sobota 10. října 2020

Konečně

 Ve čtvrtek odpoledne jsme na otočku dojeli s mužem k mladým. Dcera měla volno a manžel nechtěl, abych cestovala MHD, abych si nepřivezla koronavirus. Měla jsem doma totiž dárky k svátku pro mladší vnučku a k narozeninám zetě, které měli počátkem září! Konečně se to povedlo, takže, když mi dcera řekla termín, už stačilo jen koupit kytku, aby ta byla čerstvá. Volila jsem bílozelenou, nějak mi to k mladší vnučce sedne.

Milé KOČKY,

dárky se líbily, kytka také, tak jsme si tam dali kávu a něco k tomu a jeli zase domů. Starší vnučka se učí doma a mladší ještě do školy jezdí, ale kdo ví, jak to bude dál. Sice jsem původně plánovala, že ráno pojedeme na výlet a u mladých se stavíme až odpoledne, cestou z výletu, ale dopadlo to jinak. Výlet bude jindy. 



Po rozvolnění do vázy kytka vypadá lépe, než takhle stažená gumičkami u nás, před odjezdem...

30 komentářů:

  1. Tedy Jiřinko, ta kytice je nádherně uvázaná. Taková by mě také potěšila. Po dnešních zprávách mám pocit, že budeme na delší dobu zase uvěznění doma... nějak rychle to přibývá...Přeji Ti tedy krásný zbytek soboty a pohodovou neděli a hlavně držím palce, ať jste všichni zdraví.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Járo, já to obvykle řeším tak, že koupím v obchodě několik kytic a sama si to doma zkompletuji.A zbytek si nechám do vázy sobě. Vyjde to obvykle levněji a mám, co chci.
      Kytka se líbila. Jiřina z N.

      Vymazat
  2. Jiřinko, krásná kytice. 👍🌸👍
    My odkládáme veškeré oslavy. Včera měla naše nejstarší vnučka svátek, dárek jsme jen předali. Totéž uděláme zítra, kdy má narozeniny snacha. Popřejeme a půjdeme. Nemá cenu riskovat, za včerejšek je u nás téměř 1400 nových případů. je to špatná doba.
    Měj hezký den

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Alenko, ono to chvíli jinak nepůjde, na hrdinství a risk není vhodná doba. V mém a hlavně manželově věku musím být opatrná.Pa Jiřina z N.

      Vymazat
  3. Jiřinko, kytičku jsi vybrala nádhernou, věřím, že udělala radost. Jo, toto období je šílené, nikdo neví, co bude za pár dní. Tak držím pěsti, ať jste všichni zdraví. D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dáši, vystihuje vnučku. Té starší obvykle dávám něco s fialovou.
      Hezký večer ti přeji. Jiřina z N.

      Vymazat
  4. Krásná kytička, určitě udělala radost.
    Dnes jel manžel na chalupu, aby ji zazimoval, když je taková nejistá doba. Chtěla jsem jet s ním, ale bolí mě ruka po očkování a tak jsem zůstala doma. A stejně se pokazilo počasí.
    Opatrujte se. R.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Růženko, dala ses očkovat na chřipku? já tam jdu v pondělí. Jiřina z N.

      Vymazat
    2. Jiřinko, dala jsem se očkovat na chřipku, snad to pomůže.

      Vymazat
  5. Kombinace bílé a zelené je opravdu parádní, určitě udělala obrovskou radost ☺

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tahle kombinace mi přijde taková čistá, Evi. Jiřina z N.

      Vymazat
  6. Já kombinaci bílé se zelenou miluju, je taková "šťavnatá" ....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to si hodně rozumíme. Opatruj se Jiřina z N.

      Vymazat
    2. Vendy, koupila jsme jí růže a hledíky, bílé s nazelenalým nádechem a k tomu ty chryzantémy se zelenými středy a k tomu ještě zelené bobulky, plus nějaké zelené listí a nevypadalo to špatně.Ahoj Jiřina z N.

      Vymazat
    3. Ono je dneska ohromný výběr. Já dělala stužkovou svatební kytici bílomintrůžovou. pro mne nehezká kombinace, nebyla jsem z ní nadšená, snažila jsem se nevěstu přemluvit jen na bílozelenou, takovou tu limetkovou jako jsou ty chryzantémy, že to bude elegantnější, ale nechtěla. P.S. Zkoušky na aranžérku jsem dělala když jsem končila devítku. Neudělala jsem a proto jsem skončila jako prodavačka....

      Vymazat
  7. Krásná kytice.Kombinaci bílé a zelené mám skoro nejraději.
    My máme v říjnu dva svátky.Vnuk od dcery a vnučka od syna.Oslavy nebudou,nemá cenu se teď nějak shromažďovat.
    Jiřinko,hezký večer

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jitko, shromažďování asi ne, ale popřát oslavencům by se mělo. Aby citově nestrádali. Jiřina z N.

      Vymazat
  8. Je to krásná kombinace barev !
    Hezký sobotní večer !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, říkala jsem si, zda to sem dávat a nakonec se to líbí. Výborně. Jiřina z N.

      Vymazat
  9. Jiřinko, nádherná kytice, ta se povedla. Měj pěknou neděli.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Martičko, děkuji, to by mě také bavilo, být mladá - aranžérka nebo květinářka.
      Jižina z N.

      Vymazat
  10. Jiřinko,kytice je krásná a určitě udělala velkou radost.Bílé květiny mám ráda,působí na mně tak čistě,nevinně.Přeju Ti moc hezkou neděli.Marťa.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marťo a byla tam jedna snítka květu kukuřice nebo co, to jsou ty zelené vlásky s takovou jako kapičkou na konci. Vypadalo to exoticky. Jiřina z N.

      Vymazat
  11. Mám tuto barevnou kombinaci moc ráda, takže bych jí volila asi i já.
    Krásnou neděli, drahá bohyně a hlavně zdraví.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Simonko, mám kamarádku, která na kytky není, ale většina žen si na ně potrpí. Dcera i starší vnučka mají nejraději tulipány, naštěstí mají svátek zjara.
      Také ti přeji zdraví a veselou mysl. Jiřina z N.

      Vymazat
  12. Jiřinko, i já jsem včera s kamarády slavila srpnový svátek a zářijové narozky... je to složité, sejít se.
    Kytka je nádherná, přesně takové mám ráda!
    Měj hezkou neděli, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, dnes jsem šla po ránu do Lídlu, že koupím ke kafíčku moravské koláčky ( jinde je neprodávají ) a neměli je, ale všude byly kapičky rosy na růžích a jiných rostlinách, listy stromů padají a nejsou moc barevné, jako jiné roky, neměla jsem sebou foťák.
      Měla bych jít častěji ven a do přírody.Musím se smát, že když je tato doba s omezeným pohybem, nejvíc myslím na ty chvíle, kdy jsme na zájezdech posedávaly v nějaké kavárně u stolku venku na chodníku.Je jedno, zda v Praze, v Paříži nebo jinde. Manžel se mi směje, že jsme duchem jinde. Dnes v Toulavce: Edinburg - volám, poběž honem - tady jsme chodili!!!
      Já si zacestuji i doma. hihi. Jiřina z N.

      Vymazat
    2. Helenko, pochopitelně ten Edinburg byl v Objektivu, to je zatemnění mojí mysli. J. z N.

      Vymazat
  13. Kytička je krásná :). Taky dnes jedeme mamince popřát k svátku, aby nemusela ona k nám MHD, kytičku má bílo-růžovou :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Janinko, to jste hodní, jistě to maminka ocení. Užijte se. Jiřina z N.

      Vymazat