měly foťáky nafouklé fotkami.
      Pa Jiřina z N.

      Vymazat
  9. Jiřo, moc a moc ti držím palce a věřím, že výsledky budou v pořádku. :-)
    Keř je zimolez tatarský.
    Měj hezké dny.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Alenko, děkuji a fascinuje mě, jak je tento způsob zjišťování efektivní, vždy se na každou otázku najde mezi lidmi odpověď, krása.
      Jiřina z N.

      Vymazat