pátek 26. března 2021

Sykovec

Na Vysočině s Janou by se mohl jmenovat tento článeček: třídenní výprava ve třech, manžel, já a Jana, moje kdysi kolegyně, stejně postižená jako já, máme dost nakažlivou chorobu: neustálý tlak na psychiku - výletování.

Milé KOČKY -

ubytovali jsme se u rybníka Sykovec a odtud podnikali výlety do okolí. Jenže, dlužno dodat, že už cestou na místo jsme výletovali, poté druhý den také a cestou domů jakbysmet. A přitom jsme neměli ani moc pocit, že bychom to přeháněli...zkuste se vydat s námi:

Ledeč nad Sázavou:

a pak - Betlém v Hlinsku

zámek v Kunštátu:

Boskovice:

skanzen Veselý Kopec a pak domů...

na většině těch míst jsme nebyli poprvé...

1. Moc krásné fotografie z nádherných míst. Havlíčkův Brod by se mi líbil stejně jako nově město na Moravě. Ta pohádková vesnička je také krásná. Nevěděla bych, kam dřív. Moc pěkné výletování. děkuji za hezkou podívanou a měj prima den.

1. Járo, v Havlbrodě mě překvapily hradby a ty věže v hradbách.Já mám moc ráda města založená ve středověku a kudy protéká řeka. Jiřina z N.

2. Ted jsem se zastavila znovu a koukám , co jsem to napsala. Tedy opravuji : Nové Město na Moravě. Omlouvám se za tu hrůzu . Na mobilu se mi špatně píše. Krásné odpoledne Ti přeji.

3. Járo, já o tom vím, že ti to z mobilu dělá paseku, pa Jiřina z N.

2. Samá krásná a víceméně známá místa, Jiřinko! A to počasí - krásné vzpomínky!
    Měj příjemný den, Helena

1. Helenko, byli jsme zvyklí, že jsme nejméně jednou týdně někam jeli na výlet a nyní máme stopku, tak alepoň takhle si oživím vzpomínky. Jiřina z N.

3. Jiřinko,to je opět nádhera.Každé místo je něčím zajímavé,jenom to objevit.Snažím se a včera jsme vyrazili do jednoho zapadákova,jak říká vždy manžel a diví se,co tam budu hledat.
    Našla jsem a byla spokojená.A našla cestou toho daleko více.
    Měj hezké dny

1. Jitko, už teď se těším, co to bude, musím zavítat na tvůj blog. Jiřina z N.

4. Je u nás prostě krásně !
    Hezký den, Jiřinko !
    Hanka

5. Krásně bylo a bude, těšme se. J.

6. Jiřinko,ze všech těchto krásných míst jsem byla akorát ve skanzenu na Veselém Kopci.Líbí se mi všechna místa,pohádková vesnička,Nové Město na Moravě.Mám tedy co dohánět! Naše země je krásná,je tu spoustu zajimavých míst,a až nás konečně pustí,to se bude výletovat!Měj se moc pěkně,Jiřinko! Marťa.

1. Marťo, a pořád přibývají nová místa hodna návštěvy.Rozhledny a lanové prolézačky, ovšem už nic pro staré lidi. Nevadí. Jiřina z N.

7. Jiřinko, další krásný výlet a povedené fotky. Pár těchto míst jsem navštívila, ale tolik jako vy, zatím ne. Pravda je, že občas stačí vyjet na pár dní a zážitků je tolik, jako z dovolené.
    Je super, co jste vše stihli navštívit.
    Měj hezký večer. D.

1. Dášenko, vy jste s Mírou ještě plni síly, my už vadneme a budeme víc vzpomínat, i když! někdy se i vybičujeme a kdo ví. Jiřina z N.

8. Jiřinko, parádní fotky a báječný třídenní pobyt na Sykovci. 👍👍 Za ty tři dny jste toho zvládli opravdu hodně. Některá místa znám, jiná nikoliv.
    Když si ty fotky prohlížím, vzrůstá moje touha někam vyrazit. Mám vyloženě absťák. 😀
    Měj hezký den. 🍀

1. Alenko, když jsme byli s druhou babičkou v Pohádkové vesničce, bydleli jsme v Pařezu ( těch chatek různých je myslím, že deset )a jeli jsme na výlety a taky na hrad Pernštejn.Z toho mě pěkně bolely nohy.
      Jiřina z N.

9. Jiřinko, tady jsem ti trochu šlapala na paty, ale byla jsi rychlejší, navštívila jsi toho více. V Boskovicích je také krásná synagoga. Z venku tak nevypadá, ale uvnitř nádhera. Na zámek do Kunštátu jsme už nedošli, byli jsme jen v Rudce a do Kunštátu jsme došli na zmrzlinu. Zámek Letovice se mi jeví více otevřený, za naší návštěvy bylo zadní nádvoří za bránou s těmi podloubími zavřené. ale zase se mi líbilo, že jsem si prohlídku mohla užít bez průvodce. Měj se moc hezky. M.