středa 5. srpna 2020

Krmení

Co dodat,
milé KOČKY?

že takhle fotí můj muž.

16 komentářů:

  1. :o)
    Pecka, Jiřinko!
    Moc zdravím tebe i manžela! Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, Helenko, taky moc zdravím k vám. Jiřina z N.

      Vymazat
  2. No co, rovný rovného si hledá, mě se ti povalující se pašíci taky náramně líbí! :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Janinko, my když někam jedem, tak přinesem každý úplně jiné fotky, pa Jiřina z N:

      Vymazat
  3. Já jsem jako dítě u babičky na Moravě chodila krást uvařené brambory prasatům, pusu jsem měla jako zbytek chlíva.
    Vždy to byla sázka na jistotu, pokud mne někdo vůbec hledal.
    Mám pochopení pro fotky pana domácího. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Až mu to dnes ukážu, ty vaše komentáře, bude se naparovat, asi.
      Ale žes pašíky obírala o stravu, to je vážné, měli jste pak málo sádla. Jiřina z N.

      Vymazat
  4. No paráda! Co dodat ! :-)
    Měj se!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, chtěla jsem to tady zpestřit, po těch slaďákách z Normandie a ze zahrad a vida, povedlo se. Ahoj, Jiřina z N.-

      Vymazat
  5. Suprová fotka, pozdravuj manžela. R.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Růženko, určitě vyřídím a posílám spoustu pozdravů do J. Jiřina z N.

      Vymazat
  6. Jééé,to je super fotka,paráda!Zdravím tvého muže.Marťa.

    OdpovědětVymazat
  7. Pobavila jsem se na tvém blogu .-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. I ta svině může být dobrá máma...viď? Jiřina z N.

      Vymazat
  8. Tak to je hodně pohotový! Zasmála jsem se....

    OdpovědětVymazat