neděle 31. ledna 2021

Musím se podívat

 Musím se podívat do kalendáře, kdy že jsou letos Velikonoce. 

Milé KOČKY,

takhle nějak jsme s mladší vnučkou vyráběly výzdobu na svátky jara u nich doma. Tohle je příkladně okno u psacího stolu mladší vnučky:




Jejich zlatá máma, moje hodná dcera, jim dovolí opravdu hodně.
Jak vidno, dekoraci tvořili vybraní plyšáčkové, výrobky z keramiky, živé květy a různé figurky, tehdy frčely ovce z oblíbeného seriálu.
Ale je to z doby, kdy vnučka měla o několik let méně.
To by mě zajímalo, co tam ti Ušáčkové v ošatce na pečivo vyváděli, co si povídali, když jsme se nedívali.


32 komentářů:

  1. Milá výzdoba :). S Matýskem se dnes chystáme taky vyrábět, přepadla nás v tom metru sněhu taková jarní a velikonoční nálada :D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Janinko, ty chvíle s dětmi, dokud jsou malé, jsou nejvíc. Budeš na ně vzpomínat ty a později i kluci.Jiřina z N.

      Vymazat
  2. Podívala jsem se taky,kdy jsou Velikonoce.Začátkem dubna už by mohlo být hezky.
    Krásná výzdoba.Já hodně vzpomínám na ty roky,co jsem hlídala vnoučata,byla to asi nejhezčí doba v důchodě.Dělaly jsme podobné výzdoby a hodně z jejich tvoření mám po nich doma vystavené.Na Velikonoce se moc těším,jsou to svátky jara a tak si bytu také jarně vyzdobím.
    Jiřinko,měj hezkou neděli

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Naprosto souhlasím, Jitko, když byly starší vnučce asi 2 roky, nakreslila jsem a vystříhala papírová vajíčka, ona je barevně počmárala a já je na červené vlně od pletení pověsila na větvičky do vázy a její máma byla dojatá a měli je ve váze hodně dlouho, až jim lístečky vyrašily.Těm proutkům. Hezká vzpomínka. Jiřina z N.

      Vymazat
  3. Správně jarní. Jaro to jsou prostě svěží barvičky.
    Co asi tak ti zajíčci vyváděli? Jak vidím jsou tam kluci i holky..................
    Pěknou neděli, Jiřinko !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, teď už mají vnučky jiné zájmy, ale rády se mnou prohlížejí fotky z jejich dětství.
      Jiřina z N.

      Vymazat
  4. Jen se jeden vzpamatuje z Vánoc a už,, aby myslel na Velikonoce😊

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Letí to, už je konec ledna, únor je krátký a březen bude asi zelený. Jiřina z N.

      Vymazat
  5. Tak Velikonoce jsou pro mne obdobím ještě hodně vzdáleným, tak mne myšlenky na tyto svátky zatím nepřepadají :-). Jen už trochu doma přemýšlíme o sadbě, semínkách, kam a co na záhonech letos přijde.
    Hezkou neděli Jiřinko.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Alenko, to vypadá na docela jarní inspiraci.Ven moc nejdu, ale záhony před domem taky v duchu opečovávám už teď.Hlavně, aby nebylo moc sucho.Jiřina z N.

      Vymazat
  6. Jiřinko, dnes už je možná všechno jinak a i výzdoba se změnila. Vidím to u svých vnuček, které už odložily hračky a jejich dřívější zájmy jsou ty tam.
    Okno měla tvá vnučka krásně vymazlené. 👍🐰🍀
    Měj hezkou neděli.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Alenko, naše vnučky jsou už velké, ale plyšáky a jiné hračky zatím pryč nedaly, ani časopisy Čtyřlístek.Jiřina z N.
      Naopak mají nápady! - mně daly pod stromeček plyšovou slepici a druhé babičce plyšové morče, neb jim hlídá jejich morčata, když jsou třeba 14 dní pryč, pak se jí po nich stýskalo, když je vrátila, teď má svoje.

