neděle 25. října 2020

Na zájezdu

Mám tady na návštěvě mladší vnučku a jelikož má holčina ráda koně, došlo i na to, že jsem jí ukazovala nějaké starší fotky ze zájezdů, kde jsme natrefili na koně. Například v Maďarsku, před časem, nás jeden den odvezli do pusty a předvedli takové - řekněme představení - s koňmi. Vnučce se fotky líbily, také videa, která jsem tam pořídila a nastal vhodný čas, ukázat je i vám, milé KOČKY?

Každopádně to bylo dost zajímavé, tady je máme: možná jsem mohla volit jiné, nedělní téma, ale kdo ví, co se komu v tuto podzimní neděli hodí?




Devítidírkový most:
























21 komentářů:

  1. Jiřinko, to musel být nevšední zážitek. Parádní fotky.
    A užij si neděli s vnučkou. D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dášenko, vítám tě, vnučka tu bude do středy, kdy si pro ni tatínek dopoledne přijede.Ta starší je doma, ale je to nové, obvykle tu jsou obě.
      Zdravím tebe i Míru.Pa Jiřina z N.

      Vymazat
  2. Kůn je tak pohledné zvíře, že takovými fotkami můžeš neděli jen a jen zpestřit.
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, díky. Bylo to opravdu zajímavé.Ráda na to vzpomínám. Jinde v Maďarsku jsme zase viděli koně bílé. Jiřina z N.

      Vymazat
  3. Jiřinko,to je nádhera.Koně jsou krásní.
    Užij si vnučky,my teď o jejich návštěvy přijdeme,co se dá dělat,tak si aspoň píšeme a posíláme fotky.Sabinka měla v týdnu svátek.
    Měj se hezky a opatruj se

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jitu, přijela ta mladší a starší je u nich doma. Ale má to svoje kouzlo, máme na sebe paradoxně jinak čas.Udělaly jsme si k večeři žemlovku a jdeme se dívat na film.Díky za komentář. Jiřina z N.

      Vymazat
  4. Jiřinko,koně jsou krásná,ušlechtilá zvířata.Užij si vnučku,přeju hezký zbytek neděle.A opatrujte se všichni.Marťa.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marťo, máme se dobře a jsme spolu rády. Pa Jiřina z N.

      Vymazat
  5. Jiřinko, krásné fotky, ti koně jsou nádherní. Včera mi musel manžel cestou domů zastavit, abych si mohla koně vyfotit. R.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Růženko, koně se asi líbí každému, viď? Jiřina z N.

      Vymazat
  6. Jiřinko, naopak vybrala jsi hezké téma. Koně jsou krásný zvířata. Měj pěkný vstup do nového týdne.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti, mám tady tu malou posilu a den má hned jinou energii a průběh. Pa Jiřina z N.

      Vymazat
  7. Růženko, koně nezklamou nikdy! Moc ráda se na ně koukám - ta elegance, hrdost, v očích moudrost a láska k člověku...
    A vidět na pustě uherskou poštu musel být zážitek.
    Měj příjemný den, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, byli jsme i u Moháče a tam okolo.
      Představ si, že ta bitva byla 29.8.1526 a můj táta se narodil 29.8.1926...tak si to dobře pamatuji.
      Jiřina z N.

      Vymazat
  8. Víš, co jsi mi připomněla? Apassionatu. To je také představení s koňmi, s hudbou, také krásný zážitek. Děkuji za fotografie.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni, na tom byla dcera s rodinou a moc se jim to líbilo, je to už několik let.
      Jiřina z N.

      Vymazat
  9. Krásné fotografie. Mně se líbí ten most....Samozřejmě koně. Jsou to krasavci. Děkuji za příjemnou podívanou. Přeji vám všem hlavně zdraví a opatrujte se.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Járo, ten zájezd byl dost nabitý a náročný, ale během 9 dní jsme vyzobali to nej z Maďarska. Jednou večer, v Tokaji, mi Jana četla večer knížku a bála jsme se, že nás z hotelu vyvedou, jak jsme se smály.Pa Jiřina z N.

      Vymazat
  10. Ještě včera mi připadaly listy červené a zlaté, dnes, když zalezlo sluníčko, už je to padesát odstínů hnědě :D.
    Krásně si s vnučkou užíváte! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Janinko, u vás na severu to asi začalo dříve a šlo to s barvami rychleji? u nás některé stromy letos shodily listí, aniž by se zbarvily!
      Jsem ráda, že vnučka přijela na pár dní k nám, jen jsem ji chtěla vzít do Úštěka a na hrad Helfenburk a na poutní cestu v jeho okolí na výlet, jenže děda nechce nikam jezdit, tak to řešíme tady, procházkami. Jiřina z N.

      Vymazat
    2. Asi jo, a dnes, škoda mluvit, už je skoro všechno na zemi.
      Děda dělá dobře, v dnešní době není o co stát, čerstvý vzduch z procházek je taky fajn.

      Vymazat