pondělí 3. srpna 2020

Léto

Léto u moře,
milé KOČKY,
bohužel, to není letošní snímek.


16 komentářů:

  1. Zase nějaké hezké léto u moře bude...je se určitě na co těšit .

    OdpovědětVymazat
  2. Takovou šipku bych neskočila, neumím totiž moc plavat.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Růženko, tahle fotka je zajímavá tím, že ji vyfotil můj muž z hradeb v Dubrovníku, dole holky skákaly do moře.My, totiž sestra, můj muž a já jsme šli po hradbách okolo města a měly jsme pěkný výhled.
      Jiřina z N.

      Vymazat
  3. No já myslela, že jsi to té vody takhle krásně zaplula Ty :-))).
    Hezky návečer!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, to jsem nebyla já, ale existují fotky z jiného místa v Ch., kdy jsem po velkém váhání skočila ze skály do moře a dodnes mám z toho zážitek.Pravděpodobně na italském břehu z toho byla tsunami.Jiřina z N.
      jestli ji najdu, zveřejním, legrace musí být

      Vymazat
  4. Jiřinko,ty nás tedy lákáš.Šipku do vody jsem naposledy skákala na střední při tělocviku.Jinak se bojím i teď,že bych se bouchla do hlavy.Já skáču takové placky u mladých v bazénu.

    OdpovědětVymazat
  5. Jiřinko, povedená fotka. Šipku do vody jsem nikdy neskočila, bojím se. :o)
    Přeji fajn dny. D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dáši, já, když už musím, skáču do vody skrčená a po nohách, za mlada jsem byla svedkem -že skočil z pařezu kluk do vody v Ploučnici po hlavě a nabral rovnou nějaký kýbl, byl z toho špitál!
      Jiřina z N.

      Vymazat
  6. Tedy ty jsi odvážná. Šipku do vody bych nikdy neskočila. Můj spolužák se na Racku skokem do vody zabil a od té doby se bojím...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Járo, na snímku nejsem já a taky bych do neznámého prostředí neskočila.
      Jsem pro opatrnost.
      Jiřina z N.

      Vymazat
  7. Jiřinko, ach....
    I tak měj příjemný den, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, obrázek mi připadal na horké léto vhodný. Měj se krásně. Jiřina z N.

      Vymazat
  8. Jiřinko,taky jsem pro opatrnost.Do vody neskáču,ale vlezu tam.Zase hlásí horka,tak možná nějaká voda bude.Měj pěkný večer.Marťa.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vodička na koupání ve vedru, to je luxus.
      Skákat do vody po hlavě v neznámém prostředí je pěkná hloupost.
      zdravím tě, Marťo. Jiřina z N.

      Vymazat