neděle 28. června 2020

Nedělní zamyšlení

Dnes jsem přišla na jednu zajímavou věc:
náhodou jsem se podívala na starý blog, do roku 2015,
namátkou jsem našla výlet do Wroclavi a koukám, že v tu dobu nikdo nechodil na můj blog,
nikdo nenapsal ani čárku komentáře, nikdo netušil,
jak se snažím vybrat co nejhezčí fotku,
prostě jsem to psala a tvořila jen pro sebe.
Milé KOČKY,
uvědomuji si, že to tak mohlo i zůstat,
že nikdo nemusel můj blog najít a nikdo by ho dosud, těch šest a půl roku, nemusel číst a prohlížet.
Takže jsem vlastně ráda, že jste mne tu našly, že ke mně chodíte a své pocity a názory mi občas některá sdělíte.
Řekla bych, že se tu utvořila určitá skupinka lidiček, kteří si jsou navzájem sympatičtí a občas
sem nakouknou i KOČKY nikoli zdejší, ale podobného ražení.
A ač jsme každá jiná a věku, zevnějšků i založení různých, asi se potřebujeme občas zkontaktovat, potěšit a pobavit.
Za mne : jsem moc ráda, že vás mám!
Mějte se moc hezky, opatrujte se a přeji vám všem krásné prázdniny.
Jiřina z N.



24 komentářů:

  1. Moje milá kočko,
    tvůj blog se změnil, krom jiného. Máš nové krásné prostředí, nemáš nasáčkované fotky jednu přes druhou a je tu u tebe blaze.
    Já na rozdíl od jiných měla možnost tě skutečně obejmout a nikdy nezapomenu !!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Simonko, ono je asi zpočátku těžké najít čtenáře. I když mě to nijak moc netrápilo, chodili tam jen známí, kterým jsem se blogem pochlubila.A ti tam nic nepsali.
      Ohledně té Věrčiny výstavy: také na to občas myslím, že jsem moc ráda za to setkání.
      A ty jsi živel, z tebe sálá energie. Jiřina z N.

      Vymazat
  2. Já chodím ráda na blogy odpočívat, něco se dozvědět, něco vidět a přiučit se.
    Přeji krásné letní dny. J.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vijo, kolik let jsem chodívala obdivovat některé náhodně objevené blogy a kde jich je konec?
      Pak jsem začala psát svůj, našla jsem si jiné, časem oblíbené, těm jsem věrná.
      Díky pár hodným lidem jsem stihla své blogy nastěhovat sem a už tu - doufám - zůstanu.
      Je mi tu fajn.
      Jiřina z N.

      Vymazat
  3. Jiřinko, to jsi hezky napsala. Také mám na blogu staré články, kde není ani čárky, ale to nevadí. V té době jsem převážně měla blog.cz a tam hodně lidí chodilo, tak že blogspot nikdo neřešil. V té době jsem ještě tvořila ty bláznivé obrázky, ale dnes mi to přijde jako ztráta času. Přeji Ti krásné a pohodové letní dny.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Járo, hlavně díky tobě jsem tady a mám z toho radost, ty to dobře víš.Jen mi je líto některých příspěvků na starých blozích, že je nikdo neviděl, ale přeci nemohu vzít ty výlety a fotky z nich a znova to sem dávat, hihi.To bych byla jako televize, která dává pořád dokola staré filmy,
      Budeš se divit, ale já u oblíbených blogů občas jdu i do starších článků a prohlížím si fotky.Často to stojí za to.
      Mějte se na severu krásně. Jiřina z N.
      všude prší a u nás nic

      Vymazat
  4. Taky jsem to tak zpočátku měla, ale netrvalo to dlouho a mé návštěvy ostatních blogů byly opláceny, někdo se vyfiltroval a s někým jsme si sedli. A je tomu tak doposud :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Janinko, tak asi to máme podobně, někteří by mi už chyběli.
      Pravda, ač jsem na chlapy, více si píšu s ženami.
      Hezký večer Jiřina z N.

      Vymazat
  5. Myslím, že chvilku trvá než čtenáři objeví nový blog. Někteří zůstanou, jiní odjedou.
    Musím říct, že od té doby, co jsem změnila adresu, nějak zmizeli mí přátelé z řad panenkářů, což mě trochu mrzí.Ale zase jsem poznala nové blogy a blogerky. Asi to tak má být.
    Jiřinko, měj pěkný večer. R.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Růženko, třeba právě s tebou je zajímavá věc: dříve jsem si zapamatovávala muzea hraček pro případné výlety s vnučkami a nyní si říkám - musím to napsat Růžence!
      A tak je to se vším, pořád se to mění.
      Jiřina z N.

      Vymazat
  6. Jiřinko,na tvůj blog se pamatuji právě tím oslovením kočky.Občas jsem k tobě zavítala a možná zanechala komentář.Já na to psaní moc nejsem a chodím i na blogy,kde si jenom čtu,nebo prohlížím a ani komentáře nepíšu.
    Měj hezký začátek týdne

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jitko, když jsem začínala, tak jsem uvažovala, co psát, aby si mne hned zapamatovali a rozhodla jsem se pro KOČKY, protože jsem tušila, že moje témata nebudou pro muže zajímavá.
      I když na několik chlapských blogů jsem chodila a chodím.
      Zajímají mne především věci kolem bydlení a taky zahrádky.Výletování u nás a cestování po světě.
      Baví mě sledovat výtvarku jiných.(pletení, háčkování, vyšívání a tak)
      Jiřina z N.

      Vymazat
  7. Jiřinko, ani nevím, jak jsem Tvůj blog objevila, už je to nějakou chvíli, ale chodím sem moc ráda. Ty jsi taková cestovatelská studnice, ráda k Tobě nakukuji a ráda se u Tebe inspiruji.
    Měj krásné dny. D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já zas, Dáši, ráda sleduji tvé fotopočiny a mám radost, když zabrousíš do míst, kde to znám a od tebe se dozvím, jak pokročila třeba oprava nějaké památky, a taky mě baví pokud se od tebe poučím o něčem, co neznám.
      A pak, vaše výlety na kole!
      Hodně šťastných cest, nejen služebních přeji. Jiřina z N.

      Vymazat
  8. Jiřinko, nechodím k tobě dlouho, ale moc se mi tu líbí! Mám ráda tvé fotky, spoustu znalostí a humor.
    Je tu prostě hezky.
    Měj příjemný den, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, já si zase tebe pamatuji kvůli vašemu pejsanovi, myslím, že to je vodítko.
      I když my jsme měli kdysi jen jezevčíka, já na zvířátka moc nejsem, mně stačí, když občas štěká manžel, hihi.
      A taky máš hezky zpracované výlety s popisy míst, dokonalé. Jiřina z N.

      Vymazat
  9. Jiřinko, a dokonce nám to přinese občas i osobní setkání. Měj se pěkně.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Martino, zatím je frekvence poněkud nízká, tzv.třešňová!
      Ale jsem za to ráda.A taky si budu už navždy pamatovat, že Hodonín!!!
      Hezký den přeji. Jiřina z N.

      Vymazat
  10. Nějak se to stalo a já Tvůj blog objevila. A jsem tomu ráda, protože fotky z Tvé cestovatelské vášně mne ukazují místa, kde jsem nebyla a zřejmě ani nebudu.
    Měj se fajn a přeji klidný den. U nás prší,prší jen se leje !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, u každé KOČKY zvlášť se ráda něco nového dozvím a nebo o něčem notoricky známém najdu na cizích blozích nějaký detail, kterého jsem si dosud nevšimla.
      A taky, když jsem se v r.2018 dověděla o Vetřelci, při svém zápase s ním až dosud mi hodně pomáhalo a pomáhá, když mi občas někdo napsal, že mi drží palce.
      Stejně tak držím palce ale i já jiným, které s tím válčí také.
      U nás dnes v noci trochu zapršelo, hurá.
      Pěkný pozdrav letí za tebou. Jiřina z N.

      Vymazat
  11. Máš pravdu, bez komentářů není blog. Taky jsem v začátcích netrpělivě čekala po každém článku nějaký komentář, trvalo to taky docela dlouho, než mou přítomnost v blogovém světě někdo objevil. Jsou zpětnou vazbou, ukazují jestli to děláš dobře a zajímavě pro ostatní...pro sebe si to člověk sice píše (aspoň si to tak říká), ale hlavní je jak se to líbí druhým. ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vendy, souhlas. Já jsem se původně do komentářů, kterých jsem nepsala moc, podepisovala Jiřina a pak jsem našla stejně tak podepsaný komentář s chybami a od té doby tam píšu to ,,z N.,, a snad chyb moc neprodukuju.
      Kdybych si měla vybrat jen asi 5 blogů, kam bych mohla chodit, měla bych docela problém, mám oblíbených asi 20. A to nejsou všechny, kam ráda chodím.
      Hezký den ti přeji. Jiřina z N.

      Vymazat
  12. Jiřinko,moc ráda chodím na Tvůj blog.Objevila jsem Tě tak nějak náhodou,líbí se mi tvoje povídání,krásné fotky,cestovatelské zážitky.Místa,která jsi navštívila,na která se už asi nedostanu,tak se aspoň kochám.Měj se moc hezky a děkuju.Marťa.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Marťo, já jsme moc ráda, že ke mně na blog chodíš, právě proto jsem se k tomu založení blogu kdysi rozhodla. A nic si z toho nedělej, každý v životě něco stihne a něco ne.Znám spoustu lidí, kteří viděli Nový Zéland a Patagonii a Kanadu a Izrael, i kde co jiného, já už je neuvidím, ale nevadí, taky znám lidi, co nevystrčili nos z domu a zase měli jiné starosti a radosti. Já si vážím každé příležitosti a pokud mi něco nevyjde, nevadí.
      Až budu ze svých zásob vybírat na blog témata a fotky, budu na tebe myslet.
      Krásné léto ti přeji. Hlavně zdravíčko. Jiřina z N.

      Vymazat