čtvrtek 3. prosince 2020

První sníh

 Dnes do rána napadl první sníh. Tedy první teď, na podzim/zima 2020. Šla jsem v tom mokrém sněhu opatrně, abych nespadla a nepobavila baletním vystoupením část obyvatel našeho městečka. Venku byly poslední růžičky, tak jsem si je ustřihla do džbánu na okrasu.

Milé KOČKY,

ještě se naposledy vrátím ke smazaným fotkám u přenesených článků z B.cz sem: nejvíce mě mrzí ty, které byly připnuté k popisům zájezdů do různých zemí. Nyní to bez nich postrádá smysl. Ale jak říkám i jindy, když je nějaký průšvih: nás na kolena nedostanou.

Budu více koukat dopředu, nebudu se už tolik ohlížet. Držím vám všem palce, abyste se měli krásně a byli spokojení, prý s úsměvem jde všechno líp.




19 komentářů:

  1. U nás také trochu nasněžilo, ale manžel říkal, že je sníh mokrý.
    Růžičku mám ve váze ještě od narozenin, zatím mi dělá radost.
    Co se týká fotografií u starých článků, mrzí mě to. Včera jsem přemýšlela, že bych po novém roce zkusila nějaké fotky do článků vložit, jestli si ovšem vzpomenu jaké tam byly.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Růženko, já to opravovat nebudu, je to skoro sedm let práce, a kdo by tam chodil? ale mrzí to. Pa Jiřina z N.

      Vymazat
  2. Krásné růžičky a šťavnaté hruštičky. Příjemné foto. Ty fotky už neřeším. U těch výletů je to škoda, ale hledat a nahrávat znova je asi nebudu. Prostě nic netrvá věčně a důležitější je se ze změn nehroutit .-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Právě, že to opravovat nemá cenu, Lenko, ale mrzet to bude dlouho. Jiřina z N.

      Vymazat
  3. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  4. Jiřinko omlouvám se za smazání komentáře, ale psala jsem ho na mobilu a vylezly z toho bláboly...Růžičky jsou nádherné a ještě Ti udělají radost. Teď k tomu blogu. Jestli Ti mohu doporučit, udělej si zálohování blogu. Články se ti uloží do počítače jako datový soubor a nic dalšího bys přijít nemusela. Myslím si, že oni, aby ušetřili místo na serveru, provádějí čas od času vyčištění souborů a čistí jen obrázky, protože dost lidí tvoří obrázky. Kdysi jsem je také dělala a v záloze je mám. Ale přišlo mi to takové zbytečné hraní pro nic. Chápu, že se tím někteří lidé snaží zabavit, aby se nenudili, ale já to beru už jako zbytečnou ztrátu času. O fotky přijít je fakt škoda. Tak raději zkus tu zálohu, ať už ti nic nezmizí. Návod dám na blog. U nás sníh vůbec není. Místy trochu poprašek. Nebývá to tu zvykem, ale poslední roky je to nějak celé převrácené. Měj krásný zbytek dne a opatruj se .

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Járo, ještě si pamatuji, jak jsme měli ve Šl. výbežku jiné počasí, než bylo na jih od Lužických hor.Jiřina z N.

      Vymazat
  5. Jiřinko,to je dobře,že jsi vzala růžičky domů do vázy.Jsou krásné,venku by jim byla zima.
    U nás je jen poprašek sněhu,asi z toho do rána nic nebude jenom mokrá břečka.Dopoledne jsme jeli do Mladé Boleslavi a tam do toho už pršelo.
    Měj hezký předvánoční čas

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jitko, byly zachumelené, manžel říkal, že v noci tu včera bylo -4st. a růžičky asi bez kožíšku drkotaly zuby.
      U nás je vidět sníh jen málokdy.
      Jiřina z N.

      Vymazat
  6. Ty fotky mě mrzí, jsem ráda, že jsem si na dovolenou tenkrát vzala noťas a během týdne všechny fotky z galerie.cz v článcích nahradila uloženými z PC. Bylo by mi to asi hodně líto, kdyby mi zmizely.
    Přeji krásný adventní čas :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Janinko, já tobě a tvé rodině také přeji klid a pohodu. Jiřina z N.

      Vymazat
    2. Včera jsem se probudila do krásně bílého rána, dnes ještě drží. U nás nebývalé. A odpo po cestě domů mi zpříjemnil cestu kamión, mé první vypisování dopravní nehody, vše dobře dopadlo. Tak hlavně v klidu a pohodě užívej adventní čas. J.

      Vymazat
    3. Pro děti je sníh fajn, ale pro řidiče problém. U nás hned nastartovali do ulic a mám dojem, že sypali na chodníky sůl! dnes po sněhu ani památky. Jiřina z N.

      Vymazat
  7. Ano, i my se probudili do zasněženého rána, Aaron nemohl dospat, miluje sníh. Dokonce i drží ještě dnes!
    Růžičku jsem koupila na podzim - to miminko se chytlo a má tam dvě poupátka...
    Jiřinko, měj příjemný den, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, děti a psíci rádi dovádějí ve sněhu.Srandovní jsou kočky, když kráčí po sněhu. Jako baletky.
      Jiřina z N.

      Vymazat
  8. Jiřinko, i u nás nasněžilo a i jsem trochu nafotila. Měj pohodové dny.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti, u vás nebo u nás - je to vůbec zázrak, že bylo chvíli bílo. Co váš malý marod, jak se mu snížek líbil?
      Jiřina z N.

      Vymazat
  9. Milá Jiřinko,
    Naprosto rozumím tvým pocitům a v jednom si říkám, že ti, kteří začali znova a bez minulosti, udělali nejlépe.
    Za celou dobu jsem zažila pouze jediného člověka, který zpětně přečetl můj blog.
    Vím, že dnes vydaný článek je už starý, lidé touží po novém a nevrací se.
    spíš bych pozitiva hledala v tom, že jsi si našla novou základnu, nové lidi, kteří píší komentáře. Mají tě uloženou v srdci a to je devize nad všechny fotky světa.
    To, že se lidé vrací je hlavně kvůli tobě, tvým názorům, tvé duši a budou se vracet a rádi.
    Držím palce, všechny.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Máš ve všem naprostou pravdu, Simonko. Ale přišlo mi líto, že je to pryč. Nu, moje fotky z těch zájezdů a z výletů mám, o nic jsem nepřišla, jen mi to přišlo takové zvláštní, smazat to bez varování. Tak snad bude budoucnost lepší. Pa Jiřina z N.
      Je fakt, že když natrefím na zajímavý blog, klidně jdu i do minulosti a sleduji toho autora... ale jsem důchodkyně a mám na to čas.

      Vymazat