neděle 7. června 2020

Minulost

Loni a také někdy dříve jsem dávala na blog pár fotek z návštěvy Děčína, vždy,
když jsme tam zajeli,
nyní jsem našla prastaré, a nedá mi to, abych vám,
milé KOČKY,
neukázala historické snímky, z doby, kdy jsem byla podstatně mladší a nohy mi sloužily lépe.
Inspiraci jsem načerpala od Járy, která má superčerstvé zážitky a fotky na blogu z okolí České Kamenice i z Děčína.
Jarunko,
vy jste to vzali ale pořádně, kolem dokola, my jsme tehdy vylezli jen na Jehlu.
Zdrželi jsme se totiž výstupem na věž kostela v Č.K. a v restauraci...
byli jsme celá parta a museli jsme stihnout spoj z Děčína směr Všetaty a dál...
Takže dnešní moje počínání se dá nazvat i jako:
dávný výlet - neboli, co se dá stihnout vlakem za jeden den.
( tento se uskutečnil už dne 10.4.2004 )

Česká Kamenice





Jehla






Děčín










14 komentářů:

  1. Krásné vzpomínkové fotografie. Gloriet v Růžové zahradě je už druhý rok zavřený a u Dlouhé jízdy padá část zdi a na podzim byla podepřená. Chystáme se tam podívat až pokvetou růže. V Fresková výzdoba stropu v Sala terena a je fakt nádherná...Tam se vždy zastavím. Tam se vybírá vstupné do Růžové zahrady. Je tam opravdu krásně. Děkuji za Tvoje vzpomínky a přeji nádherný zbytek neděle.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Járo, už je to ale velký posun oproti době, kdy to tam devastovali ruští vojáci.
      Byli jsme tam několikrát, vždy tam vleču nové lidi a až to bude úplně opravené, bude to paráda, vždyť jen ty zahrady doznaly změny. Děkuji ti za nakouknutí, Jiřina z N.

      Vymazat
  2. Jiřinko,krásně jste výletovali.A mohu zase jednou napsat,že na zámku v Děčína jsem byla,když jsme byli na dovolené na hradě Tolštejn.Nebyli jsme sice vevnitř,ale zahrada je moc krásná a byla zrovna otevřená Růžová,květly růže.Nádhera.
    Měj hezké dny

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jitu, raduji se, že je naděje na déšť.
      Hezký večer a příští týden. Jiřina z N.

      Vymazat
  3. Jiřinko, krásný vzpomínkový článek se spoustou parádních fotek.
    Měj hezké dny. D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dáši, jsem na Děčínsku ,,doma,, a tak to tam mám asi nejvíc prochozené a tudíž mohu kdykoli bez uzardění doporučit jako místo k dovolené.
      Jiřina z N.

      Vymazat
  4. Krásný výlet jste si udělali.
    Měj pěkný večer. R.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Růženko, když jsme chodili s partou na výlety co sobotu, tahala jsem je většinou na místa, která znám a to na Českolipsko, Děčínsko a Litoměřicko, převážně na místa dostupná vlakem.
      Jiřina z N.
      Pokud to byly výlety v menším počtu lidí, nebo s kolama, pak Slavonice a tam dole.Třeboňsko, Jindř.Hradec, a pak hodně organizovaných od podniku - pěškovýlety Šumava křížem krážem.

      Vymazat
  5. Jiřinko, krásný výlet. Já jsem v Děčíně byla snad jen jednou a to hodně dávno. Měj se krásně.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti, Děčín je určitě fajn navštívit, ale i okolí. Jiřina z N.

      Vymazat
  6. Jiřinko, děkuji za fotky míst, která opravdu moc neznám!
    Přeji příjemný den, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, když si vzpomenu, že na Děčínský Sněžník jsem vylezla pěšky někdy v r. 1965 poprvé, tak se mi tomu nechce věřit.
      Jiřina z N.

      Vymazat
  7. Moc pěkné vzpomínkové fotky. Jak už jsem psala u Járy v Děčíně jsem byla jen jednou a to v rámci naší svatební cesty - Hřensko. Město jsme si tenkrát moc neprohlédli, jen si pamatuji,že jsem si tam koupila hezké letní šaty :-).
    Hezký den!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, to jste stihli o svatební cestě dost, pluli jste i parníčkem po Labi?nebo loďkou po Kamenici?
      Jiřina z N.

      Vymazat