čtvrtek 6. srpna 2020

Na dohled od Řípu

Byl u nás Honzík a to dokonce přes noc. Zkusili jsme to, rodiče byli zaskočení tím, že to proběhlo bez problémů.Bude mu v září šest let a do školy půjde až za rok.
Občas ho hlídáme, ale docela si nás ochočil.
Udělali jsme včera na moje přání výlet, vytáhla jsem manžela a Honzíka do busu, jeli jsme do Zálezlic, kdysi, v r.2002 nejvíce postižená vesnice povodní.
Tady jsme se vydali k mostíku přes Vltavu a po panelové silničce šli do ZOO Zelčín.
Pro jistotu tuto ZOO nebudu popisovat, byla jsem tam včera potřetí a nechci je pomlouvat.
Už ty ceny!
Honzíkovi se výlet líbil a ani si pořádně nevšiml, že máme problém. Asi jsem si špatně našla zpáteční bus a tudíž jeden nám odjel před nosem a na druhý jsme museli čekat téměř 1 a 1/2 hodiny.
Počasí bylo pěkné a docela nám to čekání uteklo.Stihla jsem dojít i na místní hřbitov a pofotit kostelík a některé hroby.
Prošli jsme se, děda s Honzíkem si vydatně popovídali a já jsem se zase znova ujistila, že i v okolí lze výletovat a bez auta!
Milé KOČKY, 
pár foto z této výpravy:






Mělník, přitažený:









14 komentářů:

  1. Jiřinko, udělali jste si hezký výlet. Honzíkovi se určitě líbil. Na fotce s Honzíkem Ti to moc sluší. R.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to děkuji, ale tričko mi prodali s pneumatikou! Dědouch sice vrčel, nakonec jsem ráda, že jsme byli spolu a dlouho venku, bez televize a jiných vlivů.
      Jiřina z N.

      Vymazat
  2. Moc hezký výlet jste měli a určitě si ho užili. Také už se nám stalo, že nám ujel vlak nebo autobus těsně před nosem. Ale vždy hledáme spoj tak, aby byla ještě další možnost. Hlavně, že jste si to společně hezky užili.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Járo, stalo se a dalo se to čekání vydržet. Kousek od zastávky bylo dětské hřiště a lavičky pod stromy, tak Honzík prolézal atrakce a děda seděl ve stínu.
      Jiřina z N.

      Vymazat
  3. Odpovědi
    1. V ZOO jsme si dali zmrzlinu a pití, děda nealkopivo, Honzík se ptal: dědo, to máš birel?
      Asi to zná od táty.
      Jiřina z N.

      Vymazat
  4. Jiřinko,krásný výlet jste si udělali s Honzíkem.Jsi úžasná,že takhle hlídáš.Jsi hezká a milá.
    Měj hezký víkend

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jitu, díky, jen by to chtělo trochu brzdit s tím sladkým, už jsem zase nabrala.
      Ale výletování mě baví. Jak přestanou ta vedra, vyrazíme zas. Jiřina z N.

      Vymazat
  5. Jiřinko, na Honzíkovi je vidět velká spokojenost. Vlastně na vás všech. Moc hezký výlet.
    Měj příjemný den, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, když je Honzík u nás, i děda ,,rozkvete,,.
      To je pořád dědoušku sem a dědoušku tam...
      Jiřina z N.

      Vymazat
  6. Tak Bobule u nás už spala dvakrát, a ani jednou nebyl žádný problém (jsou jí tři) a stále doma otravuje že chce jít spát k babice... Pod Řípem už jsem několikrát projížděla. A na Mělníku jsme byli když jsme jezdili na lodi, prošli jsme si město, podívali se na soutok a cestu kterou jsme lodí absolvovali dolů po Hořínském kanálu a nahoru po Labi.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vendy, když jsem jezdila hlídat své vnučky a v noci ta mladší přišla ke mně, tak to bylo, jako bych měla na zádech kamínka.Jsou to roztomilouši. Jiřina z N.
      Honzík je ve věku, kdy ho zajímá kde co a je chytrej jako rádio.Vedou s dědou odborné debaty.

      Vymazat
  7. Určitě se po okolí dá výletovat bez auta. A váš výletní den je toho dokladem. Užili jste si to pěkně. I ta chvíle čekání byla v pohodě jak píšeš. Pánové se zabavili a ty jsi pěkně fotila.
    Prostě paráda!
    Hezký den!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, byla jsem sice zprvu naštvaná, že se mi stala ,,taková nehoda,, a špatně jsem se podívala na odjezd v internetu, ale co už...zapomeneme na to.Příště si dám větší pozor. V nouzi bych musela zavolat Honzíkovým rodičům, aby si nás vyzvedli autem.Kvůli sedačce.
      Hezký den a opatrujte se, milé KOČKY.
      Jiřina z N.

      Vymazat