sobota 5. prosince 2020

Můj oblíbený

 Babička s dědou mají 75 té výročí svatby, děda povídá, co kdybychom si, Márinko, dali rande jako za svobodna? Počkám na tebe na lavičce v parku kolem třetí, jo? 

Děda tam sedí, čeká, kouká na hodinky, nemůže se dočkat. Babička nikde. Kolem půl páté už to nevydrží a jde domů. Babička sedí v křesle a plete. Děda na to: proč jsi, prosím tě, nepřišla? 

Babička na to: naši mě nepustili.




21 komentářů:

  1. Skvělý! :D
    Přeji krásný a pohodový víkend! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Janinko, to skoro vypadá, jako bych to zažila, viď?
      Jiřina z N.

      Vymazat
  2. Odpovědi
    1. Růženko, ráda jsem přispěla k dobré náladě. Jiřina z N.

      Vymazat
  3. Jejku, to je krásný...Opravdu jsme se nesmáli. Krásný večer.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Járo, tento je takový přijatelný, znám i peprnější, ale už nemám žádný zdroj, to když jsem byla ještě zaměstnaná, to bylo vtipů.
      Hezký večer přeji Jiřina z N.

      Vymazat
    2. Jé, teď koukám, že mi to mobil zase upravil dle svého. Nasmáli jsme se opravdu. Byl tu syn Pavel. Jen tak zavolal. Prý jak se máme a když zjistil, že máme k obědu chlupaté knedlíky s pečeným masem a zelím, tak se nechal pozvat na oběd. Špagety, které měl v plánu si uvařit, prý počkají. Ještě jsem mu zabalila do krabičky s sebou k večeři..Hezký večer

      Vymazat
    3. Potěšili jste se navzájem a výslužka od maminky je nej. Jiřina z N.

      Vymazat
  4. Jiřinko,paráda.Krásný adventní víkend.Marťa.

    OdpovědětVymazat
  5. Krásný vtip i hrneček. Nebo to je asi svícen, viď?
    Jiřinko, přeji krásnou neděli. D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dášenko, ten svícínek jsem dostala jednou k narozeninám, asi. Mám jich, různých, několik.
      Pa Jiřina z N.

      Vymazat
  6. Jiřinko, vtipné a ten tvůj svícen je nádherný. Měj krásné dny.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti, tak hezké odpoledne tobě, manželovi i rekonvalescentovi.
      Jiřina z N.

      Vymazat
  7. Milé, roztomilé!
    Jiřinko, měj hezkou adventní neděli, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, dnes jsem u Objektivu vzpomínala hlavně na tebe...
      Jiřina z N.

      Vymazat
  8. Super vtip. :-D Ten hrnek na svíčku je nádherný. Ten bude určitě dělaný z lásky nebo na zakázku a to také z lásky. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dostala jsem svícínek s mým jménem od druhé babičky mých vnuček jednou k narozeninám.
      Mám hodně svícínků a nějaké jsem loni rozdala.
      Pa Jiřina z N.

      Vymazat
  9. Jiřinko, přesně tentýž svícínek jsem jednou dostala na narozeniny, jen s mým jménem.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jarinko, je to zase něco jiného, viď? tento svícínek.
      Jak se máte tam u vás, smí se jezdit do Polska?
      Chtěla jsem jet na týden do Krnova a povýletit okolí, ale nějak se to nedaří, tak snad zjara...Jiřina z N.

      Vymazat
    2. Přes Krnov jsem jela zrovna minulou sobotu. Měla jsem tudy cestu do České vsi u Jeseníku, kde byly k mání 4 retro židle. Už si syslím práci na jaro,dám je do pucu, budou se mi náramně hodit do kuchyně.V Krnově jsem se chtěla zastavit v muzeu ohýbaného nábytku, ale měli zavřeno

      Vymazat