pondělí 29. června 2020

Jupí, prázdniny

Jo, můj kufr má cestovní horečku, ještě se mu nedoneslo, že letos je vše díky koronaviru jinak.
Jestli se podíval na kalendář, už se divil, proč se do něj nestěhují věci potřebné k moři nebo do nějakého toho kopce, třeba do Roháčů.
Mám stálý seznam věcí a jsem schopna se sbalit za chvíli a vyrazit do hodiny.
Milé KOČKY,
prázdniny sice začnou až za dva dny,
ještě se dvakrát vyspinkáme a už to vypukne.
Ale já si sem šoupnu nějaké vzpomínkové, prázdninové fotky hned,
abych se naladila na správné, volnočasové myšlenky,
i když není jisté, jestli mi letos nezbyde loudat se jen podél Labe.
Zájezdy zjara zaplacené nám cestovky oddálily na ,,NĚKDY!,,
tak se máme pořád na co těšit.
Prý má dokonce být i horko a letně,
tak proč si nepřipomenout moře a pobyt na místě notoricky známém - v Makarské.
Vypravily jsme se tam tehdy se sestrou a do poslední chvíle si to tam po svém užily.
Bydlení sice skromné, dva pokoje po dvou postelích, ale s ledničkou, dvěma balkony, procházky, koupání, spousta zmrzliny, vínko, polopenze, lodní výlet na Korčulu,
za mne DOBRÝ - jak vše v poslední době hodnotí mladší vnučka.
Navíc jsme jely za poloviční částku, neb na poslední chvíli!
Zvu vás:



















16 komentářů:

  1. Na Makarskou kdysi jezdila moje sestra s kamarádkou na dovolenou. Dvě svobodné holky, já o hodně mladší jsem jí to cestování záviděla.
    Tak jsem se teď kochala krásnými fotkami z těch míst, kde trávila sestra dovolenou.
    Měj hezký den. R.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Růženko, tobě by taky moře slušelo, stačí si sednout někde na břeh pod borovici a koukat na vlnky a už je člověku dobře.
      Jiřina z N.

      Vymazat
  2. Krásné fotografie. Tak doufám, že Ti přece jen nějaký ten vytoužený zájezd k moři vyjde. Držím Ti palce.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Járo, nevím, sice mám plán, že bych chtěla na jedno místo, kde jsem dosud nebyla, ale netuším, zda to vyjde. Sestra mě láká, já bych raději jela s mužem, ale ten zas moc nechce.Taky jsem to nabízela dceři, že bychom jely my dvě a obě vnučky.V Ch. jsem byla zatím 11x a skoro pokaždé jinde. A opravdu je tam všude nádherně.Poprvé to bylo v r.1999 v září a to jsem se zamilovala do vůně borovic.
      Jiřina z N.

      Vymazat
  3. Jiřinko,úchvatné fotky.Moře je moře.Na Makarské jsem byla,ale tam je všude krásně.Jak já bych cestovala.Třeba nám to vyjde oběma.Měj se hezky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jitko, ta cesta busem je sice náročná, ale pak těch 10 dní stojí za tu námahu. Navíc mi moře a vzduch tam vždy pomohly, neb jsem v zimě nemarodila.Hezčí byly pobyty v červnu, ale i zářijové stály za to.
      Tak budeme doufat. Jiřina z N.

      Vymazat
  4. Byla jsem dvakrát v Orebiči, naproti Korčule.
    Je tam skvostně, hned bych sedla a jela ... ale letos to budou Čechy, i když jsem už koukala na Island, když mi zatrhli Anglii :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Simi, tak to je krásné místo, manžel s mojí sestrou byli na Korčule a já jsem se sestrou plula lodí na Korčulu na výlet.
      Do Anglie bych ráda na jejich zahrady a zámky, případně do Irska.A taky mám v hledáčku Sicílii, Řecko a Norsko.
      Koukám, že budu muset žít do 105 let!
      V Čechách taky dobře, neboj, ono se to zlepší a ještě toho uvidíme.
      Jiřina z N.

      Vymazat
    2. Simi, když jsem prohlížela fotky, které sem dát, našla jsem i jednu, kde leží dole pod skálou na písku chlap, nahatý, ale je mu vidět jen zadek a nohy.Při tom focení jsem ho přehlédla.
      Pa Jiřina z N.

      Vymazat
  5. Nádherné fotky, překrásné zážitky.....Já už si do zahraniční netroufám, a fotek z doby analogu mám málo. Nevadí, nohu se kochat u tebe a jiných. Ať prázdniny započnou i s příznivějším počasím. Léto budu mít také natřískané díky přesunutému zájezdu s termínem hned po naší dovolené.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Co se týká fotek, tak nejvíc lituji, že jsem neměla digifoťák ve Skotsku, v r.1998, podruhé už se tam nepodívám.
      Ohledně počasí máš pravdu, někteří mají doma z velké vody pohromu.Ti nebudou mít hezké prázdniny.Je mi to líto, zato u nás prší málo.
      Díky za návštěvu na blogu. Jiřina z N.

      Vymazat
    2. My jsme v předešlých letech byli spíše ve srážkovém stínu, také jsme trpěli suchem, ale nyní je to šílené. No naštěstí nejsme vytopení. I když na chatě je to už o hubu. Sousedi mají vytopené sklepy z lesů a kopce na námi. nic se nechce urodit, semínka hnijí v zemi. Snad příští rok bude lepší.

      Vymazat
  6. Jiřinko, ach! V Chorvatsku jsem byli myslím 17x projeli jsem ho opravdu hodně, týden jsme prožili i na Korčule, to moře tam bylo naprosto dokonalé... Moc ráda na to vzpomínám! Děkuji za krásné fotky!
    Měj hezký den, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, já se přiznám, že jsem tam prvně jela až 09/1999, na poznávací zájezd s pobytem v Primoštenu a byla jsem hned chycená do pasti.Takže jsem se pak snažila v roce střídat jeden na západ a jeden do Ch., nejlépe pokaždé jinam.
      Jednou jsem tam vzala i mamku, ta z toho byla také nadšená.To jí bylo k osmdesáti.Ale jeli jsme bydlíkem známých a tak to přestála bez úhony.
      Hezký, slunečný den. Jiřina z N.

      Vymazat
  7. Jiřinko,nádherné fotky.V Chorvatsku jsem ještě nebyla,letos jsme to plánovali se synem.Jenže je to nakonec všechno jinak.Tak se těším aspoň na dovolenou u nás.Já bych cestovala!Děkuju,že jsem se mohla opět pokochat.Přeju Ti moc krásný den.Marťa.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marťo, zrovna včera mi volala sestra, že by tam ráda jela a nemá s kým a už mě lámala! Protože jednotlivec platí spoustu peněz za druhé, neobsazené místo.
      Tak se poohlídnu po nějakém řešení.
      Tobě přeji krásné, slunečné a pohodové dny kdekoli.
      Určitě se budu těšit, že se tady zase sejdeme. Jiřina z N.

      Vymazat