středa 9. září 2020

Od konkurence

Milé KOČKY,
moc vás zdravím a 
zcela výjimečně vám zde předkládám fotky ze včerejšího našeho výletu,
ale  z fotoaparátu mého muže.
Když už tam byl a také fotil, ať z toho něco máte!
V Chrudimi:

V Chrasti:





tu houbu jsem v parku vůbec neviděla! A proč jeho fotek dávám tak málo? abyste si na ně nezvykly a chodily za mými, přeci.

13 komentářů:

  1. tak to jsme se asi potkali včera v parku .... spěchala jsem do práce do chrasteckého muzea ... :)

    OdpovědětVymazat
  2. Krásně jste zase cestovali. My jsme chtěli původně jet do městečka Loket, ale kvůli zpřísněným opatřením to vzdáváme. Zase budeme asi courat jen kolem "komína"...Přeji Ti příjemný sluníčkový den.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Járo, jestli myslíš Loket u Ohře kousek od K.V. - tak to je moje oblíbené!!!
      Tam jsme byli za totáče, když vypadalo jako dva dny po válce a pak mockrát po znovuzrození a jela bych tam hned zas.A k tomu si střihneme ještě rozhlednu Krásno a tak...
      Určitě si Loket ještě užijete. Pa Jiřina z N.

      Vymazat
    2. Jo ráda bych. Máme to v plánu i s ubytováním tam, ale v tomto stavu ohrožení virem se nám tam na delší dobu jet nechce a na jeden den je to málo, když musíme všude pěšky..

      Vymazat
  3. Moc hezké fotky, můžeš jich dát příště víc.
    Pozdravuj manžela a mějte se pěkně.R.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Růženko, já to sekám jako Baťa cvičky, manžel fotí méně, ale i mnohdy něco jiného, zrezivělé věci a technické záležitosti.
      Pozdrav vyřídím a ráda.
      Hezký podvečer. Jiřina z N.

      Vymazat
  4. Ten "věžičkový dům" v Chrudimi jsem taky kdysi obdivoval s foťákem v ruce :-).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Prý je ta věž observatoř? - ale líbí se mi ten dům i z ulice. Pa Jiřina z N.

      Vymazat
  5. Manžel má pěkné fotky,aby nechtěl také blog.
    Hezký večer Jiřinko

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jituško, ten má takových zájmů, že by na blog asi neměl čas, ale fotky dělá technicky lepší, než já, nicméně, já si myslím, že je mám takové ženské, což je dobře. Kamarádky říkají, že poznají ty moje a ty jeho.
      Jiřina z N.

      Vymazat
  6. No vidíš Jiřinko,jak to manžel hezky nafotil,šikovný!Moc pěkné fotky.Krásný sluníčkový den oběma přeju.Marťa.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji ti, Marťo, dnes tady bylo sice trochu méně teplo, ale krásně. Jiřina z N.

      Vymazat