čtvrtek 16. července 2020

Z jiného soudku

Abych zaujala návštěvnice blogu trochu jinak,
ukáži vám,
milé KOČKY,
jeden den na zájezdu do Beneluxu.
Tam jsem byla poprvé před lety s mojí dcerou, tehdy ještě svobodnou a není lepší cestování, než s takovou osůbkou!
( byla jsem s ní také na Slovensku v Tatrách a jinde,  starala se o mne jako o miminko, měla jsem se jako Bumbrlíček! Tehdy už nebyla studentka, pracovala a dopřála mi úžasné požitky, třeba čokoládu v Bruggách! )
Podruhé jsem byla v této oblasti s Janou, kolegyní, a navštívily jsme krom jiného také Madurodam.
Ráj pro děti i dospělé, pokud se o tohle zajímají.
Jsou tam totiž miniatury různých budov a institucí, přístavů a nádraží a pod., takový povedený výběr z celé této krásné země.
Jen nesmíte chytit velký déšť, abyste mohli vy, vaši muži i vaše děti vše projít a obdivovat.
Ne, že tady budete spěchat, to ani nejde.























Vláčky tam jezdily,  lodi pluly, výtah jezdil nahoru - dolů, zkrátka to tam žilo.
Abych pravdu řekla, ani se mi odtud nechtělo.
Fotek máme s Janou asi milion. Dokonce jsem se vybičovala k nějakým videozáznamům, to pro názornost a pro chlapy.



18 komentářů:

  1. Nádhera! Ani člověk nemusí k´jezdit po světě za památkami, stačí něco takového jako Madurodam!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vendy, ještě jsem ti chtěla napsat, že se mi tam moc líbilo také v Keukenhofu - na kytkách a větrné mlýny, ale u těch jsme měli hnusné počasí.
      Měj se. Jiřina z N.

      Vymazat
  2. Vendy, mně se líbilo, jak to tam mají udělané, i když podobného něco jsem viděla i ve Švýcarech poblíž Lugana, ale už je to dávno, taky se o něco podobného pokoušejí v Mariánských Lázních, tak tady to bylo fakt vychytané.
    Doporučuji. Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Není divu že to mají vychytané, tohle tuším funguje už hodně přes třicet let.

      Vymazat
  3. Jiřinko tak to mi spadla pusa nad tou nádherou, obdivuji jak jsou lidé šikovní a dokáží vytvořit takové krásné a hlavně dokonalé miniatury. To je něco úžasného. Děkuji za tuto úžasnou podívanou. Musela jsem si to prohlédnou hned několikrát. Přeji Ti krásný zbytek dne.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Járo, když jsem tam byla podruhé - s Janou, tak ještě pršelo a byla jsem naštvaná, ale za chvíli se to vybralo a sluníčko začalo svítit a moc jsme si to užily, opravdu to bylo moc milé odpoledne.I cestovní medvídci si to leckde užili, že se nechali vyfotit.
      Jiřina z N.

      Vymazat
  4. Jiřinko,to je nádhera,to by mě bavilo.My jsme byli s manželem na podzim na miniaturách v Polsku v Kowarech.Moc se mi tam líbilo.To člověk jenom kouká.
    Měj hezké dny

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jejda, Jitu, to neznám, jednou jsem viděla povedený pořad o mnoha městečkách v Polsku pod Krkonošemi a tam o Kowarech mluvili, ale tohle si nepamatuji. Zapisuji do paměti.
      Může se mi to hodit.
      Krásný večer Jiřina z N.

      Vymazat
  5. Tak toto jsem viděla na vlastní oči. Byly jsme s kamarádkou na zájezdu v Holandsku. Tady se nám podařilo málem zablokovat jakousi malou atrakci, neboť jsme vložily hodně nesprávný penízek :-).
    V Keukenhofu jsem byla také, my měly počasí bezvadné, takže jsme si to tam užily a květinové kozro v Noordwijku nemělo chybu.Paní průvodkyně říkala, že se málokomu poštěstí mít takové počasí, jako jsme chytly my.
    Hezký večer!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, my jsme měli v Keukenhofu taky přijatelně, jen u těch větrných mlýnů to nestálo za nic, pršelo a byla taková jako mlha a hodně chladno.
      Jiřina z N.

      Vymazat
  6. Jiřinko, musím říct, že jsme podobný park navštívili v Rakousku a moc jsme si to užili. Syn byl tenkrát docela malý a moc ho to bavila, do zimy pak kreslil slavné stavby :o)
    A to rozmazlování od dětí jsem si už taky párkrát užila - skoro přesně před rokem mě vzaly do Londýna...
    Měj hezký večer, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, tak to ti moc přeji, já jsme byla velmi pyšná v Bruggách, kdy se moje dcera bavila anglicky s jednou paní, majitelkou obchodu s květinami a já - trubka - tam stála a nic.
      Kolem Londýna jsme jeli ze Skotska a nic jsme pro jejich hustou mlhu neviděli.
      Ty se máš.
      Jiřina z N.

      Vymazat
  7. Jiřinko, to je nádhera. Ani se nedivím, že se Ti odtud nechtělo, já bych si to tam také vychutnala. Úžasné mini stavby i mini zahrádky i mini řeky...prostě super podívaná.
    Přeji hezké dny. D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dášenko, vítám tě tu, nejen pro děti to byl zázrak: třeba u výtahu lodí se tvořily fronty a děti s tatínky se nemohli odtrhnout.
      Hezký večer Jiřina z N.

      Vymazat
  8. Jiřinko, nedivím se, že se Ti odtud nechtělo. Je to úžasný miniaturní svět. Díky za krásné podívání.R.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Růženko, to jsem ráda, že se ti to líbilo, třeba tam bylo nádvoří školy plné dětí, tedy vlastně pididětí a pod., opravdu to měli vymyšlené a dotažené.
      Jiřina z N.

      Vymazat
  9. Jiřinko, to je nádhera. Taky by se mi odtud nechtělo. Měj pěkný pátek.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti, dnes hlídáme Honzíka, tak mu to taky ukážu, jestli se mu to bude líbit.
      Hezké odpoledne Jiřina z N.

      Vymazat