neděle 14. února 2021

Od přátel

 Přišel mi pozdrav ze Slovenska, od přátel ze Zvolena, s dopískem přišlo několik fotek a jako vždy, byly překrásné, jak jinak z takové úžasně rozmanité zemičky, pomyslela jsem si, 

milé KOČKY, 

že by se vám takové snímky mohly líbit a tady jsou dva z nich:



To máte, KOČKY,  ode mne k Valentýnu, i když, já to neslavím, stačí mi ty dva další dny. A ještě jsme slavívali Miloslavu a Lenku, pak o týden později narozeniny mé dcery a o dva dny později kolegyni Janu. To zas budu vypadat! ( dostávám od zetě super dobré čokoládové bonbony a určitě je zase sním, na rozdíl od kytice, kterou mě mladí vždy podarují ).

Snímky jsou dokladem, že Slovensko je překrásná země, i když už je ,,cizí,,.Díky, Petře!

20 komentářů:

  1. Krásné fotky. Byli jsme na Slovensku několikrát na dovolené, s ekonomkou jsem byla na lyžařském výcviku, také zájezd do Tater od bývalého zaměstnání neměl chybu, Bratislava byla součástí poznávacího zájezdu Města na Dunaji. Krásně je tam.
    Pěknou neděli ! Taky Valentýna neslavíme, v mládí se neslavil, tak ho nějak zapsaný v sobě nemám.
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, taky to tak mám. A Slovensko považuji za velmi krásnou zemi.Ještě bych tam znovu ráda jela, dokud mi to chodí. Jiřina z N.

      Vymazat
  2. Jiřinko, fotky se líbí. Ta první je dokonalá, zima, mráz a hory v pozadí. :o)
    Měj krásnou neděli. D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dášenko, přátelé ze Zvolena jsou rodina, kteří chodí často a rádi do přírody, a jak vidno, mají kam. Jiřina z N.

      Vymazat
  3. Jiřinko,na Slovensku jsem párkrát byla.V Tatrách,na Malé Fatře,je tam krásně,nikdy se mi nechtělo odjíždět.Tvoje fotky jsou moc pěkné,krásná zasněžená příroda.U nás je sněhu dost,sněžilo tři dny a taky pěkně mrzlo.Dneska svítí sluníčko,je tam příjemně.Přeju Ti hezkou neděli.Marťa.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marťo, jsem ráda, že se Petrovy fotky líbí. Hezkou neděli Jiřina z N.

      Vymazat
  4. Jiřinko, Slovensko je opravdu krásné a já se tam stále ráda vracím. Spíš by se hodilo napsat "vracela", v této nejisté době je otázkou, zda se nám vůbec podaří opět svobodně cestovat.
    Měj hezký den.💓🍀

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Alenko, je zajímavé, že Slovensko vlastně ani neuvádím, když vypočítávám cesty do ciziny, neb to stále beru, že je to naše společné. Na Roháče nikdy nezapomenu, byla jsem tam vícekrát i ve Vysokých a Nízkých Tatrách.
      Jiřina z N.
      takový pobyt v jejich lázních by teď bodnul
      my jsme se stavovali vždy v Bešeňové

      Vymazat
  5. Jiřinko fotografie jsou opravdu nádherné. My jsme byli na Slovensku před 45 lety na dovolené autem a moc se nám tam líbilo. Máme spoustu fotek, ale už vybledlých. Tehdy jsme fotili na první barevný film a fotky nebyly tak kvalitní, jako jsou dnes z digitálu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Járo, krásné vzpomínky ti nikdo nevezme. Já si delší dobu brousím zuby na ty jejich dřevěné kostelíky na Východě...Jiřina z N.

      Vymazat
  6. Na Slovensku jsem byla jenom párkrát, bohužel, a mé přání se tam rozjet stále platí, tak třeba ještě někdy...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Alenko, přála bych to nejen tobě, ale všem, kdo mají zájem. Jiřina z N:

      Vymazat
  7. Nádhera, Jiřinko!
    Měj hezký večer, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, vypadá to na těch obrázcích jako z Mrazíka. Jiřina z N.

      Vymazat
  8. Krásná pozvánka☀️😊❄️

    OdpovědětVymazat
  9. Krásné fotky. Na Slovensku jsem byla na táboře. Je tam moc hezky.
    Užij si oslavu. R.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Růženko, souhlasím, Slovensko je krásné.
      Oslava zatím nebude, sejdeme se s rodinou dcery později, spojíme moje svátek+narozeniny a její narozeniny a uvidíme, kdy bude možnost to dát dohromady. Pa Jiřina z N.

      Vymazat
  10. Nádherná slovenská zima.Já byla na Slovensku jenom v létě nebo na podzim.Jezdili jsme hodně let s manželem do Vysokých Tater.U hasičů pracoval jeden,které jako mladý dělal vysokohorského nosiče a průvodce a tak každý rok plánoval pro kolegy dovolenou v Tatrách.Byla to nádhera,ale hodně náročná.Ale,že napadnul sníh jsme si tam užili i v létě

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jitko, to nám nikdo nevezme, vzpomínky a fotky. Ještě by tam bylo co objevovat.
      Jiřina z N.

      Vymazat