středa 2. září 2020

Když nevím

Když už nevím, kudy kam, manžel by rád někam jel a já nechci autem nikam,
hlavně ne daleko,
jedeme vlakem do Mladé Boleslavi a zajdeme do Muzea Škodovek.
Chlapa, případně kluky, tam vypustíte a garantuji vám,
milé KOČKY,
že se zabavěj a chvíli máte i vy možnost se kochat nablýskanými, vystavenými krasavci,
představovat si samu sebe v háčkovaných rukavičkách a kloboučku,
s malou koženou kabelkou a botkami na podpatku, kterak vás nějaký chlapík zve k projížďce, elegantně vám otevře dveře vozu a můžete si snít svůj sen.
Kdo říká, že se tu vše točí jen kolem motorů, volantů a klikových hřídelí?
My, holky, věčně mladé, si můžeme také pustit fantazii na špacír!
Spolehlivě si tu svůj barevný a chromem se pyšnící model najde každá!
Pojďte se mnou:












Muzeum je blízko vlakové zastávky a je tam občas změna ve vystavovaných exponátech, takže je dobré se do muzea čas od času vracet.

20 komentářů:

  1. Jiřinko, taky bych se kochala krásnými auty. A určitě bych se některým ráda svezla, zvlášť kdyby mě pozval na vyjížďku nějaký fešák. R.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Růženko, tak to máme stejné, nikoho konkrétního nemám na mysli, jen ty idealistické prvorepublikové filmy jsou mojí inspirací.
      Manžela tam ráda doprovodím, hlavně v zimě, když jsou mlhy, je to fajn program. Taky s ním chodím na výstavy motorek, nebo aut Tatra, když někam jedeme a je v okolí něco takového...nebo pod Ranou koukat, jak lítají rogalisti.
      Pa Jiřina z N.

      Vymazat
  2. Jiřinko, musím jen souhlasit. Když jsme tam vzali našeho Adama poprvé, bylo mu asi 5 let a zapomíná dýchat 😀.
    Moc tě zdravím, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, když manžela takto odměním, je pak jindy ochoten mě doprovázet po ,,bouračkách,, - jak nazývá staré hrady a jiné ruiny.Hezký večer Jiřina z N.

      Vymazat
  3. Nádherná výstava, stará auta se mi líbí moc a hned bych se v nějakém projela. Vážně paráda ☺

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Myslím si, milá Evko, že jízda pěkným autem musí být krásná, nota bene s KOČKOU vedle řidiče!
      Jednou jsme přijeli do Kladrub podívat se na koníky a právě tam probíhala soutěž veteránů a dámy měly historizující oblečení a vše pěkně ladilo, moc zajímavý zážitek. Jiřina z N.

      Vymazat
  4. Jiřinko, to je neuvěřitelná nádhera. V tomto muzeu jsme ještě nebyli, ale líbilo by se nám zde oběma. Jedno auto hezčí, než druhé. Kochám se. D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dášenko, už jsme tam byli vícekrát, líbí se mi též vnitřky aut. Nebo ta stupátka, nebo směrovky, co se vystrkovaly ven.
      Zdravím na jih! Jiřina z N.

      Vymazat
  5. Tak tohle nebyl nikdy šálek mojí kávy, návštěvy muzeí a jízdy veteránů jsem vždycky tak nějak přetrpěla. Ale co by jeden pro děti neudělal, že jo :D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Právě, pro manžela a děti všechno. Ale čekám, že mi to pak vynahradí, hihi. Zdravím, Janinko, a něco na tebe chystám! Jiřina z N.

      Vymazat
  6. To mě tedy nenapadlo, při návštěvě muzea veteránů představovat si sebe jako dámu ze začátku předchozího století :-) Díky za tip, až se budu příště při podobné návštěvě nudit, vím, na co myslet .-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hned se tam budeš cítit lépe, to mi věř. Jiřina z N.

      Vymazat
  7. Jiřinko, já se tam vydržela chvíli kochat, ale pak jsem tam mého muže zanechala a šla do kavárny psát článek. Zábavu jsme měli oba. Měj pěkný den.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti, jak slyším kavárna nebo cukrárna, hned zbystřím! Jiřina z N.
      Ze všech uzenin mám nejraději mramorovou bábovku.

      Vymazat
  8. Krásný článek i fotografie. V Boleslavi jsme byli několikrát, ale v muzeu ne. U hlavního nádraží jsem muzeum neviděla, tak bude asi u zastávky M.B. město nebo Debř? Musím kouknout do mapy. Měla bych to napravit a manžela tam
    vytáhnout. Děkuji za tip výlet.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Járo, je to u zastávky M.B. město a poblíž bylo nějaké obch.centrum a tam jsem si něco koupila do kuchyně.Jiřina z N.

      Vymazat
  9. Jé,Jiřinko v Muzeu Škodovek v Boleslavi jsme byli asi před pěti lety se syny.Taky jsem žasla nad tou nádherou,jedno auto krásnější než druhé.Byla to pěkná doba,když se kdysi lidé vozili v takových autech.Hezký den,moc ráda jsem se podívala.Přeju Ti Jiřinko,krásné sluníčkové dny.Marťa.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marťo, v Kopřivnici jsme zas obdivovali tatřičky a poblíž Vranova nad Dyjí motorky a auta, manžel to mám rád a já to tu chvíli vydržím.
      Jiřina z N.
      Zato do Muzea krajek mi nešel a počkal venku.Ve Vamberku.

      Vymazat
  10. Jiřinko,díky moc.Do muzea se chystám už dlouho,ale pořád je něco jiného.Pěkná autíčka,to mě bude bavit a hlavně manžela.
    Moc krásná fota

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jitu, tam je dobré zajet, když to venku nestojí za výlet.
      Nebo, pokud bude hezky, zkuste zajet i na Michalovickou Putnu, na Zvířetice a pod.nebo do Kosmonos.
      Říkám tomu vytěžit místo!
      Pa Jiřina z N .

      Vymazat