středa 11. listopadu 2020

Já a Temelín

To jednou, v létě, o dovolené s vnučkami, na polní cestě, s výhledem k Vodňanům a k Temelínu...

v okolí jsme měli koně, kozy, kravičky a jiná zvířátka, neb jsme bydleli na farmě, ale pro jistotu měla vnučka sebou i kravičku plyšovou.

Doufám pevně, že ještě budu mít mnohokrát možnost strávit prázdninový čas s vnučkami v nějakém kouzelném koutě naší krásné zemičky. Malá, ale pěkná!



Nu a ty dvě atomové elektrárny k tomu patří.

12 komentářů:

  1. Jiřinko, já taky doufám!
    Měj hezký den, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, to jsme byli dvakrát po sobě v Křepici ve Frimmě a holkám se tam moc líbilo a sjezdili jsme s nimi okolí. Orlík, Zvíkov, Kratochvíli a pod., taky jezdily na koni a chodily krmit zvířátka, dodnes si V. pamatuje, jak kozel smrděl.
      Jiřina z n.

      Vymazat
  2. JJ, je tu v Česku tolik kouzelných míst, že tu musíme být fit aspoň do sta :)
    Zdraví Marie

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nechci tě, Marie, strašit, ale v jednom životě hezká místa ČR nelze poznat všechna, ale snažíme se o to, viď? Jiřina z n.

      Vymazat
  3. Když jezdíváme ke kamarádovi na jih na chatu, a vracíme se přes Budějice, pokaždé tam zakufrujeme a dá nám práci se dostat ne na směr Praha, ale Strakonice. No a jednou jsme se synem zakufrovali tak mohutně, že jsme najednou jeli přímo pod temelínskými chladicími věžemi... cestovka má teď v nabídce návštěvu elektrárny plus Jindřichův Hradec. Mě by tedy bral spíš ten Hradec než elektrárna....a jednou jsem fotila západ u a okolo těch chladicích věží, když jsme právě jeli na tu výstavu do Welsu, o které jsem ti psala u těch betlémů.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Letos jsme, milá Vendy, okolo opět jeli a to z Vodňan do Týna a dál, mám to na blogu a vypadá ta stavba velmi strašidelně.Ale znám ji i z hradu Choustníka, z rozhledny Jarník u Písku, od Křepice a jiných míst.Kolik žárovek by asi zhaslo, kdyby nebyla?
      Když se stavěla, pracovala jsem v podniku, který tam byl hodně zaháčkovaný.
      Pa Jiřina z N.
      Jindřicháč je můj oblíbený, stejně jako Třeboň.

      Vymazat
  4. Jak píšeš, u nás je tolik krásných míst, že se to za jeden život nedá stihnout. Ale naštěstí tu máme blogy milovníků cestování a tak se na některá místa můžeme alespoň virtuálně podívat.
    Přeji Ti hodně dovolených s vnučkami.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Růženko, hlavně bych si je raději brala jindy, než když jsou ta vedra, pak se nám nechce moc chodit. Ale zatím to jde. Ty se máš, máš vnoučata ještě malá. Jiřina z N.

      Vymazat
  5. Kolem jsme jem projížděli, ale nestavovali se tam.

    OdpovědětVymazat
  6. Járo, moje sestřenice ve Skočicích vidí z kuchyňského okna Temelín přímo a dost o tom s mužem vtipkují.
    Ale člověk si zvykne na všechno. Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat