pátek 9. října 2020

Pár fotek z Maďarska

 Polepším se a přidám ještě několik obrázků z Maďarska, co mi to udělá, že?

Milé KOČKY,

bylo toho tehdy tolik, že se mi nikdo nemůže divit, že jsem zapomněla, jak bohaté dojmy můžete získat za pouhých 9 dní. 





pohled na Balaton od Tihány:




Hevíz:















Rosárium v Badenu:



10 komentářů:

  1. Krásné fotografie.Když jsem byla u Balatonu se sestrama,tak jsme měly ubytování v soukromí,to byl zážitek.Spaly jsme tři na jednom gauči.Byly jsme mladé měly jsme z toho prču,ale starší kolegyně,které byly s rodinou a dětma byly hodně zklamané a volaly z Maďarska do cestovky a nadaly jim.V jednom pokoji nás bylo osm.My si to i tak užily.
    Měj hezký večer Jiřinko

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jitko, to my jsme byli ubytováni s mužem skvěle, a když jsem byla na tom velkém okruhu s Janou, spalo se skoro pokaždé jinde a hotely byly na úrovni. Takže spokojenost. A byly snídaně. Jiřina z N.

      Vymazat
  2. Jiřinko, krásné fotky. 👍👍 Teď zpětně vidím, oč jsem před těmi 39 roky přišla.
    Manželův bratr a moje spolužačka s manželem jezdí rok co rok to maďarských termálů a nemůžou si to vynachválit. Oba byli i letos, ti první s obytným autem, druzí s karavanem. Nemusí si zajišťovat ubytování, což je výhoda.
    Měj hezký den 🌸

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé, Alenko, já mám spoustu známých a ti jezdí také často do Maďarska nebo na jih Slovenska do lázní.To víš, přijdou léta a je potřeba léčit.
      Jiřina z N.

      Vymazat
  3. Byla jsem týden v Hevízu a ponesu si již po zbytek života, že to byl skvělý relax, úžasné místo.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě jsi tam byla za hvězdu!
      Simonko, Maďarsko prý leží na velkém jezeru léčivé vody a věděli to už Římané, mají tam lázně na každém rohu.
      Pa, pa Jiřina z N.

      Vymazat
  4. Krásné fotografie, nádherné stavby. Děkuji za úžasnou podívanou Jiřinko a přeji Ti také příjemné vzpomínání. Asi nám to bude muset nějaký čas vydržet, jen na výlety vzpomínat...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Járo, neboj, bude zase líp. Jen to ve zdraví přečkat. Jiřina z N.

      Vymazat
  5. Děkuji za milé vzpomínky, Jiřinko! Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, pořád věřím, že to časem bude zase ok. Jiřina z N.

      Vymazat