pátek 5. června 2020

Jak to se mnou je?

Vlastně to záleží na tom, z jakého úhlu se na mne koukají.
Někomu mohu připadat jako nesnášenlivá bába -
Nesnáším černou barvu v bytě, nechtěla bych mít šedou cementovou stěrku na zdi
( obojí tak moderní v bytech ),
nemusím skleněnou desku stolu, věci z umělé hmoty v kuchyni,
i když - u jiných se mi to i líbí,
já už ve svém pokročilém věku zůstanu věrná: dřevo, bílá barva, zeleň,
je mi vlastní:
šilhání po nových zařizovacích předmětech do mé domácnosti a snění o rekonstrukci a vylepšování bytu.
Také nesnáším sprosté a bezohledné jednání.
Chápu, když se chlap klepne do prstu a zanadává si, ale když někdo popisuje cosi komusi a 90 procent slov je vulgárních, zírám! Čeština je tak bohatá! proč ji nevyužít?
Abych to zlo zvenku vyvážila -
založila jsem si seznámek hodných lidí,
nechci poslouchat televizní noviny, plné negativních zpráv, samé nehody, nejlépe se smrtelnými následky, velké podvody a spousta nepravostí.
Já chci vypíchnout lidi, kteří umí pomoci a povzbudit!
Každopádně to je paní Věra Fina, svými kalendáři, knihami a blogem dovede vydolovat v lidech to lepší, co už kolikrát ani oni samotní nevědí, že to v nich je.
Je to i paní Dagmar Tomková ze Senetářova, zmínila jsem se na blogu, že si chci pořídit motýlí keř a už ho mám dnes doma, poslala mi několik sazeniček poštou.
( já to říkám pořád, na Moravě rostou jiní lidé! )
Je to Marta z blogu Vyzobaná slunečnice - nejen pro třešně z jejich zahrádky, ale pro neutuchající seznamování s kulturními počiny na Mělnicku.
Je to paní Monika z blogu U nás na kopečku - pro její neuvěřitelnou schopnost pozitivně naladit spoustu lidí a zviditelnit mnoho zdánlivě nevýrazných míst.
Je to Jára z Rumburka, která nelenila a pomohla mně i jiným založit nový blog a přestěhovat obsah starého na nový. Bez toho, že by za to požadovala úhradu.
Je to Veruce a její manžel - pro nezištnou pomoc při stěhování na blogu
V tom pomyslném seznamu mám víc lidiček, jen to tu nemusím vše vypisovat, ale i vy,
milé KOČKY,
jistě máte a znáte hodné lidi?
A klidně bych sem zařadila všechny blogerky, které umí vtipně a originálně glosovat život, něco vyrobit, optimistické ženy, které se perou se životem, jak se dá. A, že někdy je to bitva!
Přeji vám všem hodně síly do života.

15 komentářů:

  1. Jiřinko, zajímavé zamyšlení. Něco mám podobně, když se dívám na proměny bytů, tak se mi většinou moderní zařízení líbí. Na druhou stranu mi je dobře v našem bytě, ne že by se tu nedalo něco změnit. Máme s mužem naštěstí podobný vkus, takže se většinou shodneme, když pořizujeme něco nového. Jsou to přírodní barvy, mahagonová, béžová.
    Také nesnáším bezohlednost, čím jsem starší, tím víc mi to vadí.
    Díky blogům a svému koníčku jsem poznala pár báječných lidiček, také bych mohla sestavit jejich seznam, ale nerada bych na někoho zapomněla.
    Milé kočky, jsem ráda, že vás znám. Růža

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Růženko, to je to, že jich znám také docela dost a jsem tomu ráda.Potěší mne i to, když vidím rodinu s několika dětmi, kde to funguje a mají děti vychované.
      Protože těch spratků je na mne nějak moc.
      Opatruj se. Jiřina z N.

      Vymazat
  2. Jiřinko to je zajímavé zamyšlení. V bytě už máme starší zařízení a já mám v bytě hlavně hodně květin. O bezohlednosti a aroganci se chystám napsat článek na můj druhý blog. Setkala jsem se s tím při cestě od sestry ve vlaku, ale o tom až v článku. Jinak si myslím, že když plno lidiček "blog.cz" zklamal, omezil přístupy k příspěvkům a mizely fotografie a obrázky, tak by byla škoda o to, co za ty roky vytvořili, přijít. Moc děkuji za pochvalu...až se červenám. Jsem ráda, že jsem mohla pomoci a poradit a mám radost, že jste všechny spokojené. Přeji Ti krásné a pohodové dny.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Járo, já ale vím, že každý by to pro druhé neudělal, i když by to uměl.
      Také vám pohodu a klid Jiřina z N.

