středa 6. května 2020

Být včelou

Dnes jen na chvilinku,
napadlo mě, že být včelou asi není jen tak,
v tuhle chvíli venku fouká studený vítr,
ale kvete toho tolik a pilnost a pracovitost má včela vrozené,
tak se musí pořádně otáčet!
Milé KOČKY,
zajímalo by mne, zda ji více přitahuje barva, vůně nebo tvar květu?

8 komentářů:

  1. Nad tímhle jsem nikdy nepřemýšlela, ale asi jí přiláká barva. Nicméně, mohu se mýlit.
    Měj hezký den.

    OdpovědětVymazat
  2. Jiřinko, to je zajímavé zamyšlení. Možná by nám to řekli včelaři.

    OdpovědětVymazat
  3. Jiřinko, z naprosto nepochopitelného důvodu se mi přestaly zobrazovat tvé příspěvky! Nechápu! Ale jsem tady a až bude chvilka, projdu všechno, co mi uteklo!
    Měj hezké dny, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jejda, Helenko, to netuším. Nicméně jsem ráda, že se to zlepšilo. Jiřina z N.

      Vymazat
  4. Jiřinko, tak o tom jsem nikdy nepřemýšlela a předpokládala bych, že je to vůně. Měj pěkný den.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Také se přikláním k názoru, že nejvíc je láká vůně, ale proč zjara je nejvíc bílých a žlutých květů?
      Zeptám se nějaké včely, hihi.
      Zdravím vás všechny, milé KOČKY. Jiřina z N.

      Vymazat
  5. Být včelou,šla bych asi po vůni

    OdpovědětVymazat
  6. Moc krásné fotečky. Všechno teď kvete a včelky neví, kam dřív.

    OdpovědětVymazat