pondělí 6. července 2020

Další díl

A ještě jednou z Brače, z městečka Postiry:
tentokrát z pobytu s manželem a děvčaty, které tam jezdily cvičit:
milé KOČKY,
třeba se vám to bude také líbit? -

( hned první večer, asi na uvítanou, nám zdejší příroda vytvořila divadelní představení: velikou, pomalu přicházející bouřku, s mnoha děsivými blesky přímo do moře! 
výhledy z balkonu ve 2.patře jsme měli až na pevninu a ke Splitu...)




















16 komentářů:

  1. Jiřinko, je tam krásně. Máš na co vzpomínat. Opět se kochá krásnými fotkami.
    Doufám, že už je Ti lépe a měj klidný den.R.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Růženko, trochu mi pomohl prášek ( nikoli na praní ) a co ty? už je ti lépe?
      Jiřina z N.

      Vymazat
  2. Tvoje vzpomínky jsou trochu i moje vzpomínky. Já tam byla už hodně dávno, to se jezdilo do Jugošky - ještě v době, kdy existovalo celní prohlášení a nějaký ten chechták na příslib. Potom
    přišla pauza a pak už jsme jezdili do Chorvatska.
    Hezké nedělní odpoledne!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, právě, že tam hodně lidí jezdilo a odtud mnozí za totáče i odjeli pryč, místo aby se vrátili, tak jsem na to byla zvědavá.A nedivím se těm, co tam jezdí pravidelně.Popravdě je tam lepší koupání, než v Itálii, kde jdeš kilometr a pořád vody do půl lejtek a písek za plavkama.
      Zdravím tě Jiřina z N.

      Vymazat
  3. Překrásné fotky, Jiřinko! U moře jsem nebyla 8 let, tenkrát zkušenost nic moc, tak se mi ani nestýskalo, ale občas bych si nechala říct, ne že ne :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Janinko, myslím si, že vaši kluci by si u moře docela užili!
      S tátou by se vyblbli a ty bys mohla na lehátku s kloboukem slamákem a nějakým dobrým pitím číst roémánek.
      Jiřina z N.

      Vymazat
  4. Moc krásné. Pro mne již nedostupné a proto děkuji za krásné fotky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marijo, však já už taky častěji vzpomínám, než výletuji, ale, kdyby zdraví bylo a penízky, pak bych jela ještě dnes.
      Loni a předloni mi do cestování vlezly návštěvy doktorů a letos koronavirové hrátky.
      Snad se to ještě časem zlepší.
      Děkuji za návštěvu na blogu. Jiřina z N.

      Vymazat
  5. Jiřinko, krásnou dovču jste měli. Chorvatsko mám ráda, má úžasné a čisté moře.
    Přeji fajn dny. D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dášenko, to máš pravdu, cesta sice náročná, ale pak ten pobyt úžasný. Já vždy volím poznávací zájezd, ale i s pár dny u moře.
      Jiřina z N.

      Vymazat
  6. Bože, tohle se mi fakt neomrzí!
    Nádhera, děkuji Jiřinko!
    Měj příjemný večer, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, jen mě mrzí, že se mnou nikdy u moře nebyly vnučky, ale ony jezdí do ciziny s rodiči.
      S námi jen tady, zato už viděly kde co. Tahám je jak kočka koťata všude možně.
      A pořád je spousta míst - kam je vzít! Jiřina z N.

      Vymazat
  7. Překrásné fotografie a jak píše Helenka,tohle se fakt nikdy neomrzí.Jak já se ráda večer při západu slunce procházela po pobřeží a fotila západ slunce a poslouchala šumění moře.To byl neskutečný relax po stresech v práci a dokázala jsem se celý rok těšit,že se sem zase vrátíme.My to střídali,jeden rok někde moře a jeden dovča u nás.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Úplně tě, Jitu, vidím. Máme to podobně. A zajímavé je, že u moře brzy vstávám a chodím spát poměrně brzy, rozhodně dřív, než doma, žádná televize, jen ta přírodní!Východ a západ slunce a podobně. Jiřina z N.

      Vymazat
  8. Překrásné fotky,úžasné moře,Chorvatsko!Děkuji Jiřinko za to,že jsem se mohla pokochat.Měj se hezky.Marťa.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marťo, je to trochu jiné moře, než třeba u Baltu, to máš pravdu.Nejseverněji jsem palce smočila v moři ve Skotsku ( brrr ) a nejjižněji asi na Sardinii.A mohu tvrdit, že je to docela rozdíl.Jiřina z N.

      Vymazat