      Vymazat
  3. Já mám ráda blogy,kde se hodně cestuje,ale protože pořád něco musím tvořit,tak i blogy,kde najdu nějakou novou inspiraci.Také blogy o vaření a pečení.Baví mě hlavně pečení.Chodím i na obrázkové blogy,k děvčatům mám vazbu z doby,kdy jsem také tvořila obrázky a kdy mi některá hodně pomohla a naučila.Nechodím každý den,protože mám pořád dost aktivit,ale důležité je,že se přijdu vždy podívat co je nového.
    Zařizování bytu je moje hobby,hlavně stěhování nábytku,na to jsem expert.O tom by mohl vyprávět můj manžel.
    Měj se hezky Jiřinko

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tento komentář byl odstraněn autorem.

      Vymazat
    2. Jituško, jsi moje krevní skupina.
      Ohledně stěhování už mám v tomto malém bytě utrum ( téměř ), ale dříve, ve Velkém Šenově, jsme měli dvakrát větší byt a manžel z mého občasného stěhování šílel.
      Zvládala jsem to sama!
      Na blogu, když je nějaká sladká dobrota a doplněná fotkou, obvykle jdu co nejdříve vyzkoušet.
      Navštěvovala jsem spoustu blogů, ale už jsem to omezila. To bych nic jiného nedělala.
      Ovšem jsem za blogy ráda.
      Myslím si, že pro některé lidi je to jeden z mála spojení se světem tam venku.
      Na kole teď moc nejezdím, proto se mi líbí tvé spanilé jízdy okolo Jizery.
      Můj Šemík ( horské kolo ) sní svůj sen ve sklepě.
      Jiřina z N.

      Vymazat
  4. Díky blogu jsem poznala spoustu báječných lidí a jsem za to moc ráda :).

    OdpovědětVymazat
  5. Moc hezké, Jiřinko! Blogový svět je místo, kde jsme v dobré společnosti.
    Přeji hezkou sobotu, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, mám to navštěvování blogů spojené s kávičkou a něco malého na talířku, hihi.
      Prostě, jdu na návštěvu. Málokdy mě to zklame.
      Hezký den Jiřina z N.

      Vymazat
  6. Taky jsem ráda, že jsem před několika roky objevila svět blogů.Jak píše Helenka je to dobrá společnost.
    Klidnou sobotu!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, má to tu výhodu, že se můžu klidně podívat na blogy i v pyžamu, když si dělám jednou za čas pyžamový den ( pokud jsem doma sama dopoledne v sobotu, třeba)
      A přiznám se, že jsem někdy dost zvědavá, co na kterém tom blogu bude.
      Vnímám i takové, které jsou naprosto jiné a učím se od nich.
      Měj se moc hezky.Jiřina z N.

      Vymazat
  7. Jiřinko,pěkně jsi to napsala.Taky mám starší vybavení bytu,pošilhávám po rekonstrukci,ale...tak si dělám radost aspoň maličkostmi.Koupím si nějakou pěknou vázičku,kytičky,prostě dekorace.Mám v bytě celkem dost kytiček,které mi dělají potěšení.S těmi barvami,to mám podobně.Nemusím doma černou,mám ráda světlé barvy,bílou,přírodní,mám ráda dřevo.Ovšem v paneláku s ním musím opatrně,aby to tady nevypadalo jako na chatě.takže si svůj malý byt hýčkám podle možností.Ráda chodím na blogy,kde se inspiruji,pokochám,opíšu si dobrý recept,nebo se podívám na pěkné obrázky z výletů a zajímavých míst.Tak tady je mi s vámi hezky a děkuji za to.Přeju pěkný víkend Jiřinko.Marťa.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marťo, bydlím sice v cihlovém domě z padesátých let, ale jinak to mám téměř stejně.
      Posílám pozdrav k vám pod Radhošť.Jiřina z N.

      Vymazat