sobota 8. srpna 2020

Správné načasování

Tak nakonec ty fontány budou tady právě včas, že,
milé KOČKY?
Takové horko a cokoli s vodou pomůže to vedro překonat.
Dala jsem si práci a našla pár obrázků s fontánkami, s jezírky a dokonce -
jedny Vodní hrátky u jednoho německého zámku ( tady se moc omlouvám za datum na fotkách ).
Nakonec jsem zjistila, že těch fotek z různých zájezdů s vodou mám moc, takže musím vybrat jen pár, abych vás neodradila od návštěv na mém blogu:
Pojďte směle dál:
je tu Vídeň, voda od Viterba, a také troška z ČR. Jedna fontánka z Luxemburku, prostě směska, má to smysl popisovat?

z Vídně:



Častolovice:

Třebechovice pod Orebem:

Kostelec nad Orlicí:
Luxemburk:
zámek kousek od Viterba:



Vídeň:








někde ve Francii?:
na zámku v Německu:


Milotice:

18 komentářů:

  1. Krásné fontány jsi nafotila. Také je mám ráda. Mnohdy jsou to skutečné architektonické skvosty a obrovská umělecká díla. Děkuji za krásnou podívanou.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Járo, vybrala jsme jich jen pár, ale stalo se mi něco divného, dvě fotky se mi tam zkopírovaly dvakrát, nedaly se vyhodit a tak jsem je musela zatím alespoň zmenšit, nevím, co se to děje. Později, až to půjde, je vyhodím úplně.
      Hezké odpoledne Jiřina z N.

      Vymazat
  2. Krásné fontány, hned bych se osvěžila. R.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Růženko, Kdybych byla trpělivá, mohla jsem přidat i tu s želvami z Olomouce a jiné takové, jenže, to by toho bylo...mám jich nafocených opravdu hodně. Třeba tu v Sušici...
      Opatruj se. Jiřina z N.

      Vymazat
  3. Schönbrunn znám v zimě a koukám že letní je úžasný. Fontány taky mám moc ráda a ráda je fotím...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vendy, na tvoji reakci jsem byla hodně zvědavá, taky mám ten pocit, že zimní a letní snímky stejného místa mají rozdílný dopad.
      ( naši mladí jeli do Vídně s vnučkami do ZOO, protože tam mají pandy! )
      Hezký den Jiřina z N.

      Vymazat
  4. Jiřinko, tak to už je hotová fontánová sbírka. Úžasná podívaná, kochám se.
    Přeji prima neděli. D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dášenko, mám fontán a všelijakých vodních fotek opravdu hodně, především z ciziny, ale i u nás se najdou.
      Nejvíc mě namíchne, když někde vidím suchou kašnu nebo fontánu plnou papírů, starého listí a binec, kam se podíváš, z toho mi bývá smutno, ale už se to lepší.
      Jezdi opatrně, v tom hicu. Jiřiína z N.

      Vymazat
  5. Po dnešním vedru to je móóc příjemné pokoukání!
    Měj se!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, to by se ti líbilo na těch vodních hrátkách, každou chvíli tryskalo něco jiného a mezi těmi sochami jsem pobíhala jako plašan.
      Ahojky Jiřina z N.

      Vymazat
  6. Jiřinko,to jsou nádherné fontány.Já jsem se dnes s ní mořila do výzvy.Měla jsem pouze z Bělé pod Bezdězem a v pozadí plný odpadkový koš a ještě vedle bordel.Když jsem fotila,vůbec jsem si ho nevšimla.Tak jsem musela fotku ořezávat.Když vidím ty tvoje hned bych se v nich osvěžila.Je hrozné vedro,to asi neusnu.
    Hezký zbytek víkendu

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jitu, taky se mi stane, že až doma prohlížím, co jsem do bedýnky vlastně ulovila, ale snažím se, hlavně venku, v cizině, si udělat každý den chvíli a posedět a podívat se, jak jde život.
      Naposledy jsem to udělala na střeše hotelu na náměstí v Kroměříži a pořád na to ráda vzpomínám.
      U nás v bytě máme teplotu tak akorát, jsme nad sklepem a je tu příjemně a spí se tu dobře.
      Jiřina z N.

      Vymazat
  7. Jiřinko, skutečně skvěle načasováno! A je to velká nádhera!
    Bezpečně poznávám Nový zámek v Kostelci a Milotice. Nádherná místa!
    Přeji hezkou neděli, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, bylo mi jasné, že mnohé poznáte, odkud to je.
      Napadlo mě, že kdybych chtěla zveřejnit všechny vodotrysky a fontány, co jsem jich kde vyfotila, byl by to pořádný seriál.
      Hezké odpoledne někde u vody přeji Jiřina z N.

      Vymazat
  8. Na vodu jsem se ráda podívala .-) Já bych to neuměla vyhledat ve starých fotografiích to, co chci :-) :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahojky, ohledně vyhledání: já asi vím, co hledám a kdy jsem to fotila, na kterém zájezdu a pamatuji si přibližně, kdy jsem na něj jela.Ovšem, někdy hledám delší dobu a pak se vztekám.
      Jiřina z N.

      Vymazat
  9. Jiřinko,krásné fontány,hned bych se v tom horku osvéžila.My máme u nas v Rožnově na náměstí taky fontánu,taky je to příjemné,když jdu kolem,trochu si smočím ruce.Tobě přeju krásnou neděli.Marťa.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marťo, mám ráda historická města, s řekou, která teče okolo nebo fontánou na náměstí, s kostelními věžemi a může být hrad nebo zámek. Tam u vás je také hezky.Jen od nás poněkud daleko.
      Jiřina z N.

      Vymazat