sobota 13. února 2021

Klíče

 Nevím, jestli tohle k něčemu bude, ale třeba ano:

šla jsem dnes do TESCA pro kytku a na parkovišti mezi dvěma poměrně hezkými, červenými auty jsem našla svazek klíčů: váhala jsem, zda je nechat ležet ve sněhu a pak mi docvaklo, že lepší bude je vzít a odevzdat v pokladně obchodu.

Milé KOČKY,

tak se i stalo, dala jsem je na pokladnu, paní pokladní se sice trochu cukala, ale nakonec si je vzala k ruce a na můj popud informovala i kolegu.Klíče měly něco, podle čeho by je majitel poznal, ale nebudu to tu psát.

Snad se dostanou k majiteli, což bych si moc přála. Jo, a pro jistotu jsem to zavolala i měšťákům.

K l í č e 

12 komentářů:

  1. Tak snad se klíče dostanou majiteli. Já jsem jednou našla takto mobil a nechávala jsem ho také na informacích v obchodě.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já se vžiju do toho člověka, jak se asi vyděsí, když zjistí, že něco takového ztratil.
      Hezký večer Jiřina z N.

      Vymazat
  2. Jiřinko já bych to řešila úplně stejně. Snad se šťastně dostanou k majiteli. Mohly někomu vypadnout, když nastupovat nebo vystupoval z auta.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, právě, snad to toho človíčka napadne, že se v Tescu zeptá. Pa Jiřina z N.

      Vymazat
  3. Ztratit klíče je hodně nepříjemné.Asi bych to udělala podobně.
    Hezký večer Jiřinko

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jitko, jednou, nedávno, jsem nechala klíče zvenku ve dveřích, už začínám dělat taky chyby.Sousedka zezhora šla domů a zazvonila na mne, co se děje. Pa Jiřina z N.

      Vymazat
  4. Jo ztratit klíče, to je velmi nepříjemná věc, podobně jako si zsbouchnout...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky jsme se museli rychle naučit, vyndavat klíče ze zámku, aby ten druhý mohl domů. Byli jsme zvyklí na normální kliku a při rekonstrukci domu se dávaly jiné a mohl by nastat problém, např. s tím zabouchnutím kvůli průvanu.Jiřina z N.

      Vymazat
  5. Ztratit klíče je nepříjemné, zachovala bych se stejně. Snad se dostanou ke svému majiteli.
    Jednou jsem nechala svazek klíčů zvenku u dveří do domu. Šla jsem z práce, pršelo a já nesla i tašku s nákupem. Doma mi otevřel syn a že nemám klíče jsem zjistila až po pár hodinách. Ve dveřích už nebyly, oběhla jsem i sousedy, ale nikdo je nenašel. Museli jsme vyměnit zámek u bytu a dávám si pozor, aby se mi to už nestalo.

    OdpovědětVymazat
  6. Vyměnit v takové situaci zámek je jediné možné řešení a je to nepříjemné. Někdy se to stane. Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  7. Držím palce, aby se klíče znovu dostaly do toho správného zámku a hlavně k jejich majiteli.

    OdpovědětVymazat