pátek 25. září 2020

Pouhých pět let

Něco jsem hledala ve fotkách a našla jsem výlet, kdy jsme s mojí bývalou kolegyní před pouhými pěti lety vzaly své vnučky, Hanka dvě - dokonce dvojčata a já ty svoje dvě křepelky, Hanka měla ještě posilu v osobě neteře a vyrazily jsme vlakem do Krnska. Je to kousíček od Mladé Boleslavi, bylo to zjara, kvetly pampelišky, počasí bylo nádherné a my jsme se vydaly hore kopcom ke hradozámku Stránov.Není to daleko,  vstupné bylo přiměřené, dokonce tam měli kavárničku, takže došlo na kávu pro nás - dospěláky, dortíky pro děti. Dopřály jsme si i prohlídku zámku, je tam mimo jiné výstava hraček a kočárků. Později jsme vystoupaly i spoustu schodů na věž, odkud bylo vidět do okolí a také na oblouk trati u Jizery.

Milé KOČKY, 

tak jsem se u toho zasnila, jak byly ty holčičky ještě malé a roztomilé. A i když jsme si tehdy slibovaly, že se zase brzy sejdeme a ve stejné sestavě něco podnikneme, zatím se to nepovedlo.Jaká škoda.












20 komentářů:

  1. No, páni! To je tedy výprava... Skutečná dámská jízda na zámku!
    Moc vám všem přeji, aby se to povedlo zopakovat.
    Jiřinko, měj hezkou sobotu, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tento komentář byl odstraněn autorem.

      Vymazat
    2. Helenko, to bylo příjemné, teď často jezdíme okolo autem s mužem a vždy si na to povedené setkání vzpomenu.Holčičky se viděly tehdy poprvé a hned se skamarádily.
      Jiřina z N.

      Vymazat
  2. Jiřinko, to byl krásný výlet. Mé srdce sběratelky potěšily panenky a kočárky. Jen škoda, že to není blíž.
    Přeji Ti pěknou sobotu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Růženko, vždy na tebe myslím, když je někde výstava hraček.
      S vnučkami jsem jezdila na výstavy panenek, medvídků, hraček, pokojíčků, kočárků, starší vnučka byla se mnou na výstavě medvídků, už když jí bylo 2 a 1/2 roku.
      Bavilo mě to.Jiřina z N.

      Vymazat
    2. Růženko, všimni si, jakou hromadu plyšáků tehdy holky sebou ještě měly!
      Už toho nosí sebou na dovolenou nebo výlet méně a někdy tajně, ale pořád ještě ano. Jiřina z N.

      Vymazat
  3. Jiřinko, krásné vzpomínání a krásné místo. Měj pěknou sobotu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti, bylo to jako pytel blech, tolik dětí, ale pěkná energie.Prolezly celý zámek od sklepa na půdu.
      Zdravím Jiřina z N.

      Vymazat
  4. Pěkný výlet jste tenkrát měly. Někdy se prostě nepodaří si podobnou akci zopakovat.
    Klidnou sobotu!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, přitom by to bylo zajímavé, po těch letech. Jiřina z N.

      Vymazat
  5. Vzadu za zámkem je krásný ten most. Muselo to být parádní odpoledne, já se těším, až bude Bobule větší a budeme si dělat takové výlety všechny tři. Já, dcera a Bobule...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vendy, teď ten železniční most delší dobu opravují a je opravdu moc pěkný, znám ho dobře z vlaku i ze silnice.Zastávka je kousek od něj a pěšky se dá na zámek dojít hravě. Určitě si to s dcerou a vnučkou užijete, až budete výletovat tři KOČKY.
      Pa Jiřina z N.

      Vymazat
  6. Jiřinko,bezva dámskou jízdu jste si udělaly.A nikdy nevíš,co příjde.Třeba se zase sejdete,možná ne v celé sestavě,ale aspoň s kamarádkou a zavzpomínáte.Jinak pěkné místečko,výstava kočárku moc pěkná,jen pro mně trochu z ruky.Hezkou sobotu Ti přeju.Marťa.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marťo, celý zámek je zajímavý, byl využíván jako internát a byl dost zdevastovaný a nyní se opravuje - postupně.
      Dětem se tam líbilo.
      Jiřina z N.

      Vymazat
  7. Krásné fotky! :) A krásné vzpomínání. Čas neúprosně letí, ale naštěstí vzpomínky zůstávají. A to je nejdůležitější!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já se občas ráda dívám, co bylo.Naštěstí mám hodně fotek.
      Měj se fajn.Jiřina z N.

      Vymazat
  8. Krásné výletování s vnučkama.Co my jsme si naplánovaly s kámoškama a našema vnoučatama,ale bohužel zůstalo dost jenom u těch plánů.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jitko, příjemně mě překvapilo, že ty děti, ač se viděly prvně, se tak rychle skamarádily, a dokonce se samy od sebe vodily za ruce.
      Jiřina z N.

      Vymazat
  9. Krásný výlet. Není nad radost. Také mi nějak nevychází ta setkání... a plánů by bylo...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lenko, já jsem s vnučkami vždy ráda byla pohromadě a je jedno, zda u nich doma nebo na výletě a nebo byly u nás.Jsem taková kvočna. Jiřina z N.

      Vymazat