pondělí 5. dubna 2021

Jiným směrem

Jiným směrem jsme se jednou rozjeli se švagrem a jeho ženou a mým mužem, když jsme se po delší době rozhodli pro společný výlet: 

Milé KOČKY,

začali jsme v městě Slaný, viděli jsme klášter Dolní Ročov, zámek Jimlín neboli Nový hrad, následoval Žatec, stihli jsme i zámek Líčkov,  ale byl zavřený, tak jen pár fotek u brány!, dopřáli jsme si zastavení u zámku Stekník a ještě několik drobných zastavení.

Výlet jsme zakončili v Krušovicích v restauraci U lípy, kde vždy dobře vařili.

procházka po Slaném:











Dolní Ročov: 



Nový Hrad:





Stekník:


Líčkov:




ve Smečně:





20 komentářů:

  1. Ve Slaném jsem byla jen jednou, a to v divadle, když jsem byla v lázních Mšené a ve Slaném měl koncert Ondřej Havelka. bylo to takové docela vydařené překvapení pro kamaráda, neřekla jsem mu dopředu že tam přijdu, takže byl tak trochu v šoku když mě tam viděl. Dokonce ten koncert natáčela ČT, mám ho nahraný na VHS a dokonce jsem se tam i viděla ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to mám radost, že se ti vybavily takové příjemné vzpomínky. apropo - O.Havelku mám moc ráda. Jiřina z N.

      Vymazat
  2. Další krásný výlet. Tentokrát jsi nám ukázala místa, která neznám.
    Už se moc těším až budeme moct vyrazit i za hranice okresu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A já! už jsem včera dělala nový plán - manžel se skoro křižoval. Jiřina z N.

      Vymazat
  3. Každým směrem jdu s Tebou prostřednictvím Tvých fotek ráda :-).
    KLidné velikonoční pondělí !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, to je milé, tobě také přeji pěkné sváteční chvíle. Jiřina z N.

      Vymazat
  4. Jiřinko,další moc pěkná místa,která neznám,jsi nám ukázala!Snad už pomalu končí tahle hnusná doba a budeme moct jet někam na výlet.Já už plánuju a tobě děkuju,že jsi mě vzala opět sebou!Krásný zbytek velikonoc ti přeju.Marťa.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marťo, zatím se musíme ještě chvíli těšit takhle, bez nebezpečí nákazy. Užij si volna. Jiřina z N.

      Vymazat
  5. Ve Slaném se narodili mí předkové, čekám, až se zdigitalizují všechny matriky tohoto města, abych mohla pátrat víc! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To si našli pěkné místo kde přijít na svět! Jiřina z N.

      Vymazat
  6. Moc krásné fotografie. Z těchto míst znám akorát Nový Hrad, který je v Jimlíně, kousek od Loun. Ty další památky neznám, jen jsem o nich četla nebo viděla fotografie, případně byla tato místa zmíněna v Toulavé kameře. Krásný zbytek svátečního dne.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Járo, v tom Líčkově jsem si slibovala setkání s paní majitelkou, ale bylo zavřeno a paní nebyla k mání. Stekník je taky zajímavý a až budou opravené terasy, stojí za vidění. Pac Jiřina z N.
      celkově ten kraj skýtá různá překvapení, ale je to tam i dost zanedbané...

      Vymazat
  7. Děkuji za další krásný typ na výlet. Tenhle kout naší země skutečně moc neznám, ráda jsem se pokochala.
    Jiřinko, měj hezký večer, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, mám také ještě bílá místa na mapě republiky a doufám pevně v brzkou změnu.Hlavně by to chtělo pospíšit, dokud mám řidiče schopného služby. Pac Jiřina z N.

      Vymazat
  8. Jiřinko,další krásná místa.Já jsem byla jenom ve Slaném a ve Smečně.Musíme tím směrem zase někdy vyrazit.
    Měj hezký večer

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jitu, ty máš taky ráda ty dřevěné zvonice a na Slánsku jich je dost, 4 a více.Hezký večer přeji Jiřina z N.

      Vymazat
  9. Jiřinko, opět zajímavá místa a výlet s Tebou. Je vůbec nějaké místo v ČR kde jsi nebyla ? Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Musím se, Leni, přiznat, že jich je hodně. Ale i tak jsem spokojená, že jsem měla štěstí a dost jsem toho stihla, tady i venku, a to přesto, že jsem ,,začala,, tak pozdě.A jestli covid zmizne a já budu mít sílu a peníze, ještě něco podniknu.Chutě by byly. Pa Jiřina z N.

      Vymazat
  10. Přitažlivá místa, která neznám. Díky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marie, jsou období, že navštěvuji spíš méně známá místa. Jiřina z N.

      Vymazat