pondělí 12. října 2020

Podzimní výlet

 To jsme si jednou s mužem vyjeli na výlet 13.10. a nebylo jisté, jak bude. Vzali jsme to na Krakovec, i když jsme věděli, že hrad bude zavřený a cestou zpátky jsme se stavili na Křivoklátě. Dokonce jednu chvíli i pršelo, stejně si ale myslím, že to byl pěkný výlet. Barvy listí na stromech a výhledy přímo podzimní mi to vynahradily.

Milé KOČKY,

už je to delší dobu, ale stejně se pamatuji, že na hradě Křivoklátě jsem tehdy koupila nějaké dřevěné formičky na perníčky pro dceru. Měla jsem pro ni krásný dárek.

Nějak takhle to bylo:























19 komentářů:

  1. Fotky máte úžasné. Klobouk dolů, je to barevná krása. Zdraví Iwka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Iwko, děkuji, to podzim kouzlí, já jen občas cvakám. Jiřina z N.

      Vymazat
  2. Tak to je podzim v celé své kráse ♥♥

    OdpovědětVymazat
  3. Bože, to je podzimní nádhera!
    Jiřinko, děkuji za tu podívanou a přeji hezký den, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, to je pro vás všechny, co ke mně chodíte, za odměnu. Jiřina z N.

      Vymazat
  4. Krásný podzimní výlet ! Nedivím se, že na něj vzpomínáš.
    Díky za prima fotky'
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, já vzpomínám ráda snad na všechny své výpravy. pac Jiřina z N.

      Vymazat
  5. Jiřinko, já jsem si na Křivoklátu koupila zvonici ke vchodu do domu. Měj pěkný den.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti, koukám, že každá z nás má pěkné vzpomínky na Křivoklát.
      Jiřina z N.

      Vymazat
  6. Jiřinko, krásné fotky z výletu a parádní barvy podzimu. 👍👍👍
    My byli na Křivoklátě naposledy před třemi roky v prosinci, mezi Vánocemi a Silvestrem. Hrad byl úžasně vyzdoben a byla otevřena tzv. Třináctá komnata, kde bylo prostřeno ke štědrovečerní večeři.
    Na Křivoklátě se také vdávala moje sestra, byl to zvláštní zážitek.
    Měj hezký den

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to jsme ti zahrála na pěknou strunu, ne? Ahojky, Alenko. Jiřina z N.

      Vymazat
  7. Na Křivoklátě jsem kdysi byla, ale už je to tolik let, že nevím jestli se školou, nebo s biootcem. A popravdě si nějak nevybavuju jak to na tom hradě vypadalo..... takže počítám, že to bylo asi s biootcem, protože to jsem byla dost malá, když jsem k němu jezdila na porozvodové návštěvy. Já doufám, že se mi podaří dostat se na Brdy, ale pokud nás zavřou doma, tak bůhví. Anebo alespoň tady u nás na jeden kopec, ale zatíám je tak hnusně, že jsem ráda zalezlá doma.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem doma nejraději, když se vrátím z výletu. Křivoklát je druhý nejznámější hrad, viď? - asi, po Karlštejnu? No, jo, já vím, Lednice a Hluboká taky...Hezký večer
      Jiřina z N.

      Vymazat
  8. .. a podzim ladí do barev.
    Zdravím milou cestovatelku a přeji kromě zdraví jen a jen příjemné cesty a výlety podzimní krajinou!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Simonko, vstávání ráno mě štve, ale pak výlet mě s tím obvykle srovná, pravda, v létě je to lepší, když je dlouho světlo. Jiřina z N.

      Vymazat
  9. Krásné fotografie jsi pořídila na hezkém výletu. Na Křivoklátě jsme byli asi před sedmi roky, ale o všechny fotky jsem přišla na blog.cz...když mi ho bez varování zablokovali a zrušili. Škoda, že jsem je neměla někde na externím disku.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Járo, to by mne kleplo, ach jo. Jiřina z N.

      Vymazat
    2. Járo, škoda, že je nemůžeš za to dodatečně na Blog.cz nakopnout! Jiřina z N.

      Vymazat