pondělí 13. července 2020

Těsně vedle

Kousek od zámku Chambord, o kterém byla řeč včera, je město se zámkem Blois.
Tam se mi hodně líbilo, jak na zámku, odkud byly parádní výhledy do města pod zámkem,
tak na řeku Loiru, která tu vypadá jako líná, avšak umí i pěkné kousky!
Nebyla bych to ani já, kdybych se na vlastní pěst nevydala na most, odkud byl skvělý pohled na město.
Pak nemám být na zájezdu večer úplně vyšťavená, když kvůli fotce kmitám jako elektron.
Nebojte se,
milé KOČKY,
stihly jsme s Marcelkou, mojí spolucestovatelkou, i posezení u kávičky!
A pamatuji si z tohoto města hlavně pomník pana Papina!
Toho týpka, co v jeho hrnci můžete mít masínko měkké jako dort.
Co je do povídání, když nic nevidíme?
Tak tedy -
pár obrázků pro osvěžení paměti:





















10 komentářů:

  1. Krásné fotografie. V Městečku Blois jsme se zdrželi jen chvilku. Dorazili jsme tam večer a tak jsme spíše absolvovali večerní prohlídku a ubytovali se tam. Další den jsme pokračovali do Paříže, kam se většina lidí ze zájezdu moc těšila. Zámek jsme neviděli. Škoda. Ale byl to takový zájezd, kdy se za ty čtyři dny toho muselo stihnout co nejvíc a vybíralo se podle většiny lidí v zájezdu. Byla jsem ráda a i za ten výběr, který byl.. Krásný den Ti přeji.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jaru, já jsem vždy ráda za to, co můžu a mám. Pochopitelně je spousta lidí, kteří mají jiné, lepší možnosti, ale já vyskakuji jen do výše svého kdysi platu a nyní důchodu a zdraví, tak tě naprosto chápu.A nezávidím, jen jednu věc ano a tou je malá noha.
      To cestování v ČR, a též v okolních zemích mi dělalo radost.Nekouříme, nepijeme, tak máme zase jinou, tuhle neřest.
      Jsou lidé, že z různých příčin neměli ani to.
      Hezký podvečer. Jiřina z N.

      Vymazat
  2. Jiřinko, krásné vyprávění i fotografie. Líbí se mi cestování po Francii s Tebou.
    Měj je hezky. R.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Růženko, to jsi hodná, vynasnažím se zavzpomínat i na jiné cesty, pa Jiřina z N.

      Vymazat
  3. Jiřinko,tvoje cestování s námi po Francii mě baví.Je to veliká krása.
    Měj hezký den

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jitu, to mě těší, že se fotky líbí. Já taky ráda koukám na obrázky jiných. Jiřina z N.

      Vymazat
  4. Jiřinko, děkuji za další krásné fotky a přeji příjemný den, Helena

    OdpovědětVymazat
  5. To jsou všechny zámky bez mobiliáře? Tak je pravdou, že vynikne víc ta stavba sama o sobě a ty nádherné podlahy a stěny, ale přeci jen, nějaký nábytek by člověk ocenil....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vendy, ono je to ve Francii tak napůl, v některých zámcích je nábytku spousta, někde ne, někde se i bydlí, jinde ne.Asi při té jejich revoluci něco taky vzbouřenci zlikvidovali a ukradli, jak už to tak chodí???
      Pa Jiřina z N.

      Vymazat