pátek 25. září 2020

Na Karláku

Dnes je v Seznamu.cz článek o paní profesorce Tesařové. Je to velmi známá a oblíbená onkoložka, milá osoba, nemám se čím chlubit, ale navštěvuji tuto paní doktorku nikoli z plezíru už spoustu let. Byla bych raději, kdybych ji znala jen z filmu, kde její dcera Žofie, tehdy ještě dítě, hrála ve filmu Jak se krotí krokodýli, paní profesorka je tam na chvíli také vidět. Bohužel, život mě zavál i na místa, která jsem neplánovala a vlastně jsem měla velké štěstí, že osud zaúřadoval i tady v můj prospěch, když už na mne skočil Vetřelec, dostalo se mu ,,péče,, od odborníků. Přeprat ho a zničit - to je opravdu běh na dlouhou trať a mnohdy dochází člověku dech,  o tom, že se pereme se zákeřným protivníkem ruku v ruce s paní profesorkou statečně a odhodlaně svědčí počet roků, kdy tam chodím. Sice máme nějaká dílčí vítězství a občas Vetřelec zas jinde jukne, ale my to nevzdáváme. Za mne - tato paní profesorka je prostě úžasná žena. 

Milé KOČKY:

https://www.prozeny.cz/clanek/onkolozka-petra-tesarova-naucila-jsem-se-pacientky-poslouch-66988#dop_ab_variant=0&dop_req_id=RMXhR9JoTHE-202009250820&dop_source_zone_name=prozeny.sznhp.box&source=hp&seq_no=4&utm_campaign=&utm_medium=z-boxiku&utm_source=www.seznam.cz




12 komentářů:

  1. Tomu se říká štěstí v neštěstí, hlavně, abys byla fit a paní doktorku už nepotřebovala! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Janinko, moje první setkání bylo s jiným, podobně zaměřeným doktorem, v Liberecké nemocnici v r.1982, to byla v onkologii ještě ,,jiná móda,,.
      Hezký pozdrav letí ode mne k tobě na sever.Jiřina z N.

      Vymazat
  2. O tom, že je paní doktorka odborníkem na svém místě jsem si přečetla na internetu. Zajímala mě už proto, že stejné jméno měla i spolužačka mé dcery. Držím palce, ať už od ní uslyšíš jen samé dobré zprávy, zdravím ☺☺☺

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, děkuji,
      pacientů je spousta a doktoři, aby se přetrhli.
      Hezký, upršený večer Jiřina z N.

      Vymazat
  3. Jiřinko, paní doktorka je velice sympatická a její přístup určitě velice pacientům pomáhá. Držím palce, aby Ti přinesla jen dobré zprávy.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Růženko, to je u toho důležité, aby tě lékař nestresoval.
      Dobrý večer Jiřina z N.

      Vymazat
    2. Jiřinko, je důležité že jsi vítěz. Hlavně ti přeji, aby Vetřelec zmizel nadobro. Paní profesorce i Tobě přeji hlavně zdraví a také štěstí, které je k tomu potřeba.

      Vymazat
    3. Járo, u tohoto není vítěz, ono se to rádo vrací a ani odborníci kolikrát nevědí, co zabere a co ne.Má to jednu výhodu - není to nakažlivé.
      Jiřina z N.

      Vymazat
  4. Jiřinko, je dobře, že jsi v takových rukou!
    Myslím, že jsem s ní nedávno slyšela rozhovor a moc se mi líbil.
    Měj příjemný den, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, je to opravdu skvělá paní.Dlouho jsem uvažovala, zda o ní tady psát.
      Hezký víkend. Jiřina z N.

      Vymazat
  5. Jiřinko,moc bych Ti přála,abys už paní doktorku,i když jak píšeš,že je skvělá,nepotřebovala.Ono dobrých,myslím těch opravdu dobrých lékařů zase tak moc není.Zkušenost z vlastní rodiny.Jsem ráda,že jsi v dobrých rukou a přeju moc,moc zdravíčka!Marťa.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Svým způsobem mám štěstí, že jsem se dostala právě k této lékařce.Ale už kdysi, v Liberci, jsem byla také u dobrých lékařů, popravdě bych byla raději, kdybych je nepotřebovala.Ale když už se to stane, tak díky za šanci. Jiřina z N.

      Vymazat