pátek 26. března 2021

Mraky pro Dášku:

Je pátek, odpoledne, práce v domácnosti by se měly udělat co nejdříve, ale já slyším na výzvu Dášky, sice jsem  asi poslední a pořádně nevím, jak výzva zněla,  nicméně jsem popadla malý fotoaparát a vydala jsem se k Lídlu a k Labeti, že možná nějaký ten mrak ulovím. Jenže u nás jako na potvoru mraky až někde daleko nad Kostelcem a modré nebe! Nu, podařilo se mi pár snímků udělat, ovšem, co z toho bude, ví pánbu. Ještě zkusím večer něco barevného vyfotit, ale moc šancí tomu nápadu nedávám.

Takže - tady jsou, 

mé milé KOČKY,

mraky nad středočeským městečkem u Labe, okres Mělník. Doufala jsem, že se na hladině Labe budou mráčky pěkně koupat a budu je fotit odrazem a místo toho se mi tam proháněly lodě s nějakými sportovci a hladinu mi čeřili, co nadělám?

Mraky v zadním okénku auta:



mráčky u internátu:


mrak místo reklamy?


mraky se stahují nad Spolanou:


mraky se koupou u mlýna:


mraky nad Kostelcem n.L.:


mraky tam za vodou v rákosí:


z toho pršet nebude:


mráčky ve větvích:


Na zpáteční cestě jsem se stavila v Lídlu, koupila kytku a pár dobrůtek:





18 komentářů:

  1. Jiřinko, super, krásně jsi to pojala. Ty mraky ve skle auta nebo ty v rámu z reklamy, to je úžasné. A kdo si počká..., tak i mraky budou. Jsem ráda, že ses do výzvy zapojila a určitě nejsi poslední. Příspěvky se mohou vkládat až do 31.3., takže věřím, že bude ještě na co se dívat.
    Přeji krásný víkend. D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dáši, taky jsem dnes kvečeru ještě popíchla vnučku, aby se připojila, uvidíme. Pa a těším se na všechny výtvory zůčastněných. Jiřina z N.

      Vymazat
  2. Jiřinko, pořídila jsi parádní fotky. 👍👍👍 Já dnes po té šedi ulovila také nějaké mraky, měla bych si přichvátnout s výzvou.
    Měj hezký den. 🍀

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Alenko, a to jsem byla přesvědčená, že to nezvládnu se zapojit. Jiřina z N.

      Vymazat
  3. Zajímavé fotky jsi pořídila. Jsi šikulka. U nás se také mraky honily, ale dnes jsem na focení nějak neměla čas...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Járo, vzhledem k situaci u vás se ničemu nedivím. Jiřina z N.

      Vymazat
  4. Jiřinko, bezvadné fotečky, ta první je super.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Růženko, jelikož jsem si vědoma toho, jak mám poslední dny nabité jinak, že nemám moc času někde brouzdat s fotoaparátem, musela jsem to pojmout takto, když už jsem se na poslední chvíli rozhodla taky se zapojit. Jiřina z N.

      Vymazat
  5. Krásně jsi pojala výzvu.První fotografie se mi moc líbí.
    Máš prostě,jak už jsem psala na focení oko.

    OdpovědětVymazat
  6. Jiřinko, super! Tvé pojetí výzvy se mi moc líbí!
    Moc tě zdravím, Helena

    OdpovědětVymazat
  7. Chytla jsi tu výzvu trochu jinak a nemá to chybu !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, jak by se řeklo, na poslední chvíli a neplánovaně.
      Moc tě zdravím Jiřina z N.

      Vymazat
  8. Zajímavé pohledy na mraky a okolí. Další krásné místo naší vlasti.

    OdpovědětVymazat
  9. Ta reklamni je úžasná😊. J.

    OdpovědětVymazat
  10. Krásné a nápadité! Díky výzvě máme možnost vidět tolikrát nebe, pokaždé jiné, pokaždé kouzelné.J.

    OdpovědětVymazat