      Vymazat
  7. Jiřinko, pěkná vzpomínka. Já mám svoje hračky taky schované a Čtyřlístky miluju. S malými dětmi jsou ty přípravy na všechny svátky nejlepší a tvoření s nimi taky. Vidím to teď na svých vnučkách. Já měla tři syny a tak si teď s nima užívám holčičí svět.Měj se pěkně. Lenka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni, tak to ti přejí, s klukama je to jiné. Když přijde Honzík, děláme jen rakety, vlaky, lodě a ponorku a další věci.Jiřina z N.

      Vymazat
  8. Velikonoce budou ještě za dva měsíce, ale čas tak rychle letí, že se ani nestačíme otočit a budou tady. Také se moc těším nejen na svátky, ale hlavně na jaro a na naší chatu a zahrádku. Také už přemýšlím, co kam zasadit, zdravím ☺☺☺

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, ta zima je dobrá, máme čas si vše ujasnit a dobře naplánovat.Pa Jiřina z N.

      Vymazat
  9. Krásná výzdoba.Velikonoce tady budou ani se nenadějem.Jsou to svátky jara,už se těším,jak si pěkně vyzdobím byt.Pěknou neděli.Marťa.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc hezké představy, do té doby si musíme vystačit s květinami z obchodu, Marťo.
      Ještě si užijeme zimy. Jiřina z N.

      Vymazat
  10. Taky už jsem si říkala, kdy budou Velikonoce. Dva měsíce utečou jako nic.
    Vnučka si udělala hezkou velikonoční výzdobu, zajíčci jsou roztomilí.
    Měj se hezky. R.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Růženko, tvoje vnoučátka ti letos s Velikonocemi jistě pomůžou. Hezký večer Jiřina z N.

      Vymazat
  11. To je moc krásné Jiřinko. Naši kluci si také dělali podobné výzdoby i když tehdy nebylo tolik plyšáků, ale v té době, kdy byli malí, byli moderní mončičáci a každý měl svého a brali si ho do postele s sebou ke spaní...Ale to už je tak dávno....Vnoučata už jsou také velká a tak se třeba dočkám toho pra...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Járo, několik mončičáků mívala moje dcera a někomu jsem je darovala, není to ani tak dlouho.Jiřina z N.

      Vymazat
  12. Tedy na Velikonoce taky zatím nemyslím...
    Tohle je tak milé...
    Jiřinko, děkuji za nakouknutí k vnučce a zdravím, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, to jen, že mě napadlo, kdy to bude, mám spadeno na zájezd a nevím, jestli to půjde, aby se mnou jely vnučky a dcera. Jiřina z N.

      Vymazat
  13. Tak na tohle si pamatuju, dnes by se tam té výzdoby moc nevešlo, po celém parapetu mám krabičky s věcmi do vlasů :)
    A.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jak tě, Adélko, znám, tak zajíčci jsou někde schovaní, určitě jsi je nevyhodila.
      Jiřina z N.

      Vymazat
  14. Nádherné dekorace. Vnučky jsou šikovné a dobře dělá tvoje dcera, že děvčatům dovolí vyzkoušet různé techniky a posilovat zručnost. I moje mladší vnučka je hodně kreativně nadaná, zatím co starší je spíše sportovní typ a raději z domu ven. Violka dokáže tvořit, tvořit a tvořit. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marie, mám neteř a ta má dvojčata kluky a ona jim hračky sebere a prodá, ani jim neřekne, to by naše vnučky měly šok.Holky mají ještě oba kočárky na panenky, asi si je vezmu k nám a schovám.Jiřina z N.
      Koukám, že tvá vnučka má hezké jméno, takové voňavé.

      Vymazat
  15. Dneska moje kamarádky floristky dělaly velikonoční výlohu, tak proč né :))
    Je to barevné, hravé a naše smysly nabudí na veselou notu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Simonko, ono je rozdíl, jestli se Vánoce a Velikonoce připravují pro dospěláky a nebo pro děti, viď.Tu výlohu klidně nafoť a zveřejni, těším se. Užij si poklidný večer. Jiřina z N.

      Vymazat
  16. Já na internetu objednávám i oblečení u firem, které mám vyzkoušené a jsem spokojená. Dokonce u Klingelu si troufnu i na boty a zatím to vyšlo. Chtěli tam datum narození (není to povinné) a ve svátek i na narozeniny posílají slevový kupon na příští nákup. Na svátky se také těším, ale hlavně na jaro jako takové. Zdravím ☺☺☺

    OdpovědětVymazat