pátek 4. září 2020

Čirá radost

Někdy se mi zadaří a pak mám radost.
Dlouho jsem šilhala po sklenicích s víčkem s ptáčky nebo něčím takovým, ale zdály se mi dost drahé a tak jsem to s těžkým srdcem oželela.
Pak se stalo, že jsme jeli do České Kamenice na výlet a zašly jsme s Janou pro něco do zdejšího zapadlého krámku a tam měli ty sklenice jako výprodej za málo, a?...
už byly moje!
Podobné to bylo s jinými věcmi.
Toužila jsem po bedýnkách, které byly součástí některých kuchyní v časopisech, ale zdálo se mi,
že ceny jsou přehnaně vysoké, včera v Jablonci nad Nisou jsem vešla do prodejny,
která vypadala zajímavě, že se podívám na nějaké hrnky, za kolik je tu mají,
a hned překvapení.
Měli spoustu hrnků, které bych si ráda koupila, kdybych neměla plný kredenc,
a za slušnou cenu!!! - jenže jsem tam uviděla další lákadla:
v první řadě piknikový koš - dlouholeté přání. Měli tři různé a jeden jel se mnou domů,
převážilo provedení, barva a cena.
Také jsem zde objevila dvě různě velké bedýnky za neskonale nízkou cenu, byla bych arogantní, kdyby si je konečně nekoupila.
K tomu jsem si koupila pár dalších drobností.
Přála bych vám,
milé KOČKY,
vidět ten pohled mého manžela, když jsem k autu na parkoviště pod kostelem přicupitala
s těmi nákupy, byly obří a vypadalo to, jako kdyby Vánoce byly za týden.
Ještě, že máme Jablonec trochu z ruky, jinak za sebe neručím.
Byt také není nafukovací!







16 komentářů:

  1. Jiřinko, hezký nákup. Líbí se mi bedýnky i piknikový koš. Snad ještě bude hezké počasí, abys ho mohla vyzkoušet. Z bedýnek jsem viděla i nábytek a líbil se mi.
    Přeji hezké odpoledne.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bedýnky si, milá Růženko, ponechám a koš dostane zeť, aby si s dcerou a vnučkami mohli vyrazit občas na piknik a třeba mě pozvou?Ještě mu tam přikoupím jedno bílé a jedno červené vínko a nějaké sýry.Jiřina z N.

      Vymazat
  2. I ty jedna, courá přes Jablonec a nekvákne! :D
    Kde byl, prosím tě, ten obchůdek, asi bych tam taky nakoukla :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Janinko, přiznám se, že jsem po lidech koukala, zda tě nepotkám.To by byla pecka!
      Ten obchůdek je v ulici mezi náměstím a tou fontánkou, vedle byly nějaké květiny.Taková pěšší zóna.Od radnice vlevo dole, ul. Podhorská.
      Krásný víkend přeji. Jiřina z N.

      Vymazat
  3. Jiřinko, moc ti tu radost přeju! Nádhera! Brala bych koš i bedničky!
    Hezký večer! Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, myslím si, že jsou to věci, které se v domácnosti užijí. Jiřina z N.

      Vymazat
  4. Je hezké, když si umíš udělat radost. Přeji ti krásný večer

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Járo, už delší dobu jsem nic nekupovala. Tak jsem to napravila. Jiřina z N.

      Vymazat
  5. Jiřinko, tak tomu říkám nákup pro radost. Taky mám jednu podobnou bedýnku. Měj pěknou sobotu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti, určitě ji využíváš, já mám ráda takové předměty, které slouží. Jiřina z N.

      Vymazat
  6. Perfektní nákup. Koš bude bezvadný dárek !
    Hezký den!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hanko, snad se bude líbit a pokud ne, vezmu si ho zpět a určitě by nám dělal radost na výletech. Jiřina z N.

      Vymazat
  7. Jiřinko,bedničky i koš jsou moc pěkné.Je třebe si dělat radosti.Hezkou sobotu Ti přeju.Marťa.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marťo, koupila jsem si také jednu mísu na těsto, protože ta stará mě opouští,
      pa Jiřina z N.

      Vymazat
  8. Těmihle věcmi bych si taky udělala radost.Bedýnky obdivuji už dlouho,ale viděla jsem je myslím i někde jinde.Možná v Pepcu?Košík si budu plést,objednala jsem si pedig.
    Radost si musíme dělat.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jitu, na ten košík jsem zvědavá. Já jsem mívala upletený lustr v kuchyni, ale pak zestárnul a šel z domu.Mám k těm věcem z přírodních materiálů vztah.
      Pa Jiřina z N.
      Bedýnek je všude dost, ale bývají drahé.

      Vymazat