pátek 4. prosince 2020

Všemu navzdory

 Půjčili jsme si dnes odpoledne Honzíka, spřáteleného 6 letého klučíka a kolem 18 té hod. jsem ho šla vrátit rodičům, vzali jsme to přes náměstí, neboť chtěl vidět nazdobený a rozsvícený strom. Moc se mu líbil, obešel ho kolem dokola a pořádně prohlédl a okomentoval. Do školy půjde až příští rok v září, a tak mi vyprávěl o školce a pochlubil se mi, jak umí počítat do osmdesáti.

Milé KOČKY,

zatím mi pořád ještě vadí ztráta fotek u mých výtvorů na blogu, fotky zmizely až do letošního dubna a tak se mi nikdo nemůže divit, že si připomenu loňský zájezd s Janou do Wroclavi a do Zhořelce a Budyšína. Zajímavá byla především nehoda - kdy první den zájezdu večer naboural náš bus do wroclavské tramvaje. Naštěstí se nikomu nic nestalo. Ale jinak byl zájezd po oba dny krásný a zajímavý. Ač jsem ve Wroclavi a Budyšíně nebyla poprvé, ve Zhořelci ano a moc se mi i toto město líbilo, dokonce jsem tam plánovala výlet letos v létě  - a nebýt coronaviru, určitě jsme tam s mužem zajeli. Trpaslíků mají ve Wroclavi přes 300!

To jsem zvědavá, zda letos 12.12. na zaplacený zájezdík pojedeme.











10 komentářů:

  1. Moc hezké fotografie Jiřinko. Krasny večer.

    OdpovědětVymazat
  2. Jiřinko, děkuji za krásné vzpomínkové fotky.
    Ocením i vaše "půjčování" Honzíka - rodiče tohle nepochybně ocení, je to od vás moc hezké!
    Přeji pohodovou sobotu, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, jeho maminka, učitelka, si pochvaluje hlavně to, že má kde být, když je nemocný.Pokud tedy není nemocný moc a nemusí s ním být doma máma.Je to užitečné pro Honzíka i pro dědu.
      Jiřina z N.

      Vymazat
  3. Ve Wroclavi jsem byla, takže jsem spoustu trpaslíků viděla :-).
    Díky za fotky!
    Pěkný víkend!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, ve Wroclavi jsem byla 3x a pokaždé to bylo jiné a pokaždé se mi tam líbilo.Klidně bych tam jela v létě i na více dní. Jiřina z N.

      Vymazat
  4. Jiřinko,moc hezké fotky.Pěkný večer.Marťa.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marťo, líbilo by se ti s námi všude, to ti garantuji. Pa Jiřina z N.

      Vymazat
  5. Bylo to moc hezké, taky bych tam jela znovu. J.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani, denně myslím na naše zájezdy a mám tolik plánů! těš se. ( jestli jsi to ty ). Jiřina z N.

      Vymazat