středa 2. prosince 2020

Ozdoby

Ještě štěstí, že nemohu nikam do obchoďáku, přikoupila bych jistojistě zase nějaké ozdoby!

Ale, 

milé KOČKY,

proč bychom se netěšili? I tak jich mám spoustu a už se těším na stromeček, jak ho budu strojit. Manželovi jsem oznámila, že letos ho nazdobím o týden dříve. Stromek, nikoli manžela. Dnes jsem uvařila bramborové knedlíky, špenát a vepřové libové kostky na troše česneku, k tomu sklenici nealkoholického piva a nejraději bych si lehla. Manžel si ještě jako chuťovku upekl v troubě křidýlka...říkám tomu tajně, aby nevěděl - zábava: mastná huba.

Dnes je hezké datum: 2.12.2020 a rok pomalu spěje ke konci, sluníčko občas vyšle pár paprsků a já bych brala trochu sněhu. Jenže tady? sníh? venku je ještě na keři jedno poupě růže!









4 komentáře:

  1. Letos jsem si říkala, že si nějaké ozdoby dokoupím, ale popravdě, vůbec se mi, až otevřou obchody, nikam nechce. Snad příští rok, až ta atmosféra bude víc vánoční...
    Manžel na home office se ptal, jestli si neozdobíme stromeček už teď :D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Janinko, popravdě bych si ho taky nejraději už ozdobila. Jiřina z N.

      Vymazat
  2. Máš hezké ozdoby. Já jsem dnes vytáhla jen tři malé na ozdobení misky s větvičkami.

    OdpovědětVymazat
  3. Tedy, Jiřinko, ty vyváříš! Spokojený manžel by jistě snesl, i kdyby si ho ozdobila :o)
    A dneska už můžeš vyrazit na ty ozdoby :o)
    Měj příjemný den, Helena

    OdpovědětVymazat