sobota 24. dubna 2021

Hra se slovíčky

 Hola, hola, povídá se, že medvěda můžete ještě potkat v přírodě v Karpatech, já si myslím, že taky v ZOO a !.... třeba na Zbraslavi. Nevím, kdy byl v Čechách střelen poslední medvěd, určitě by se to dalo někde vygůglit, mnozí si říkají, když to tady po mně čtou, že postřelená budu asi já, ale!

milé KOČKY, 

snadno a rychle vám dokážu, že na každém šprochu pravdy trochu: já jsem byla s medvědem na Zbraslavi vlastním manželem vyfocena. ( No, jestli manžel tehdy vkládal naděje do přání, aby mě ten medvěd roztrhal a sežral, tak to mu tedy nevyšlo, nicméně podezření někdy mám). To já si myslím, že medvěd spíš byl rád, že má společnost. 

Jinak musím uznat, že bude něco pravdy na tom, že Američani rádi od Evropanů berou nápady - podívejte se na medvěda pořádně a co vás napadne? stejně jako mne? no, jasně, známý zpěvák, věhlasný Afroameričan, mnohokrát přeoperovaný, s jeho hanbatým držením ohanbí, kde asi na to gesto přišel? sice není známo, že by na Zbraslavi kdy byl, nicméně na tajňačku určitě! 

Tak se opatrujte a dávejte si pozor i na dětském hřišti....vaše Jiřina 

Na Zbraslavi:



ZOO Děčín:
pozor na to, s kterým z medvědů si zkusíte udělat fotku!








Starší vnučka říkávala ,,za mlada,, místo medvědí - míšovovej.

Fotky nejsou současné, tento méďa už možná nežije. A na výletech jsme s vnučkami svorně zpívaly ( já určitě falešně a s velkým nasazením ) Medvědi, nevědi, že tůristi nemaj zbraně, až jednou, procitnou, počíhaji si na ně...a tak dále. Zatím se nám nestalo, aby po nás na pěšině zůstaly foťáky, tranzistoráky, ani si za ně medvědi nekupovali maliny, med, ale kdo ví...

22 komentářů:

  1. Jiřinko, krásná medvědí reportáž. S tím na kládě bych se moc fotit nechtěla. :o) Ale jinak parádní fotky.
    Přeji i parádní víkend. D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dášenko, já tobě přeji pěkné počasí na dodělávky u vás na zahradě...Jiřina z N.

      Vymazat
  2. Jiřinko, ty umíš potěšit!
    Ať tě humor stále neopouští!
    Měj hezkou sobotu, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, jen aby nám to vydrželo, hihi.... Jiřina z N.

      Vymazat
  3. Tou Zbraslaví si mi připomněla, že už se tam z chaty chystám dost dlouho a konečně bych tam mohla vyrazit.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vendy, na zámku jsme byli zjara a ve městě také a moc jsme si to tehdy užili...jednou jsme taky jeli na výlet vlakem a nemuseli hledat místo na parkování...Jiřina z N.

      Vymazat
  4. Já bych řekla, že se tomu méďovi jen chce čůrat... :D

    OdpovědětVymazat
  5. Jiřinko,pěkné medvědí fotky.Měj hezký den.Marťa.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. V ZOO vždy manžela nejvíc zajímali vlci a vnučky naopak šly za medvídky.Já mám zase ráda sovy.
      Marťo, hezký víkend. Jiřina z N.

      Vymazat
  6. Jiřinko, to jsou bezvadné fotky. Hlavně ta druhá z hora. V jihlavské ZOO jsou medvědi malajští a jeden jim jednou utekl a honili ho až nahoře u zámečku.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jejda, tak to je zajímavá info, my jsme se na ty vaše mal.nedvídky rádi dívali a připadali nám moc milí a pak jsme se dočetli, že se taky umí rozčílit a nejsou moc hodní.To bych do nich neřekla. ZOO v Jihlavě má manžel rád, jako i Libereckou a Děčínskou a jiné.( byl v Ústí n.L., v Hodoníně, v Brně, v Plzni a jinde.)
      Jednou jsme tam přijeli a parkoviště bylo tak narvané, že ze zlosti odjel.
      Jiřina z N.

      Vymazat
  7. Jiřinko za se sis hezky pohrála se slovy i fotkami. V Děčínské ZOO (soudím podle velikosti vnuček), tento medvěd už nežije, ale mají tam nového už druhým rokem. Byli jsme se tam na něj podávat krátce p tom, co ho tam dovezli. Jinak jsi kočka! Sluší ti to moc. Přeji Ti krásné a pohodové dny. U nás je zima jen 7°C a studený vítr. Ani ven to dnes neláká...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Járo, to je od tebe milá pochvala, ale to není současnost, tyhle kalhoty už jsem musela vyřadit!
      To jsme na tom hřišťátku utráceli čas do odjezdu vlaku. Na Zbraslavi si pamatuji zámek a pak pana skladatele, známou Škoda lásky.
      Jiřina z N.

      Vymazat
  8. Jiřinko,pěkně pózuješ s medvědem.A fotka vnučky v objetí medvěda je kouzelná.Ty opravdové huňáče bych potkat tedy nechtěla.
    Měj hezký zbytek víkendu

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jitko, moje starší vnučka od malinka má ráda medvědy, plyšáky, nakreslené i živé, takže se u nich v ZOO zastaví na delší čas. Jiřina z N.

      Vymazat
  9. Jiřinko, to je pěkné. Medvědům zdar ! Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
  10. Jiřinko, moc hezké fotky a pěkný medvědí článek. 👍👍👍
    Měj hezký den. 🍀

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Alenko, děkuji ti, to najdu někdy nějakou fotku a jde to samo. Jiřina z N.

      Vymazat
  11. Skvělé míšovové fotky. 🙂

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marie, u vnuček bylo a stále je tolik plyšáků, mohla bych si otevřít internetový míšovovej obchůdek, hihi. Jiřina z N.

      Vymazat