úterý 12. ledna 2021

Štěstí

 


Každý z lidí vidí štěstí jinde, u mne jsou to?............vnučky. 

Milé KOČKY,

vím, že mi mnohé hodně rozumíte. Doufám pevně, že mi to vydrží. Včetně jejich rodičů, kteří mi dělají léta jen radost.

19 komentářů:

  1. Jiřinko , to je opravdové štěstí, mit funkční rodinu, kde se maji všichni rádi, pomáhají si a cti se nezájem. Zni to jako otřepaná fráze, ale kolik rodin to může říct? Že jejich vztahy jsou čisté, že se nehádají a že si vzájemně pomáhají. Preji ti krásné ráno i celý den.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Járo, přála bych to každému, sice vnučky vyrostly a už se vidíme méně, ale pořád si máme co říct. A cítím, že máme dobré pouto. Jiřina z N.

      Vymazat
  2. Ač žádné vnouče nemám, chápu a rozumím! Štěstím mě naplňuje zdraví a úspěchy našich dětí.
    Jiřinko, měj příjemný den, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, to ještě přijde a pak uvidíš, jakými drápky se ti zachytí vnoučátka za srdce. Jiřina z N.

      Vymazat
  3. Jiřinko,rozumím ti a mám to stejně.Jsem ráda,že tu mám jednou za 14 dní syna a jeho dcerky,sice mám více práce,ale s něma ožiju a omládnu.A jsem ráda,že ani děti od dcery nezapomínají,co jsme spolu prožily,když jsem je hlídala a trávila s nimi letní prázdniny.I moje děti jsou fajn,s dcerou jsem ve spojení denně,pořád máme,co probírat.Neumím si život bez nich představit.
    Hezký den

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jitko, oni to mají také tak, že se jim po babičce ev. po dědovi stýská. Honzík není náš vnuk a přitom za dědou touží chodit a dědouch se za pár dní už na něj ptá.
      A ta jejich energie - člověka omladí. Jiřina z N.

      Vymazat
  4. Jiřinko, vnoučátka zatím nemám, ale šťastná jsem za své spokojené děti. Až na ta vnoučátka, to trápí i dceru, ale snad se vše jednou podaří. :o)
    Měj krásné dny. D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dášenko, ať na to přestane myslet a půjde to samo. A tobě přeji nejméně 4 kousky, ty na to máš sílu a jsi dokonalá babička, jen to ještě netušíš.Prostě budete výletovat s Mírou a hejnem prcků, nakoupíte malinkaté pohorky a hurá do přírody. To bude krásných fotek! Jiřina z N.

      Vymazat
  5. Taky jsem ráda, že vím jak vypadá štěstí !
    Hezký den, Jiřinko !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, to je moc dobře. A tam u vás v kraji jsem byla s vnučkami taky 2x na dovolené a moc se jim tam líbilo.Jednou v Pekle u N.Města n.M. a jednou u Adršpachu.A výletovalo se týden kolem dokola. Zdravím tě. Jiřina z N.

      Vymazat
  6. Jiřinko, víš, co mě nejdřív napadlo, když jsem četla nadpis a viděla fotografii? Vzpomněla jsem si na Štěstíčko, které se v našem dětství prodávalo a někdy v něm byl i prstýnek.
    Jinak s Tebou souhlasím, děti a vnoučata jsou štěstí, rodina je to nejvíc, co nám život dá. Růža

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Růženko, asi my, babičky a dědové, máme pro tu drobotinu nějaký význam. Jiřina z N.

      Vymazat
  7. Jiřinko, naprosto ti rozumím.
    Vnoučata jsou to nejkrásnější, co nás v této životní etapě mohlo potkat.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Alenko, však taky k nám jezdí rádi, viď? Jiřina z N.

      Vymazat
  8. Jiřinko,vnoučata sice ještě nemám,ale mám dva fajn kluky a jsem ráda,že jsou spokojení a zdraví.A až příjde čas,budu moc ráda za vnoučata.Kluci jsou zatím pro mě vším,máme velmi pevné pouto a to je nejvíc.Marťa.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Však ty si ochočíš i vnoučátka, Marťo, neboj. Jiřina z N.

      Vymazat
  9. Pro mne je štěstí ten krásný pocit, když člověk dělá to, co ho baví a naplňuje, ať už je to jakkoli spontánní či nepodstatné. Válení se v trávě prohřáté sluncem, příchod domů z podzimní procházky nebo třeba, když si jen tak sednu a přemýšlím. Ráda se raduji z maličkostí a jsem neskutečně vděčná za každou "facku osudu", protože bez nich bych nebyla tam, kde jsem teď. Když se ohlédnu do minulosti, vidím hlavně ty šťastné momenty.

    tvoje Adéla, která už večeřela

    P.S. Ten prstýnek, který mám na té fotce, na mě kouká ze šperkovnice :)

    OdpovědětVymazat
  10. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat