neděle 29. listopadu 2020

V mlhách

 Co by člověk v listopadu chtěl? sluníčko je vidět málokdy a jen na chvíli, teploty kolem nuly, mrholení, to člověk přijme deku, teplé ponožky a hrnek čaje s citronem jako své potěšení. Je jedno, zda si čte nebo jen tak sní, co vše by chtěl nebo mohl. Kdy jindy si může v klidu zapálit svíčky a jen tak lelkovat? Vzpomínat na ty, co nás opustili a nebo vymýšlet překvapení pro ty, které máme?

Milé KOČKY,

chtěla jsem si dnes odpoledne vyrazit s foťákem, ale Jana peče cukroví a tak mi dala košem. Zavzpomínala jsem na jeden z mnoha adventních zájezdů, to jsme si počátkem prosince 2010 dopřály s Janou několikadenní  do Grazu a dalších míst Rakouska: klášter Rein, Spital a měli jsme namířeno i do dalšího kláštera, Admontu, jenže náhlá sněhová bouře nám zhatila plány a zájezd byl dokončen v Linzi.

Pro tento den vypečená Jano, snad budeme zase jezdit!







klášter Rein: 

















LINZ:






12 komentářů:

  1. To je nádhera! Tak moc mi budou letos chybět adventní trhy, asi si je udělám doma :D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Už vidím, jak tví synové budou dělat trhovce a ty půjdeš s košíkem na nákupy. Super. Jiřina z N.

      Vymazat
  2. Jiřinko, krásné fotky. Přinesla jsi nám trochu vánoční atmosféry. :-) Milovníkům vánočních trhů letos budou chybět.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Což ty trhy, to mi tak nevadí, ale poznávací zájezdy mi moc chybí.Dnes jsem z busu viděla trhy v Líbeznicích!
      Jiřina z N.

      Vymazat
  3. Jiřinko zase sis hezky zavzpomínala na svoje cestovatelské dobrodružství . Hezké fotografie. Měj krásnou a pohodovou adventní neděli.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Járo, to jsem sem dala jako dárek pro Janu, je to deset let, co jsme tam byly, ale jezdíváme na adventní zájezdy už spoustu let pravidelně, pokaždé jinam. Jen letos je to na vážkách.
      Jiřina z N.

      Vymazat
  4. My jsme vyrazili po oba dny,ale byla pořádná zima a sluníčko nikde.Na Kozákově to pořádně foukalo.Tak si nás svými krásnými fotografiemi adventně naladila.
    Měj hezký adventní čas Jiřinko

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jituško, na Kozákov jezdíváme také, ale spíš v létě. Jsou tam krásné výhledy.Pa Jiřina z N.

      Vymazat
  5. Jiřinko,krásné fotky.U nás dneska sněžilo,bylo hezky bílo,ale zima.Pěkný večer.Marťa.

    OdpovědětVymazat
  6. Jiřinko, ty neúnavně udržuješ atmosféru a ukazuješ místa, které letos ani při největší snaze prostě neuvidíme.
    Děkuji ti za to!
    Měj hezký den, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, to mě těší, že s tím neotravuji, s Janou si rády zavzpomínáme, někdy se smějeme, že jsme díky advent.zájezdům viděly spoustu měst a hradů.
      Hezký pondělek. Jiřina z N.

      Vymazat