pátek 15. května 2020

Proč?

Mockrát jsem říkala a psala, že mám ráda spoustu míst u nás v Čechách,
na Moravě a ve Slezsku,
na Slovensku.
A pokud se zeptáte, proč ráda jezdím do Francie a jiných zemí Evropy, neodpovím,
nebo jo,
milé KOČKY,
koukněte sem a budete to vědět:
proto:





17 komentářů:

  1. Jiřinko, ty fotky jsou prostě boží. 👍😀
    Já bych na otázku, proč jezdím do Itálie asi odpovědět dokázala. Prostě to tam miluju. Krajinu, moře, jídlo a mentalitu místních lidí. A vyhovuje mi siesta. 🤣😂

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Alenko, občas si říkám, kde se mi líbilo nejvíc. Já tvrdím, že se dá všude něco obdivovat, Itálie je krásná, v každém jejím koutě, to máš pravdu, když jsem se vrátila ze Slovinska, byla jsem okouzlená, ale to i ze Skotska...už by to zas chtělo výlet, viď?
      Jiřina z N.

      Vymazat
    2. Já jsem na tom s Itálií podobně a proto mě mrzí, že to letos asi opravdu nevyjde.

      Vymazat
    3. Věrko, domnívám se, že v celém Středomoří je to pro nás, vnitrozemce, úchvatné a přesto se rádi vracíme sem k nám, není-liž pravda? Jsem za to, že můžeme jezdit ven, moc vděčná.( až na tohle blbé koronavirové období!)
      Jiřina z N.

      Vymazat
  2. Jiřinko, já to naprosto chápu a rozumím tomu!
    Měj hezký večer, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, každé cestování má pro nás, co to máme rádi, smysl.
      Já třeba vím, že už N.Zéland a další vzdálená místa neuvidím, ale věšet se pro to nebudu a jsem vděčná za to, co jsem viděla. Jiřina z N.

      Vymazat
  3. Jiřinko, cestujeme jen u nás, ale na světě je spoustu krásných míst, kam se člověk může podívat. A Tvoje krásné fotky jsou toho důkazem.
    Měj pěkné dny. R.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Růženko, myslím si, že kdyby se u nás leccos opravilo, osázelo kytkama a lidi byli v pohostinství a hotelích vstřícní a milí, tak tu bude cizinci narváno.
      Je toho u nás tolik krásného. Jiřina z N.

      Vymazat
  4. Jiřinko,chápu tě.Mám tolik krásných vzpomínek a míst,které jsem si zamilovala.Jenže v důchodě jsem hlídala už vnoučata a poslední dovolená v zahraničí byla v Itálii v roce 2014.Francii si zamilovala moje prostřední sestra.Na základce se učila už francouzsky s tím,že se tam jednou podívá.Francouštinu studovala ještě v minulém roce na jazykovce a s ní Fracii i procestovala.Pořád jsme plánovaly,že se tam jednou podíváme společně i s našimi manžely.Ani nevím,proč jsme to neuskutečnili.Ty jsi toho procestovala hodně a dobře jsi dělala.
    Měj hezké dny

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jituško, někdy ti napíšu mail, co mě k tomuto jednání vedlo. A ničeho nelituji.
      Vnučky se od mala učí anglicky a francouzsky, jsem z toho nadšená, nebudou v cizině za trubky, jako já, která umí jen pár slov angl. a německy.
      Moc jsem chtěla vidět pyramidy a nebo mexické památky a nakonec jsem to vše ,,vyměnila,, za jiné cíle.Třeba Arménii a Gruzii bych ráda viděla nebo ruské kláštery, jenže už na to nemám, nohy bolí a zdraví taky nic moc, tak uvidíme, co mi osud ještě přihraje. Začali jsme cestovat moc pozdě, ale i tak je to super.
      Jiřina z N.

      Vymazat
  5. Jiřinko, přesně jak píšeš v komentáři, všude se dá něco obdivovat a tyto fotky jsou toho příkladem. :o)
    Přeji hezký víkend. D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dáši, když si vzpomenu na moje období s bicyklem, co jsem toho viděla díky kolu, a i fyzičku jsem měla lepší, taky méně roků, to se to poznávaly kouty v republice!
      Užívej si každý den. Jiřina z N.

      Vymazat
    2. Dáši, když se mi někde moc líbí, tak vždy říkám Janě, která se mnou obvykle cestuje, že bych tam chtěla chvíli pobejt a že bych potřebovala nějakého hodně starého miliardáře, abych z něho udělala milionáře!
      Pak bych mu o tom vyprávěla za dlouhých zimních večerů, hihi. Jiřina z N.

      Vymazat
  6. Krásné fotografie Jiřinko. Já jsem byla na zájezdu v 1993 v Paříži, Bloa , Versailes, Remeši a na zámku Chambord a moc se mi tam líbilo. To byla má jediná cesta do ciziny. Pak už jen tady po ČR. I tak mám hezké vzpomínky. Měj se moc pěkně

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Járo, tos viděla dobrá místa, taky jsme tam byli, kolem Seiny nebo Loiry jsou zajímavá místa, když jsme s Marcelkou jely do Pikardie, říkali nám, tam nic není a po návratu zůstali všichni nad fotkami a vyprávěním s pusou dokořán.
      Já ráda vybírám cíle a už aby zase bylo možno cestovat.
      Pa Jiřina z N.

      Vymazat
  7. Jiřinko,všude je krásně a na každém místě je právě to,proč tam člověk jede.Já výletuji jen u nás,ale naše země je moc hezká a dá se objevit spoustu krásných míst.Pěkný víkend.Marťa.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marťo, s oblibou říkám spolu s panem Hrabalem, že je u nás všude krásně, snad jen u cementárny ne.
      Stačí se projít po břehu potoka a dívat se na rozkvetlé pampelišky, na blatouchy, na vodu, poskakující po kamenech...
      Moc tě zdravím. Jiřina z N.

      Vymazat