pátek 16. dubna 2021

Dvakrát sváteční

 Dnes je 16.4. a pro mne je ten den dvakrát sváteční, jedna kamarádka má dnes svátek a druhý člověk z rodiny má narozeniny, i když už mezi námi dávno není. Obojí stojí za zmínku a vzpomínku. Nejen, že zapálím svíčku, ale Irence popřeju, pokud se jí dovolám, protože pro mne hodně znamená. Někdy se s někým zvláštním způsobem seznámím a pak, později, vznikne přátelství, které vydrží spoustu let, ani nevím jak.

Milé KOČKY,

určitě to také znáte, hodné lidi potkávat a přátelství s nimi pěstovat, to se neomrzí.

Pro Vladimíra S.:


Kytičky pro Irenku:







Konec konců, proč nepopřát vše nejlepší a pevné zdraví všem Irenkám?

12 komentářů:

  1. Hezká vzpomínka i přání Jiřinko. Měj krásný den i když k nám se vrátila zima...🥺

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Járo, u nás prý ráno malinko pršelo a sem tam letěla vločka, říkal manžel. Já jsem měla ještě půlnoc. Jiřina z N.
      venku, pod borovicí, mám na záhonu takové sucho, že budu muset zalévat! včera jsem tam trochu uklízela spadané jehličí a šišky...je to tam jako beton

      Vymazat
  2. Hezké ! Ano, jak píšeš, někdy se náhodně člověk s někým potká a on mu už pak v životě zůstane.
    Klidné odpoledne, Jiřinko !

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, takové přátele si musíme hýčkat. Jiřina z N.

      Vymazat
  3. Irenka určitě bude mít radost, že na ni myslíš. Někdy nám náhoda přivede do života báječné lidi.
    A jeden báječný člověk odešel tento týden v pondělí. Byl to můj spolužák ze základky Pepča, jak jsme mu říkaly. Hodný chytrý kluk, který svůj život zasvětil sportu, aktivně, pak jako trenér, rozhodčí a komentátor. Dnes se konalo rozloučení a protože je doba jaká je, tak jsem mu zapálila svíčku. I jemu covid zkrátil život.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Růženko, to je mi moc líto, naštěstí ve vašich myšlenkách bude žít dál.Jiřina z N.

      Vymazat
  4. Jiřinko, krásné fotky. 👍👍👍
    Při pohledu do kalendáře jsem přemýšlela, zda nějakou Irenu znám, Vzpomněla jsem si na jednu spolužačku mé sestry a pak dceru našich přátel. Jiné neznám a přitom je to tak hezké jméno.
    Měj hezký den. 🍀

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Alenko, když jsem pracovala na úřadu, viděla jsem docela dobře, jaká jména se dávají a Irena není časté jméno, ale zdá se mi dost hezké.Ono záleží také na tom, jak se které jméno vyřkne. Pa Jiřina z N.

      Vymazat
  5. Jiřinko,krásné fotky kytiček.Žádnou Irenu neznám,ale máš pravdu,přátelství je dar,je potřeba se o tento dar hezky starat a pěstovat si ho.Hlavně v dnešní době,kdy mám někdy pocit,že slušnost,přátelství a jiné hodnoty,jaksi ustupují do pozadí.A zase jiné,např.sobeckost,netolerance atd.se derou do popředí.Marťa.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marťo, pokud je to jen trochu možné, s negativními a zlými lidmi si nezačínat, to je má rada. Odstřihnout se od upírů. Jiřina z N.

      Vymazat
  6. Tak to je velká paráda, Jiřinko! Tohle určitě potěší! U nás taky dnes hoří za někoho svíčka...
    Měj příjemný večer, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. V tomto případě je marné říkat si, co by bylo, kdyby, už se nic nedá napravit, odtud se nikdo nevrátil.Helenko, musíme jít dál a jen vzpomínat. Jiřina z N.

      Vymazat