pátek 7. srpna 2020

Kousek za Prahou

V létě, když nad hlavou spoustu dní vládne modrá barva,  sluníčko svítí mnoho hodin,
má to své výhody,
je dlouho vidět, uschne vám prádlo za chvilku,
můžeme se po zahradě nebo na plovárně líně povalovat.
Ovšem taky to znamená, že na záhonech jsou pukliny, že by se tam dala zastrčit ruka,
pokud denně neprojdete s kropicí konví, zeleň máte povadlou,
kdo se nenamaže krémem nebo nepřehodí šáteček, má večer spálená ramena.
Možná i proto mám ráda vodu - fontány, vodotrysky, kaskády, vodní hrátky.
Co bych tady dlouho vykládala,
řekne vám to několik fotografíí z mých občasných cest za nevšedními zážitky,
milé KOČKY.
O chlapa bych se nerada dělila, ale o tyto dojmy a s vámi? - klidně, kdykoli:
snad to i takhle den osvěží?
( a tady jsem chtěla vytáhnout starší fotky  fontán z různých měst a zájezdů, jenže,
našla jsem hned fotky z výletu do Zbirohu, na Žebrák a Točník a tudíž, 
milé moje návštěvnice, FONTÁNY budou jindy...)












16 komentářů:

  1. Jak s vámi holky cestuji, tak poznávám spoustu krásných míst, kde jsem nikdy nebyla.
    Nějaká fontánka by se dnes hodila, abych se mohla osvěžit. R.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Růženko, věrná návštěvnice, moc ráda dávám na blog fotky z našich současných a i minulých výletů, myslím si, snad oprávněně, že neškodí trocha osvěty, no, u některých hradů a zámků to ani není potřeba, ale co když dám někomu tip?
      A vidím, že mnohé KOČKY tam třeba také byly a máme stejně každý jiné dojmy a jiné fotky. Hezkou sobotu přeji. Jiřina z N.

      Vymazat
  2. Vodu mám taky moc ráda, deštěm počínaje a mořem konče :).
    Žebrák ve tvém podání nemá chybu! :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Janinko, tvé uznání ohledně mého žebrání mě těší, takhle zkroucená jsme tehdy byla opravdu jen jako. ( od té doby se to dost zhoršilo, hihi ). Jiřina z N.

      Vymazat
  3. Jiřinko, fotky jsou super a z krásných míst. Také jsme před pár lety byli na Žebráku i Točníku a bylo tam krásně. Hlavně Točník se mi líbil, těch různých zákoutí.
    Přeji hezký víkend. D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dáši, máme to asi stejné, chuť poznat kdejaký hrad, zámek, kapličku, klášter, zahradu... Na Žebráku se mi líbilo, i když z něj už moc nezbylo.Na Točníku bývali medvědi, že jo?Stejně, jako v Berouně a v Zákupech...?
      Cestování a poznávání zdar. Jiřina z N.

      Vymazat
  4. Jiřinko, jsem upřimně ráda, že ses z poza těch mříží v pořádku dostala :o)
    Na Zbirohu se nám líbilo, jeli jsem na Točník, byla tam soukromá akce kterou neměli na webstránkách a tak jsme skončili na Žebráku... Co říct - dostál svému jménu :o)
    Přeji hezkou sobotu! Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, o Zbirohu se říká spousta nej, nejhlubší studna, a plno dalších zajímavostí, o Muchovi a dalších... my jsme si obešli hrad i dole pod ním ...
      Měl zajímavou historii.V tomto kraji je těch hradů a zámků také spousta, jen můj muž tímhle směrem už moc jezdit nechce.( přes Matičku Prahu )
      Krásný víkend Jiřina z N.

      Vymazat
  5. Parádní fotky. Pěkně se mi to s vámi šlapalo prostřednictvím Tvých fotek. Přiznávám, že zrovna dnes by se mi šlapat v reálu moc nechtělo, byť i fontány tam jsou :-).
    Měj se fajn!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, dnes, ač jsem měla jiné plány, budeme sedět doma, jsme starouši a musíme počkat na vhodnější počasí.Až se ochladí, doženeme to.
      Fontány připravím na jindy, určitě jich najdu dost. Moc tě zdravím Jiřina z N.

      Vymazat
  6. Ty fontány beru. Ty výšlapy ne :-) Děkuji za pěkné fotečky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky a fontány budou. Těším se na tvoji další návštěvu.
      Jiřina z N.

      Vymazat
  7. Moc krásné fotografie a sluší Ti to Jiřinko. Tam bychom se také rádi podívali, ale zase to už je na ubytování, to se za jeden den vlakem tam a zpět prostě nestihne. Tak že děkuji za hezké fotografie. Alespoň jsem se potěšila pohledem na ně. Přeji Ti krásné letní dny.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Járo, to bych vám moc přála, vzít všechny tři objekty za jeden den, když už byste tam jeli.Každý jiný a každý zajímavý.A zámek Hořovice..i Karlštejn, Křivoklát a tak...
      Jiřina z N.

      Vymazat
  8. Jiřinko,moc pěkné fotky.Ani na jednom z těchto hradů jsem ještě nebyla.Tak jsem se podívala alespoň s Tebou.Letos byly Jizerky,což bylo super a příští rok,kdoví.Třeba se konečně podíváme k tomu moři,anebo opět po naší krásné zemi.Záleží na okolnostech jiných věcech.Však víš.Včera jsem byla na túře a musím říct,že v tom vedru,to bylo spíš za trest.To malinko přeháním.Pocit z toho,že se hýbu a dělám něco pro sebe fajn,ale opravdu bylo úmorné horko.A je velmi sucho,chtělo by to déšť!Přeju krásnou neděli,Jiřinko.Pa Marťa.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marťo, my teď sedíme doma, raději neriskuji a taky bych přivítala déšť.Ač jsem hodně cílů v ČR navštívila, pořád mám vytoužená místa, kam bych ráda.Momentálně třeba kolem Krnova a nebo jinde na Moravě, ale ono mi to neuteče.Taky jsem nebyla v Těšíně a tam okolo.Dnes v Toulavce dávali Luhačovice, tak jsme s mužem vzpomínali, jak jsme se tam byli loni na podzim podívat.
      Pa Jiřina z N.

      Vymazat